zal wel een klein slaap geweest zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.
VanVelzen heeft btw wel een poosje gepit.
Ja vanmorgen vroeg toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Moody het volgende:
Waarom is Eddy Zoey niet uitgenodigd? Ook een Enschedeėr.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal wel een klein slaap geweest zijn?
quote:
Vanaf 7u ja, stelde dus niet zoveel voor.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef superworm het volgende:
[..]
*Checkt ervaring*
Ja, ik geloof van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hem is het vergeven, hij is nog zo klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.
Weet niet of de Bingo Players dan aan het touren oid zijn, anders komen die er ook nog bij.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ah joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje keek wel heel welwillend de camera in net maar die had een gebit waar je u tegen zegt. Of gij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah joh.Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
Die blonde met krullies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komen
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef FZN05 het volgende:
VanVelzen voelde zich niet helemaal goed, daarom ging ie ff slapen.
denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
BANAANVRAAG!111quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!
banaanquote:
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?
C&A he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
Jantje Smit verdient 2 miljoen per jaar
WOWWW ¤10k
Het is hem 100000000% vergeven, want wat een topavond en -nacht was hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!
is toch 0.5%quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
Jantje Smit verdient 2 miljoen per jaar
WOWWW ¤10k
Inderdaad, van C&A... een familiebedrijf met miljarden op de bank...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet eens van hem zelf dus... Nog erger
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen fan van blond maar oke ze lachte wel lief
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef jcdragon het volgende:
Doe dan een nummer van de FOK! requestlijst.
oh wacht, tis wel Giel hequote:
zaad vertragend zelfs, heb ik eerder vanavond geleerdquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Jannes of bijv Normaal of Mooi Wark.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zelfs bij de mega top 50 skippen ze Jan Smit als hij in die lijst voorkomt
muzikale prostituee'squote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]dan zijn ze bij SR echt de hoeren van de radio: doen alles voor `t geld
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]T BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De mannen worden/zijn opgewonden van Mevrouw Hans.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
EEN NUMMER VAN JEZELF AANVRAGEN IS NOT-DONE!!!!!!![]()
![]()
Amen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinoshow. Kutprogramma.
DEEEE DIIIIIINOOOOOOOOSSJJOOOOOOOOOOOOOOOWW.
Pauperreclames van hem.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinoshow. Kutprogramma.
DEEEE DIIIIIINOOOOOOOOSSJJOOOOOOOOOOOOOOOWW.
Pauperreclames van hem.
Heeft ze nou wel of geen bh aan, ik zie het maar niet duidelijk (maar keek ook maar met een half oog tijdens ncis), maar ik denk van niet, ik zie geen bandjesquote:
Tuurlijk heeft ze geen bh aan, is mooier voor de DJ's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeft ze nou wel of geen bh aan, ik zie het maar niet duidelijk (maar keek ook maar met een half oog tijdens ncis), maar ik denk van niet, ik zie geen bandjes. Dan zijn ze wel stevig
.
En dat wilde haar van dr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |