Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same oldquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
The end of the world was postponed because of rain.
De revolutie ging ook al niet doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same old
Ik weet het al, hij was een beetje weggedommeld in zijn stoel en hij droomt van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Niet teveel kijken dus.. dan krijg je ook weinigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
Hij heeft geen spiegels in huis, zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
I'm too cool to swimquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
hij is zo goed, zo gaaf![]()
Learn to swim, learn to swim
geweldige tekst
Maar hij is toepasselijk of nietquote:
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat welquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
PB zegt gewoon dat Scrut een randdebiel is
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent wel echt bezig geweest met het eind van de wereld, volgens mij. Heb je ook extra proviand ingeslagen en zo?
dat kan ook iets met naief van doen hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat wel
Nee .. 2 dagen zonder voedsel moet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
*dit bericht is verzonden vanaf mijn smartphone vanuit mijn overlevingsbal
Ah, oké. Daar voel ik me inderdaad nog minder door aangesproken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat kan ook iets met naief van doen hebben
Tuurlijk. De wereld herbergt tussen de 6 en 7 mrd. inwoners, waarvan de meesten niet op mij lijken. Waarom zou ze nog verder moeten bestaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat heeft geen zin meer.. de wereld vergaat
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Oop heeft heel veel dingen waar hij met trots om kan lachen. Dat SIO en FOK! dat niet weten is niet iets dat je OOp kunt aanrekenen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....
Nou want in het weekend is ie lekker vrij ........quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is offline gegaan. Waarschijnlijk was hij die suffe Pearlbitch zat.
Dat halen we dinsdag wel weer in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer niet
Gewoon een lokaal kroegje Gesjelliequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je naar de disco geweest?
Ik ga ook altijd naar een lokale kroeg. Gelukkig hebben we daar best een hoop van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Gewoon een lokaal kroegje Gesjellie
Hip hoor!quote:Leuke outfit niet ?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga gewoon weer onder m'n dekbed liggen.
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef Coos het volgende:
Ik zal de boel maar afsluiten dan.![]()
Morgen is het de 22e, heel belangrijk, El Gordo.
Morguuh vrienden van opa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!![]()
Mogge opa followers.
De spanning begint weer langzaam te stijgen: wat staat er op het menu vanavond!!?!!
Nog niet opgehaald door het ruimteschip?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:02 schreef ZOA het volgende:
Goeiesmorreges allemaal op deze toch wel bijzondere dag
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
BlieB Bliebquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?
Ja heks je weet niet waar je terecht komt als je ingestapt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
Ja het was een UFO met het AJAX LOGO , en het Kerstnummer stond op reapiet hoorde ik de hele nacht vanaf mijn grasveldje, maar om nou de hele reis het kerstnummer tig keer te horenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
Je had even moeten vragen of ze voor Ajax waren heks, dan had je meteen geweten of je met een superieure intelligentie te doen had.
Krieltjes, kip en Tjikken Toenaait satëquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef pullup het volgende:
Krieltjes, kip en een heel klein beetje groenvoer
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
Biefstuk met gebakken aardappeltjes, champignons en erwtjes.
En met een nieuwe televisie.
Maar eerst even broerlief charteren om de standaard eronder te monteren. Zelfkennis blijft, zeker met onhandigheid, de beste kennis.
Ja, Cc gaat dit zeker niet winnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat opa en broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
Oh wacht ... ik betrok alles weer eens egocentrisch op mezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
C'est moi.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom begin jij eigenlijk niet een streamkanaal, Copycat?
'Gedaan' als in 'over nagedacht en verworpen'.quote:
Echt iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet ons al zijn kinderen, zegt-ie net.
Je bent te goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Van mij krijgt-ie voor kerst een nieuw voetbalshirt
[ afbeelding ]
Gelukkig rijdt er geen tram door de straat daar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef beequeen het volgende:
Scrooge is eregast en mag als eerste binnenkomen.
Met of zonder ingeslagen hersenpan. Da's nog even de vraag.
Eddy durfde zelf wekenlang niet meer over straatquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef beequeen het volgende:
Dat doet haar natuurlijk denken aan de goeie ouwe tijd met Eddy Zoey.
Zelfs ik begrijp Eddy en dat zegt heul wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddy durfde zelf wekenlang niet meer over straat
zit op puntje van mijn stoel te wiebelenquote:
K ook...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
zit op puntje van mijn stoel te wiebelen
Oop ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
zit op puntje van mijn stoel te wiebelen
Ja hij heeft zat kansen gehad...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef jacqhassel het volgende:
Ik ook Annie maar bowles deed het wel heel erg goed hoor maar miste zelf drie pijlen voor de winst
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe is moe van het kijken naar de wedstrijd.
"En dan zeggen ze nog dat darts geen sport is".
"Tering!", zei hij er nog achteraanquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe is moe van het kijken naar de wedstrijd.
"En dan zeggen ze nog dat darts geen sport is".
pics ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
En bij de volgende wedstrijd zullen die vrouwen op FOK! wel allemaal voor Anderson zijn, die kijken natuurlijk naar het uiterlijk, zegt Oop
Avond fokkers!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw mag haar moeder niet bellen.
"Ze komt toch volgende week?"
quote:
Hoi Dot.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Avond fokkers!!!
Dit ga je niet menen BQ.
PPffff je moeder niet mogen bellen jonge jonge moet niet gekker worden.
Merci, maar die had ik alquote:
Das een ouwe, die heb ik al 10 X gezien.quote:
Nou dat moest mijn kerel zeggen ppffquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Dot.
Wrs zonde van het beltegoed. Waar zijn vrouw overigens zelf voor werkt.
En daarna weer in z'n mondquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
Die middelvinger steek je maar waar de zon niet schijnt, ouwe.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw mag haar moeder niet bellen.
"Ze komt toch volgende week?"
Ze belt dus echt niet hè?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avond fokkers!!!
Dit ga je niet menen BQ.
PPffff je moeder niet mogen bellen jonge jonge moet niet gekker worden.
Ik geloof je en heb ondertussen maar even gegoogled . Heel fraai is ie niet inderdaad maar voor een darter valt het nog mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis geen spetter ,maar heeft leuk sympathiek gezicht..
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik de beste vriend van opa ben. Hij en ik zitten gewoon op dezelfde golflengte.quote:
Hahah jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof je en heb ondertussen maar even gegoogled . Heel fraai is ie niet inderdaad maar voor een darter valt het nog mee.
Jullie hebben een lijntje...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik de beste vriend van opa ben. Hij en ik zitten gewoon op dezelfde golflengte.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis geen spetter ,maar heeft leuk sympathiek gezicht..
Hoi Jacq, Opa is gek op mij ik kom binnen en ik krijg gelijk zijn vinger, ik zeg''ik hou der van'quote:
Ik vermoed ook meer dan alleen een mentale bandquote:
Dat zou opa graag willen maar ik ben niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vermoed ook meer dan alleen een mentale band
Ze moet 'm maar aan Henk vragen, zegt Oopquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
ow Dotteke mag je die middelvinger houden?
Het lijkt er toch meer op dat oma een blik Bonzo heeft opengetrokken. Merkt die ouwe toch niets van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gunt zijn fans op FOK! toch nog even een exclusieve blik op zijn bord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad brood met biefstuk van Leo
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou opa graag willen maar ik ben niet zo.
Het lijkt er ook op dat het kleine kind geen korstjes aan zijn boterham blieft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Het lijkt er toch meer op dat oma een blik Bonzo heeft opengetrokken. Merkt die ouwe toch niets van.
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook toen opa zei dat-ie behoefte had aan meer dan alleen een mentale bandquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]Ik doelde meer op een vermoeden van voorkennis
Weet jij wel wat een energie dat kost die korstjes kauwen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt er ook op dat het kleine kind geen korstjes aan zijn boterham blieft.
Want hoe heetut uhhhhhhh, heerrrrlijk, natuuuuurrrrlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
Dit bellen met grote ome is toch wel een van de leukere momentjes van de week voor oma.
Ze praat nog steeds stoned maar er straalt iets van vreugde in haar stem zoals ze nu klept.
Hop is tegenwoordig undercover en stalkt mensenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef pos het volgende:
Jeetje...je gaat plassen...wat drinken pakken...een snack en Hop, btw waar is Hop nowerdays?, en mis 10 posts
Leo heeft het natuurlijk ook druk met bezorgen die laatste dagen voor de kerst. Daarbij kan Leo ook wel wat extra ruimte in zijn diepvries gebruiken voor zijn andere klanten. Prettig geregeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw heeft de boodschppen voor de kerst al een week in huis. Alles vers, dat wel.![]()
Ik had gelukkig geen moeite met de hotelspruitjes, aardappels en gehaktballen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een energie dat kost die korstjes kauwen.
...en je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik had gelukkig geen moeite met de hotelspruitjes, aardappels en gehaktballen..
Nou wil hem niet eens hebben, waar die vinger al niet in zit:Pquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
ow Dotteke mag je die middelvinger houden?
Hoe bevalt dat om boodschappenmeisje te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet 'm maar aan Henk vragen, zegt Oop
Gelukkig is oma nu weer even op haar plek gezet en zal ze zonder mopperen de hele avond bier voor hem halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Na die schrobbering van oma is hij begrijpelijk compleet uitgeput.
Hij fantaseert weer over het vermoorden van een FOK!ker of een scheidsrechter?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft binnenpretjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, dat zijn we al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef tonja het volgende:
Wat een kutland is Nederland aan het worden. Ik zit Zembla te kijken...
Mee eens! De fine fleur van de politie zit dus in Kennemerland.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef tonja het volgende:
Wat een kutland is Nederland aan het worden. Ik zit Zembla te kijken...
oh ja, opa
Altijd op 1 lijn, jij en opa, hèquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn we al een tijdje hoor.
Heerlijk, ik ben in the mood voor vrolijke muziek.quote:
Chemisch afval?quote:
Die beat die in dit nummer op ongeveer 50 sec invalt, daar ga je van springenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ben in the mood voor vrolijke muziek.
Ok, vooruit dan maar.quote:
Ik heb al een speciaal cadeautje voor hem gekochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
Opa zei net dat alle Fokkers hartelijk welkom zijn 2e kerstdag
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal, slaap lekker voor straks.
Scrut.
Ding schijnt van Oma te zijn .....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een illegaal wapen in huis
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa baalt van één van z'n buren. Dat is een chagrijnig kijkende kerel, daar houdt-ie niet van
Een hooligan wil ook watquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
kan ŕ wel naar raden ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
Dat doet-ie nooit. Hij ziet zich zelf alleen als hij naar buiten kijkt en het buiten donker is. Twee uur nadat-ie opgestaan is dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?
Daarom juistquote:
Zijn wervels zitten in zijn maag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er wel schik in dat-ie maagpatiënt is.
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit-ie gewoon z'n luier vol te schijten.
Hij heeft maar één wervel, geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn wervels zitten in zijn maag?
Zij moet bij het verschonen toch de boel weer ontsmetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.
En daar zit zeker een fikse kronkel in?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft maar één wervel, geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?
Hop schijnt van koninklijke bloede te zijn en opa heeft het niet zo op de Oranjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
Hop is blijkbaar ook al snel door opa op zijn tenen getrapt. Hij is al een kwartier aan het zeiken over iets dat opa gezegd zou hebben
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.quote:
Zou ik niet weten, maar zo niet dan is het wel een leuk kerstkadootje voor onder de boom, en altijd handig als de kerstboom in de hens komt te staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.
Heeft Opa die niet?
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje isquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
De Carbon-editiequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
dat is mijn exquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje is
quote:
Doe dan maar je dansje voor de spiegel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
o jaal is je pica niet te zien
![]()
Dan zie ik mijn eigen kousenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe dan maar je dansje voor de spiegel.
Hop hophophop hopquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
Nou kom op ouwe! Voetjes van de vloer!!!
Opa Gangnam Style
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef BendeBielzen het volgende:
Nja als we dan toch bezig zijn nog ff een gouwe ouwe imitatie van de Duifmeneer HOE HOE
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef BendeBielzen het volgende:
Nja als we dan toch bezig zijn nog ff een gouwe ouwe imitatie van de Duifmeneer HOE HOE
[ afbeelding ]
Dikke vette internetseks dus weer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef Ratelbandolero het volgende:
De Oop gaat afsluiten en privé verder met Miran
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dikke vette internetseks dus weer.
Trustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ja ik ratel maar door, ergoslaap lekkker
Ja Lies anders krijg ik morgen weer op m'n flikker van je.quote:
Zo is liesje wel hè?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies anders krijg ik morgen weer op m'n flikker van je.
quote:
Geen idee, zeg jij het maar. Ik was druk doende met het verzorgen van een SV.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat om boodschappenmeisje te zijn
Toch geen volendamerbroekquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Niets, van de week zei hij dat hij alleen van onder in beeld wilde als hij 2de kerstdag bij Oop was.quote:
Thnx, dit is niet echt lekker wakker worden!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit iig ruimte zat in, hij kan in iedere pijp minstens een persoon extra mee naar binnen smokkelen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets, van de week zei hij dat hij alleen van onder in beeld wilde als hij 2de kerstdag bij Oop was.![]()
Toen zei ik, 'hoop dat je wel wat aan hebt dan' ( althans woorden van die strekking)![]()
Hij antwoordde daarop dat hij een volendammerbroek aan zou doen.![]()
Nu liet hij een foto zien met andere kledij.![]()
Vandaar mijn vraag,
"toch geen volendammerbroek"?
Dat komt dan goed uit, want anders ben ik bang dat er weinig bij Oop binnenkomen. Scrut laat hij natuurlijk sowieso binnen omdat hij 'm daar met z'n Ajax-knuppeltje wil aftuigenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er zit iig ruimte zat in, hij kan in iedere pijp minstens een persoon extra mee naar binnen smokkelen!
Dit keer geen lekkerbekje, maar haring op brood. Ik ving tenminste zoiets op gisteren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:21 schreef Toverheks het volgende:
Lekker Haring met uitjes, en Opa eet natuurlijk als voorafje een lekkerbekkie
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit keer geen lekkerbekje, maar haring op brood. Ik ving tenminste zoiets op gisteren.
Ja, opa is nu eenmaal geen gewoontedier, hij houdt van afwisseling en avontuur![]()
Ik stel voor dat jij sowieso in een pijp kruipt, om Scrut bij te staan, en in de andere een met EHBO-ervaring om jullie te verzorgen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want anders ben ik bang dat er weinig bij Oop binnenkomen. Scrut laat hij natuurlijk sowieso binnen omdat hij 'm daar met z'n Ajax-knuppeltje wil aftuigen
Heeft ze ook zulke grote tetten dan?quote:
Voordat je gaat zitten kwijlen, ze zitten óók op haar rug.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ze ook zulke grote tetten dan?
Moet daar zelfs de haring voor wijken zodirect ?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:30 schreef pullup het volgende:
Als ik Coos goed begrijp dan heeft Liesje twee enorme bulten en is gespecialiseerd in het in grote hoeveelheden innemen en vasthouden van vocht.
Je hebt nog 25 minuten om bij de tramhalte te komen! Laat effe weten als je het niet haalt, dan ga ik eerst nog effe belletje trekken bij opa en pakken we een tram later!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En in het creeren van tijdstress.
Ik haal het wel, weet alleen niet of mijn nagels het halen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt nog 25 minuten om bij de tramhalte te komen! Laat effe weten als je het niet haalt, dan ga ik eerst nog effe belletje trekken bij opa.
Doe je goed, als het niet te zuipen is gewoon kado geven, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haal het wel, weet alleen niet of mijn nagels het halen.
Coos ik heb nog een fles zoet wit huiswijn meuk en die neem ik mee.
Als Coos slim is opent hij die fles meteen en laat haar voorproeven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je goed, als het niet te zuipen is gewoon kado geven, doe ik ook altijd
Ik vind het lekker! Maar Coos niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je goed, als het niet te zuipen is gewoon kado geven, doe ik ook altijd
Soms is opa best vermakelijk, je moet 'm alleen af en toe een beetje op gang brengen met een leuk compliment ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef QuarterBack het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat er veel behoefte was aan randgebabbel want veel is er niet aan Opa
[ afbeelding ]
Dan krijg je je eigen wijn dus te zuupen vanavond, zoek nou gewoon effe een flesje, waarvan je denkt, getver, dan zit je altijd goed, jij bent het kwijt en misschien vindt Coos het wel lekker en zo niet dan is er ook niks verloren, tis crisis, hèquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker! Maar Coos niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |