Ik zal jou eens steken stevige boiquote:
Weer eens wat nieuws, klinkt goed.quote:
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?
nee was confusion en het is super effectivequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat in raadsels vriend, is dat iets gingeritis?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef n8n het volgende:
[..]
nee was confusion en het is super effective
Zou de rechter wel doen.quote:
Alleen als we voor mij een grijs pak gaan halen.quote:
oke, vijf uur rdam csquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als we voor mij een grijs pak gaan halen.
ik doe altijd waardoor ik in de war raak en dan het tegenovergestelde van het synoniemquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goeie tactiek. Bij mij had je met lichter geschut ook je doel behaald.
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even tussendoor
Jammer van dat biertje.
ik gok 23,8.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ik doe altijd waardoor ik in de war raak en dan het tegenovergestelde van het synoniem
Ik maak geen grappen he vriend. We gaan eten bij Vapi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.
Serieus ik snapte dit nooit echt, maar ik zie nu pas dat die gast naast hem een tik op zijn achterhoofd geeftquote:
ik wist hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode billen om 5 voor 5.
Zou niet gaan, bij Vapi krijg ik één of andere Indiaase riolering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok wees daar, ik sta te wachten met een rode ballon om 5 voor 5.
http://www.dailymail.co.u(...)-struggled-date.htmlquote:'Kate was the bridge between the popular crowd and the losers,' tells Kate’s high school classmate.
'She wasn’t really outgoing and she definitely wasn’t the prettiest girl in school.
'She was very slim, flat chested and sort of nerdy looking—I’m not sure she ever had a boyfriend in school.'
But three years on, you can bet every guy from her high school class is kicking themselves for not jumping at the opportunity to date the world’s hottest supermodel.
'I remember Kate being in and out of class a lot, traveling and trying to make it as a model,' tells her classmate.
quote:'She was never overly confident or annoying about it, but one day she just left school and never came back.
Vapiano, proleet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou niet gaan, bij Vapi krijg ik één of andere Indiaase riolering.
[ afbeelding ]
Dat uitgerekend jij dit weer post.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-struggled-date.html
Blijft wel bizar natuurlijk.
[..]
Flat-chested dit dat alles toch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dit weer post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |