Of deze:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Nielsch het volgende:
Waarom was deze vorig jaar geen anthem?
ieder jaar..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomd veel nummers heb je aangevraagd dan.
Die draaiden ze vanmiddag op het KDV toen ik dochterlief ging ophalen. Al die peuters heen en weer aan het stuiteren...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:
Dit zou een goed anthem zijn voor dit jaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, je hoeft het ook niet aan de grote klok (toepasselijke woordspeling) te hangen
schattigquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die draaiden ze vanmiddag op het KDV toen ik dochterlief ging ophalen. Al die peuters heen en weer aan het stuiteren...
die worden niet meer aangevraagdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
De Kraaien zijn nu in Coen's Café, dus ze zullen zo ook wel even langskomen in het Huis.
Toepasselijke smiley. Deed je goed inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefeningen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo stottert zij opeens niet meer?
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:
Dit zou een goed anthem zijn voor dit jaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Toepasselijke smiley. Deed je goed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ze voelt zich op haar gemak bij haar soulmate Giel Beelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo stottert zij opeens niet meer?
???quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Nee Sanne, je doet het dus niet gratis.
Ja hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hallo, wereld, wereld, wereld, de wereld is van mij, er is ruimte zat dus kom er lekker bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |