Hasj vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
Waarom allemaal wiet? Waarom geen hasj?
hasj is voor marlboro light rokende vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Germano het volgende:
Waarom allemaal wiet? Waarom geen hasj?
zou best werken jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moeder met wiet en lachgas.
Peyote is wel baasquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Al die chemische junks hier... gewoon from the earth toch, fuck die shit
Geef haar mijn nummer. Ze zal weten wat ze moet doen.quote:
alles is chemisch henkquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Al die chemische junks hier... gewoon from the earth toch, fuck die shit
wat da krankenhaus is dat?quote:
No.quote:
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf houquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer. Ze zal weten wat ze moet doen.
incestquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf hou
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog denken dat ik dat niet voor mezelf hou
zal het vanavond aan dr vragenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.
Alsof jij niet mijn neushaar wilde likken toen je voor me stond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
IEEEELLLLLLLLLLLL DR NEUSHAAR?!? S:S:S:S: S:S :S:Ssss
ib4 dwc met opmerkingen over (onzichtbaar)donshaar op vrouwen hun gezicht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knip een stukje van haar neushaar. Dan rook ik dat wel.
quote:
Lui, ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is googlen je te moeilijk, liefje?
omfgquote:
Hoef je toch niet te etenquote:
Jouw visie is sowieso verlept, dus telt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
hasj is voor marlboro light rokende vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |