quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees dan zelf eens creatief ipv alleen maar te drollen
gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees dan zelf eens creatief ipv alleen maar te kankeren.
Nee, gewoon één kleur.quote:
Ik. Zo noemen ze mij.quote:
CB is net terug, zo zonde om zonder hem kerst te moeten vieren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Germano het volgende:
Ja hoor, iedereen krijgt notes behalve ik hè. Ik kan meteen weg als ik het zou doen.
Modjes gonna mod.quote:
je focust door je gehuil alleen maar meer de aandacht op jezelfquote:
Ging googlen. moest huilen.quote:
Had ook gekund.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gasthad er tering van gemaakt of zo. of mag dat ook niet omdat dat ook een ziekte is.
Ik ben sinds vandaag terug en ik moet direct normaal doen omdat ik één keer de afkorting zei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
CB is net terug, zo zonde om zonder hem kerst te moeten vieren.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag terug en ik moet direct normaal doen omdat ik één keer de afkorting zei.
oh dat mag wel. hypocriet hoor. waarom mag kanker niet en tering wel.quote:
kate upton is hier niet welkomquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krijg je dat al op je hipster academie ja?
Jawel.quote:
Doe dan gewoon normaal in plaats van de huilie uit te hangenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag terug en ik moet direct normaal doen omdat ik één keer de afkorting zei.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe dan gewoon normaal in plaats van de huilie uit te hangen
Hahahaquote:
Rebelletjequote:
Nee, ik zei dat je me vaker negatief opvalt met vervelend, kinderachtig gedoe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee effe serieus, zij heeft echt een gek hoofd, zit een deuk in het voorhoofd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahagisteren nog in zo'n foto topic die user krullenbol ofso... post foto.
15 mannen allemaal positief.
10 vrouwen geen enkele positief
Volgens sommigen ben ik dat ook, en daarbij superieur. Dus tegenspreken is wel een beetje een nono.quote:
Ja, vrouwen ook altijd, he. Jeetje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahagisteren nog in zo'n foto topic die user krullenbol ofso... post foto.
15 mannen allemaal positief.
10 vrouwen geen enkele positief
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je me vaker negatief opvalt met vervelend, kinderachtig gedoe.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]Gewaagd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend... ze heeft dikke tieten en goeie lippen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee effe serieus, zij heeft echt een gek hoofd, zit een deuk in het voorhoofd.
nobody caresquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Nestalgie het volgende:
vaseline aangezien we vandaag dood gedaan wil ik je iets opbiechten.
Ik zou je palen
Moet ze zich wel kunnen verweren vind ik, beetje achterbaks om zulke uitspraken in haar afwezigheid te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Ja doe maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vrouwen ook altijd, he. Jeetje.
die kleur lipstick die ze draagt, kapot smerigquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man achterbaks hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ze zich wel kunnen verweren vind ik, beetje achterbaks om zulke uitspraken in haar afwezigheid te doen.
[..]
En toch gewoon reagerenquote:
Je hebt toch niet expres het linkje laten staan hè?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ze zich wel kunnen verweren vind ik, beetje achterbaks om zulke uitspraken in haar afwezigheid te doen.
[..]
Bel d'r ff dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je voortaan nooit meer vrouwen afkraakt die ik hier post.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja doe maar zomaar het valt wel op.
Zoiets zou ik toch nooit doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt toch niet expres het linkje laten staan hè?
Ik kraak alles afquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je voortaan nooit meer vrouwen afkraakt die ik hier post.
Denk al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets zou ik toch nooit doen.
is goed hoor jij mag wel een keer langs komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens sommigen ben ik dat ook, en daarbij superieur. Dus tegenspreken is wel een beetje een nono.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |