nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestjequote:
Wat heb jij voor zieke obsessie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestje
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :Squote:
Terechte reactiequote:
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bentquote:
En weer in die stiltecoupequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :S
Zullen wij je Bed Breken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En weer in die stiltecoupeDamn
ze zorgen maar dat ze op tijd klaar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
wtfquote:Typisch gevalletje van lippenbalsemverslaving.. Na lang wikken en wegen heb ik zojuist boter op m'n lippen gesmeerd uit de koelkast van m'n collega's, omdat ik niks bij me had. Ja dit is erg ja.
Ik breng het glijmiddel.quote:
unsubcribequote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bent
ik heb dat gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit ook doen
blauwe defqon jeujquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: Ik breng het blijmiddel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wd heeft alleen poppers nodigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsdag weer.quote:
ik weet niks meer tegen de tijd dat ik dat probeerquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n warm hoofd als ik dat snuif.
even quoten voor in mijn documentje met potloodvis drugs post zodat ik dit kan gebruiken als hij zegt nee ik doe geen drugs hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
junkquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
keta + methquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
Je wilt dat doen op Awakenings? Slecht idee man van 2CB word je echt heel sloom, moet je niet voor fissa gebruiken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
grammetje mquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag weer.
Of ga ik aan de 2C-B?
Woensdag werd ik totaal niet sloom. Dus stil, meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt dat doen op Awakenings? Slecht idee man van 2CB word je echt heel sloom, moet je niet voor fissa gebruiken.
Laat mij kristallen likken van je bilquote:
ehm neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij kristallen likken van je bil
Lachgas, wiet en truffels.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef n8n het volgende:
M, lachgas en wiet en alles is smooth als babys
Ah ok, nouja ik en veel anderen wel dusja. Misschien jij niet dan heb je mazzelquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Woensdag werd ik totaal niet sloom. Dus stil, meisje.
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij kristallen likken van je bil
tyfusslet.quote:
Hasj is voor pussies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
Waarom allemaal wiet? Waarom geen hasj?
Brede Boy Ricko heeft me back. All is good.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |