nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestjequote:
Wat heb jij voor zieke obsessie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nu wil ik ook een hond zonder ledematen. Wilde al een vrouw zonder armen, benen en tanden. word mooie boel in mijn huisje boompje beestje
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :Squote:
Terechte reactiequote:
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bentquote:
En weer in die stiltecoupequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stamt nog uit de tijd dat hij experimenten deed op joden :S
Zullen wij je Bed Breken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En weer in die stiltecoupeDamn
ze zorgen maar dat ze op tijd klaar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Filming a spring scene during winter requires putting fake leaves on the trees.
wtfquote:Typisch gevalletje van lippenbalsemverslaving.. Na lang wikken en wegen heb ik zojuist boter op m'n lippen gesmeerd uit de koelkast van m'n collega's, omdat ik niks bij me had. Ja dit is erg ja.
Ik breng het glijmiddel.quote:
unsubcribequote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
is hendig man ken je dr zo in een hoek zetten als je klaar bent
ik heb dat gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit ook doen
blauwe defqon jeujquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: Ik breng het blijmiddel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wd heeft alleen poppers nodigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |