quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer jongen, het is een studentensociëteit, daar voelt het altijd naar bier... of je nou in Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht of Enschede staat...
Doe niet zo stoer jongenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer jongen, het is een studentensociëteit, daar voelt het altijd naar bier... of je nou in Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht of Enschede staat...
Ik zie vooral een irritante sms/fotobalkquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Sanne schudt een beetje amateuristisch maar het voldoet
Stotteren is by far niet haar grootste mancoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:27 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan Lapdance...
Wat een spast die Sanne
ja echt hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Die oude vrouw met dat korte pittige kapsel.
Gevonden:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hebben ze al een keer gedaan toch? Volgens mij toen in Breda (2008?)
Genoeg bij 3FM hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef superworm het volgende:
Ik dacht dat ik met Miss Montreal iets had gemist, maar gezien d'r chart performance is dat niet bepaald het geval. Op dat kerstnummer na nooit een echte kraker gehad, blijkbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Montreal
Dan luister je iig niet vaak 3FMquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef superworm het volgende:
Ik dacht dat ik met Miss Montreal iets had gemist, maar gezien d'r chart performance is dat niet bepaald het geval. Op dat kerstnummer na nooit een echte kraker gehad, blijkbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Montreal
Om tequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Die oude vrouw met dat korte pittige kapsel.
Hahaha alleen tijdens SR?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik luister ook maar 6 dagen per jaar radio.
Dus zelfs als één der grootste radiozenders d'r constant plugt, krijgt ze het niet voor elkaar een top tien hit te scorenquote:
Jep. Luister ook vaak naar Radio 1 bij ouders thuis maar dat is gedwongen. En dat is geouwehoer, vrijwel nooit muziek.quote:
ff twitteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Sanne weer enthousiast met haar telefoon aan het pielen.
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
trutjes giechelen
ik wil niet in beeld hihihihahahahahohoho
Ga dan NIET vooraan staan
Frans Bouwer had die wel een mobiel bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Tis wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Maakt ze vast charmantquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik maar vannacht vroeger naar bed ga... Toch Sanne.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt ze vast charmant
Ohja vrouw eigen
Ha, de zoon van Hans Goedkoop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
Meteen toen ze binnenkwam al vragen om een oplader, dan ben je wel een tikkie verslaafd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden idd
die man heeft iets engs over zichquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |