zal wel een klein slaap geweest zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.
VanVelzen heeft btw wel een poosje gepit.
Ja vanmorgen vroeg toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Moody het volgende:
Waarom is Eddy Zoey niet uitgenodigd? Ook een Enschedeėr.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal wel een klein slaap geweest zijn?
quote:
Vanaf 7u ja, stelde dus niet zoveel voor.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef superworm het volgende:
[..]
*Checkt ervaring*
Ja, ik geloof van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hem is het vergeven, hij is nog zo klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.
Weet niet of de Bingo Players dan aan het touren oid zijn, anders komen die er ook nog bij.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ah joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje keek wel heel welwillend de camera in net maar die had een gebit waar je u tegen zegt. Of gij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah joh.Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
Die blonde met krullies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komen
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef FZN05 het volgende:
VanVelzen voelde zich niet helemaal goed, daarom ging ie ff slapen.
denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
BANAANVRAAG!111quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!
banaanquote:
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?
C&A he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
Jantje Smit verdient 2 miljoen per jaar
WOWWW ¤10k
Het is hem 100000000% vergeven, want wat een topavond en -nacht was hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |