zo naïefquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, en als m'n tante een pik had dan was t mijn oom geweest.
Rosbief sandwich.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Als je overigens geen zin hebt in Vapi, mag je wat anders voorstellen. Geen sushi want dat lust ik niet.
Voor jou niet nee.quote:
creëer je eigen wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las 'asperger', had ik passender gevonden.
Deuk in mijn ego hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
ey krullebolletje als je hier binnenkomt, ik vind je hoofd gek. alsof er een deuk in zit.
ligt er aan welke sandwichquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dat zoiets als schimmelkaas tussen de gordijnen.
Wat vind je van wd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Deuk in mijn ego hiergr gr
Jij bent sowieso véél mooierquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel idd. Het spijt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.quote:
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel idd. Het spijt me.
Je gaat nu volledig tegen de DWC principes in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.
[..]
excuses aanvaard
Prima meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar 1 keer een foto van haar gezien, maar knap meisje met goede kleding smaak.
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat nu volledig tegen de DWC principes in.op alle fronten. inb4 shitstorm
Zo is het genoegquote:
oh please, ga niet heilig doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ze het over heeft. Da's wel vaker (understatement).
nb bedoel jequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het genoeghophop weer naar de pub sc
aha nou jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
hij is autist en had dit anders berekend
hij wilt jequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh please, ga niet heilig doenwd is lelijk wd is anorexia wd heeft lelijke kleding skere wd
is zo'n accessoires winkeltje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef n8n het volgende:
ow pieces is een merk dat oorbellen maakt
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nb bedoel je
[..]
aha nou jammer
ha dankjewelquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
is zo'n accessoires winkeltje.
http://pieces.nl/pieces/?gclid=CPaf-bHZq7QCFSTLtAodH0sAlA
Alleen dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel een lelijke persoonlijkheid. Selectief in gebruik.
Ach kom opquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Never. Ik wil deze chicks
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ontkenningsfase 1 code rood allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Never. Ik wil deze chicks
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet zeggen dat ik lelijk ben, nee. Meningen zijn hierover verdeeld.quote:
precies. ook voorbeelden gebruiken die irreëel zijn zodat ie het nooit waar hoeft te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom opaf en toe valt het best op
lekker neggen maar als het uitkomt kissie kissie
Kun je wel zegge, maar je vindt dus van niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik lelijk ben, nee. Meningen zijn hierover verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |