Wie weet wat zij allemaal gek vindt aan jou.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
ey krullebolletje als je hier binnenkomt, ik vind je hoofd gek. alsof er een deuk in zit.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie weet wat zij allemaal gek vindt aan jou.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
ey krullebolletje als je hier binnenkomt, ik vind je hoofd gek. alsof er een deuk in zit.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Bij wd merk je pas dat er wat mis met haar is als ze begint te pratenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
Kate Upton.Met die eeuwige vieze vent om d'r heen.
Ey dankje, eindelijk een man die niet op d'r geiltquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij wd merk je pas dat er wat mis met haar is als ze begint te praten
Scheelde een seconde en ik had m'n thee uitgespuugdquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vies mokkeltjequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
Een homo ja, nou wooptiedooquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey dankje, eindelijk een man die niet op d'r geilt
kan het nooit ff een keer normaal heequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekend wel dat er met haar uiterlijk niets mis is hequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scheelde een seconde en ik had m'n thee uitgespuugd. Met suiker en een wolkje melk uiteraard
.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN. 21 dec is gaande as we speak. Demonen in jullie dagen de modjes uit en iedereen krijgt bans.
Waar Kate rechts is gegaan, is Luur links gegaan. Model versus junk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De speelse stoeipoes die jij altijd had willen zijn.
ze heeft netzo weinig heup als ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Germano het volgende:
Ze haten ook op haar heupen omdat de rest wél klopt.
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekend wel dat er met haar uiterlijk niets mis is hedaar ben jij het niet mee eens toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De speelse stoeipoes die jij altijd had willen zijn.
Slijmbalquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef n8n het volgende:
[..]
kan het nooit ff een keer normaal hee
Denk iets meer eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze heeft netzo weinig heup als ik
Oh, hij wel, he.quote:
Klopt, maar er zit geen betekenis achter verder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me. Zelfs homo's kunnen nog wel zeggen of een vrouw mooi/lekker is of niet
owquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me. Zelfs homo's kunnen nog wel zeggen of een vrouw mooi/lekker is of niet
Zelfs gemaakt? Mooi hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat wilde? Heb je inmiddels geoefend? Dan kunnen wel even wat afspreken.
Wat is dat anyways?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.
het enige verschil is wel of niet willen bangen bij zo ene oordeelquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit geen betekenis achter verder.
Gezellig! 7 uur?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?
die plek is zo pauper tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?
Alsof iemand dat aspergehol echt wil proevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat wilde? Heb je inmiddels geoefend? Dan kunnen wel even wat afspreken.
Alles dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef n8n het volgende:
[..]
het enige verschil is wel of niet willen bangen bij zo ene oordeel
Steekpenningen hè.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Ezio het volgende:
Volgens mij heeft dwc dit topic modvrij gemaakt
Toppie.quote:
Hij is undercover.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Ezio het volgende:
Volgens mij heeft dwc dit topic modvrij gemaakt
aspergeholquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof iemand dat aspergehol echt wil proeven.
ok neem zuen mee xxquote:
Godverdeteringquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof iemand dat aspergehol echt wil proeven.
Terry Richard ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey dankje, eindelijk een man die niet op d'r geilt
Ze doet een beetje aan als het buurtmatras.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vies mokkeltje
Ik zal jou eens steken stevige boiquote:
Weer eens wat nieuws, klinkt goed.quote:
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?
nee was confusion en het is super effectivequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef n8n het volgende:
[..]
nee was confusion en het is super effective
Zou de rechter wel doen.quote:
Alleen als we voor mij een grijs pak gaan halen.quote:
oke, vijf uur rdam csquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als we voor mij een grijs pak gaan halen.
ik doe altijd waardoor ik in de war raak en dan het tegenovergestelde van het synoniemquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goeie tactiek. Bij mij had je met lichter geschut ook je doel behaald.
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even tussendoor
Jammer van dat biertje.
ik gok 23,8.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ik doe altijd waardoor ik in de war raak en dan het tegenovergestelde van het synoniem
Ik maak geen grappen he vriend. We gaan eten bij Vapi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.
Serieus ik snapte dit nooit echt, maar ik zie nu pas dat die gast naast hem een tik op zijn achterhoofd geeftquote:
ik wist hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode billen om 5 voor 5.
Zou niet gaan, bij Vapi krijg ik één of andere Indiaase riolering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.
http://www.dailymail.co.u(...)-struggled-date.htmlquote:'Kate was the bridge between the popular crowd and the losers,' tells Kate’s high school classmate.
'She wasn’t really outgoing and she definitely wasn’t the prettiest girl in school.
'She was very slim, flat chested and sort of nerdy looking—I’m not sure she ever had a boyfriend in school.'
But three years on, you can bet every guy from her high school class is kicking themselves for not jumping at the opportunity to date the world’s hottest supermodel.
'I remember Kate being in and out of class a lot, traveling and trying to make it as a model,' tells her classmate.
quote:'She was never overly confident or annoying about it, but one day she just left school and never came back.
Vapiano, proleet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou niet gaan, bij Vapi krijg ik één of andere Indiaase riolering.
[ afbeelding ]
Dat uitgerekend jij dit weer post.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-struggled-date.html
Blijft wel bizar natuurlijk.
[..]
Flat-chested dit dat alles toch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dit weer post.
Uncalled for...quote:
Kindermaaltijd met frietjes. Classyquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik steek over en dineer in het Okura Hotel.
Paupermaus, heerlijke vent van me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Flat-chested dit dat alles toch.
Vas-cookie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus ik snapte dit nooit echt, maar ik zie nu pas dat die gast naast hem een tik op zijn achterhoofd geeft
Ja, en als m'n tante een pik had dan was t mijn oom geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als de flat van Vas' buurmeisje er niet stond was dit mijn uitzicht geweest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, en als m'n tante een pik had dan was t mijn oom geweest.
Bizar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo naïefquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rosbief sandwich.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Als je overigens geen zin hebt in Vapi, mag je wat anders voorstellen. Geen sushi want dat lust ik niet.
Voor jou niet nee.quote:
creëer je eigen wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las 'asperger', had ik passender gevonden.
Deuk in mijn ego hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
ligt er aan welke sandwichquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dat zoiets als schimmelkaas tussen de gordijnen.
Wat vind je van wd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Deuk in mijn ego hiergr gr
Jij bent sowieso véél mooierquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel idd. Het spijt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.quote:
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel idd. Het spijt me.
Je gaat nu volledig tegen de DWC principes in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.
[..]
excuses aanvaard
Prima meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat nu volledig tegen de DWC principes in.op alle fronten. inb4 shitstorm
Zo is het genoegquote:
oh please, ga niet heilig doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ze het over heeft. Da's wel vaker (understatement).
nb bedoel jequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het genoeghophop weer naar de pub sc
aha nou jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
hij is autist en had dit anders berekend
hij wilt jequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh please, ga niet heilig doenwd is lelijk wd is anorexia wd heeft lelijke kleding skere wd
is zo'n accessoires winkeltje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef n8n het volgende:
ow pieces is een merk dat oorbellen maakt
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nb bedoel je
[..]
aha nou jammer
ha dankjewelquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
is zo'n accessoires winkeltje.
http://pieces.nl/pieces/?gclid=CPaf-bHZq7QCFSTLtAodH0sAlA
Alleen dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel een lelijke persoonlijkheid. Selectief in gebruik.
Ach kom opquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Never. Ik wil deze chicks
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ontkenningsfase 1 code rood allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Never. Ik wil deze chicks
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet zeggen dat ik lelijk ben, nee. Meningen zijn hierover verdeeld.quote:
precies. ook voorbeelden gebruiken die irreëel zijn zodat ie het nooit waar hoeft te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom opaf en toe valt het best op
lekker neggen maar als het uitkomt kissie kissie
Kun je wel zegge, maar je vindt dus van niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik lelijk ben, nee. Meningen zijn hierover verdeeld.
Gebaseerd op de lippen van meloewa ja?quote:
Hahahaha niet alleen dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebaseerd op de lippen van meloewa ja?
Ik vind mezelf niet lelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je wel zegge, maar je vindt dus van niet?
En die nacht verloor je iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik werd eerste in lekkerste fok chick. feit. ik won een date met juicyhil.
pics van meloewa?quote:
Blijkbaar niet man... ook jij ben niet te oud om te lerenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie psychologen van de koude grond zullen wel gelijk hebben. Dacht ik mezelf even te kennen, hoe dan.
Beste analysequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef n8n het volgende:
[..]
precies. ook voorbeelden gebruiken die irreëel zijn zodat ie het nooit waar hoeft te maken
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef n8n het volgende:
[..]
precies. ook voorbeelden gebruiken die irreëel zijn zodat ie het nooit waar hoeft te maken
ja, mijn glimlachquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die nacht verloor je iets.
jij zit dat hier over 40 jaar nog rond te bezuinene terwijl je de 12-jarige $heaQiblu5 voor rotte vis uitmaaktquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
Iedereen jaloers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ze had foto's in haar fobo incl. gezicht, maar is alweer weggehaald.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics van meloewa?
[..]
Blijkbaar niet man... ook jij ben niet te oud om te leren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze had foto's in haar fobo incl. gezicht, maar is alweer weggehaald.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef n8n het volgende:
[..]
jij zit dat hier over 40 jaar nog rond te bezuinene terwijl je de 12-jarige $heaQiblu5 voor rotte vis uitmaakt
Zelfrespect.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die nacht verloor je iets.
Ik wilde opslaan maar ik dacht nahhh is zielig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Nog geen .rar gezien hebben.
Geloof ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze had foto's in haar fobo incl. gezicht, maar is alweer weggehaald.
Lol.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Geloof ik niet en alsof je die niet hebt opgeslagen
moralen zijn niet voor het internet bedoeldquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wilde opslaan maar ik dacht nahhh is zielig..
Klopt, heb ze gezien. Wel heel klein.quote:
Is dat jouw broertje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, heb ze gezien. Wel heel klein.
Ik ben mooier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahah cb ben jij dit
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, heb ze gezien. Wel heel klein.
quote:
Gvd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahah cb ben jij dit
Getekende tiet. Ban.quote:
quote:
Ze wil jou ookquote:
Ik voel me vergetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
VeerEli zou ik sowieso doen bijvoorbeeld.
nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestjequote:
Wat heb jij voor zieke obsessie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestje
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :Squote:
Terechte reactiequote:
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bentquote:
En weer in die stiltecoupequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :S
Zullen wij je Bed Breken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En weer in die stiltecoupeDamn
ze zorgen maar dat ze op tijd klaar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
wtfquote:Typisch gevalletje van lippenbalsemverslaving.. Na lang wikken en wegen heb ik zojuist boter op m'n lippen gesmeerd uit de koelkast van m'n collega's, omdat ik niks bij me had. Ja dit is erg ja.
Ik breng het glijmiddel.quote:
unsubcribequote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bent
ik heb dat gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit ook doen
blauwe defqon jeujquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: Ik breng het blijmiddel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wd heeft alleen poppers nodigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsdag weer.quote:
ik weet niks meer tegen de tijd dat ik dat probeerquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n warm hoofd als ik dat snuif.
even quoten voor in mijn documentje met potloodvis drugs post zodat ik dit kan gebruiken als hij zegt nee ik doe geen drugs hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
junkquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
keta + methquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
Je wilt dat doen op Awakenings? Slecht idee man van 2CB word je echt heel sloom, moet je niet voor fissa gebruiken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
grammetje mquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
Woensdag werd ik totaal niet sloom. Dus stil, meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt dat doen op Awakenings? Slecht idee man van 2CB word je echt heel sloom, moet je niet voor fissa gebruiken.
Laat mij kristallen likken van je bilquote:
ehm neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij kristallen likken van je bil
Lachgas, wiet en truffels.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef n8n het volgende:
M, lachgas en wiet en alles is smooth als babys
Ah ok, nouja ik en veel anderen wel dusja. Misschien jij niet dan heb je mazzelquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Woensdag werd ik totaal niet sloom. Dus stil, meisje.
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij kristallen likken van je bil
tyfusslet.quote:
Hasj is voor pussies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
Waarom allemaal wiet? Waarom geen hasj?
Brede Boy Ricko heeft me back. All is good.quote:
Je moeder met wiet en lachgas.quote:
Hasj vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
hasj is voor marlboro light rokende vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
zou best werken jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moeder met wiet en lachgas.
Peyote is wel baasquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Al die chemische junks hier... gewoon from the earth toch, fuck die shit
Geef haar mijn nummer. Ze zal weten wat ze moet doen.quote:
alles is chemisch henkquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Al die chemische junks hier... gewoon from the earth toch, fuck die shit
wat da krankenhaus is dat?quote:
No.quote:
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf houquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer. Ze zal weten wat ze moet doen.
incestquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf hou
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf hou
zal het vanavond aan dr vragenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.
Alsof jij niet mijn neushaar wilde likken toen je voor me stond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
IEEEELLLLLLLLLLLL DR NEUSHAAR?!? S:S:S:S: S:S :S:Ssss
ib4 dwc met opmerkingen over (onzichtbaar)donshaar op vrouwen hun gezicht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.
quote:
Lui, ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is googlen je te moeilijk, liefje?
omfgquote:
Hoef je toch niet te etenquote:
Jouw visie is sowieso verlept, dus telt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
hasj is voor marlboro light rokende vrouwen
Het leken wel op van die lintjes die waaien als er een zomerbries doorheen woeitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij niet mijn neushaar wilde likken toen je voor me stond.
Niet moeilijk doen en gewoon M in je bek proppen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef RickoKun het volgende:
Het leken wel op van die lintjes die waaien als er een zomerbries doorheen woeit
Wie zijn kloon is adt btw? zie af en toe hier posten geen idee hoe of waarom :Squote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Een heel pak slaag kun je krijgen, deugniet.
Zelfs als ik space ben ik braaf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Een heel pak slaag kun je krijgen, deugniet.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als ik sigaretten niet lekker vind zeg je ook dat ik het niet hoef te eten?
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zijn kloon is adt btw? zie af en toe hier posten geen idee hoe of waarom :S
kk allochtonenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef Germano het volgende:
Nu kan ik wel bevestigen dat er een verband is tussen allochtonen en drugs [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en gewoon M in je bek proppen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en gewoon M in je bek proppen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Jouw visie is sowieso verlept, dus telt niet.
strike 2quote:
Zal je eens naar de space schoppen, bengel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Zelfs als ik space ben ik braaf.
Wanneer gaan wij samen wausen, tijger van me?quote:
Kalimero wannabequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen TR gedaan, want dan komt de kijker weer op mij.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
hasj is voor marlboro light rokende vrouwen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen wausen, tijger van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |