Ik heb al een speciaal cadeautje voor hem gekochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
Opa zei net dat alle Fokkers hartelijk welkom zijn 2e kerstdag
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal, slaap lekker voor straks.
Scrut.
Ding schijnt van Oma te zijn .....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een illegaal wapen in huis
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa baalt van één van z'n buren. Dat is een chagrijnig kijkende kerel, daar houdt-ie niet van
Een hooligan wil ook watquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
kan ŕ wel naar raden ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Het is me een raadsel waarom ze Ajax knuppeltjes zouden willen verkopen overigens
Dat doet-ie nooit. Hij ziet zich zelf alleen als hij naar buiten kijkt en het buiten donker is. Twee uur nadat-ie opgestaan is dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een spiegel gekeken?
Daarom juistquote:
Zijn wervels zitten in zijn maag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er wel schik in dat-ie maagpatiënt is.
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit-ie gewoon z'n luier vol te schijten.
Hij heeft maar één wervel, geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn wervels zitten in zijn maag?
Zij moet bij het verschonen toch de boel weer ontsmetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.
En daar zit zeker een fikse kronkel in?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft maar één wervel, geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |