Uncalled for...quote:
Kindermaaltijd met frietjes. Classyquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik steek over en dineer in het Okura Hotel.
Paupermaus, heerlijke vent van me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Flat-chested dit dat alles toch.
Vas-cookie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus ik snapte dit nooit echt, maar ik zie nu pas dat die gast naast hem een tik op zijn achterhoofd geeft
Ja, en als m'n tante een pik had dan was t mijn oom geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als de flat van Vas' buurmeisje er niet stond was dit mijn uitzicht geweest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, en als m'n tante een pik had dan was t mijn oom geweest.
Bizar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo naïefquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rosbief sandwich.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Als je overigens geen zin hebt in Vapi, mag je wat anders voorstellen. Geen sushi want dat lust ik niet.
Voor jou niet nee.quote:
creëer je eigen wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las 'asperger', had ik passender gevonden.
Deuk in mijn ego hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
ey krullebolletje als je hier binnenkomt, ik vind je hoofd gek. alsof er een deuk in zit.
ligt er aan welke sandwichquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dat zoiets als schimmelkaas tussen de gordijnen.
Wat vind je van wd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Deuk in mijn ego hiergr gr
Jij bent sowieso véél mooierquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel idd. Het spijt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |