In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
trutjes giechelen
ik wil niet in beeld hihihihahahahahohoho
Ga dan NIET vooraan staan
Frans Bouwer had die wel een mobiel bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Sanne weer enthousiast met haar telefoon aan het pielen.
Tis wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Maakt ze vast charmantquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik maar vannacht vroeger naar bed ga... Toch Sanne.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt ze vast charmant
Ohja vrouw eigen
Ha, de zoon van Hans Goedkoop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
Meteen toen ze binnenkwam al vragen om een oplader, dan ben je wel een tikkie verslaafd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden idd
die man heeft iets engs over zichquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
zal wel een klein slaap geweest zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.
VanVelzen heeft btw wel een poosje gepit.
Ja vanmorgen vroeg toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.
VanVelzen heeft btw wel een poosje gepit.
Of Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Moody het volgende:
Waarom is Eddy Zoey niet uitgenodigd? Ook een Enschedeėr.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal wel een klein slaap geweest zijn?
quote:
Vanaf 7u ja, stelde dus niet zoveel voor.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef superworm het volgende:
[..]
*Checkt ervaring*
Ja, ik geloof van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |