Betekend wel dat er met haar uiterlijk niets mis is hequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scheelde een seconde en ik had m'n thee uitgespuugd. Met suiker en een wolkje melk uiteraard
.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN. 21 dec is gaande as we speak. Demonen in jullie dagen de modjes uit en iedereen krijgt bans.
Waar Kate rechts is gegaan, is Luur links gegaan. Model versus junk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De speelse stoeipoes die jij altijd had willen zijn.
ze heeft netzo weinig heup als ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Germano het volgende:
Ze haten ook op haar heupen omdat de rest wél klopt.
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekend wel dat er met haar uiterlijk niets mis is hedaar ben jij het niet mee eens toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De speelse stoeipoes die jij altijd had willen zijn.
Slijmbalquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef n8n het volgende:
[..]
kan het nooit ff een keer normaal hee
Denk iets meer eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze heeft netzo weinig heup als ik
Oh, hij wel, he.quote:
Klopt, maar er zit geen betekenis achter verder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me. Zelfs homo's kunnen nog wel zeggen of een vrouw mooi/lekker is of niet
owquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me. Zelfs homo's kunnen nog wel zeggen of een vrouw mooi/lekker is of niet
Zelfs gemaakt? Mooi hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat wilde? Heb je inmiddels geoefend? Dan kunnen wel even wat afspreken.
Wat is dat anyways?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie onderste plaatje in de OP, linksonder.
het enige verschil is wel of niet willen bangen bij zo ene oordeelquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit geen betekenis achter verder.
Gezellig! 7 uur?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?
die plek is zo pauper tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, Stairway in Utrecht dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |