Ok, vooruit dan maar.quote:
Ik heb al een speciaal cadeautje voor hem gekochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
Opa zei net dat alle Fokkers hartelijk welkom zijn 2e kerstdag
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal, slaap lekker voor straks.
Scrut.
Ding schijnt van Oma te zijn .....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een illegaal wapen in huis
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa baalt van één van z'n buren. Dat is een chagrijnig kijkende kerel, daar houdt-ie niet van
Een hooligan wil ook watquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
kan ŕ wel naar raden ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
Dat doet-ie nooit. Hij ziet zich zelf alleen als hij naar buiten kijkt en het buiten donker is. Twee uur nadat-ie opgestaan is dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?
Daarom juistquote:
Zijn wervels zitten in zijn maag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er wel schik in dat-ie maagpatiėnt is.
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit-ie gewoon z'n luier vol te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |