quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?
Hop schijnt van koninklijke bloede te zijn en opa heeft het niet zo op de Oranjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
Hop is blijkbaar ook al snel door opa op zijn tenen getrapt. Hij is al een kwartier aan het zeiken over iets dat opa gezegd zou hebben
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.quote:
Zou ik niet weten, maar zo niet dan is het wel een leuk kerstkadootje voor onder de boom, en altijd handig als de kerstboom in de hens komt te staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.
Heeft Opa die niet?
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje isquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
De Carbon-editiequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
dat is mijn exquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje is
quote:
Doe dan maar je dansje voor de spiegel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
o jaal is je pica niet te zien
![]()
Dan zie ik mijn eigen kousenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe dan maar je dansje voor de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |