...en je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik had gelukkig geen moeite met de hotelspruitjes, aardappels en gehaktballen..
Nou wil hem niet eens hebben, waar die vinger al niet in zit:Pquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
ow Dotteke mag je die middelvinger houden?
Hoe bevalt dat om boodschappenmeisje te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet 'm maar aan Henk vragen, zegt Oop
Gelukkig is oma nu weer even op haar plek gezet en zal ze zonder mopperen de hele avond bier voor hem halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Na die schrobbering van oma is hij begrijpelijk compleet uitgeput.
Hij fantaseert weer over het vermoorden van een FOK!ker of een scheidsrechter?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft binnenpretjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, dat zijn we al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef tonja het volgende:
Wat een kutland is Nederland aan het worden. Ik zit Zembla te kijken...
Mee eens! De fine fleur van de politie zit dus in Kennemerland.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef tonja het volgende:
Wat een kutland is Nederland aan het worden. Ik zit Zembla te kijken...
oh ja, opa
Altijd op 1 lijn, jij en opa, hčquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn we al een tijdje hoor.
Heerlijk, ik ben in the mood voor vrolijke muziek.quote:
Chemisch afval?quote:
Die beat die in dit nummer op ongeveer 50 sec invalt, daar ga je van springenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ben in the mood voor vrolijke muziek.
Ok, vooruit dan maar.quote:
Ik heb al een speciaal cadeautje voor hem gekochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
Opa zei net dat alle Fokkers hartelijk welkom zijn 2e kerstdag
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal, slaap lekker voor straks.
Scrut.
Ding schijnt van Oma te zijn .....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een illegaal wapen in huis
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa baalt van één van z'n buren. Dat is een chagrijnig kijkende kerel, daar houdt-ie niet van
Een hooligan wil ook watquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
kan ŕ wel naar raden ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
Dat doet-ie nooit. Hij ziet zich zelf alleen als hij naar buiten kijkt en het buiten donker is. Twee uur nadat-ie opgestaan is dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?
Daarom juistquote:
Zijn wervels zitten in zijn maag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er wel schik in dat-ie maagpatiėnt is.
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit-ie gewoon z'n luier vol te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |