Hij heeft maar één wervel, geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn wervels zitten in zijn maag?
Zij moet bij het verschonen toch de boel weer ontsmetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag levert hij die strontzak gewoon bij oma in. Hij is wel zo lief om haar dan even wakker te maken.
En daar zit zeker een fikse kronkel in?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft maar één wervel, geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n outfit al uitgezocht uit de Bootsy-collectie voor tweede kerstdag. Misschien is het leuk als jullie je outfit op de mijne afstemmen.
[ afbeelding ]
Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Neuh....ik kom gewoon in mijn bloementjesjurk.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilarische grapjes maakt opa al de hele avond, hij lacht zich een kriek om zichzelf.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat je illegale Ghanese schoonmaakster?
Hop schijnt van koninklijke bloede te zijn en opa heeft het niet zo op de Oranjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
Hop is blijkbaar ook al snel door opa op zijn tenen getrapt. Hij is al een kwartier aan het zeiken over iets dat opa gezegd zou hebben
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.quote:
Zou ik niet weten, maar zo niet dan is het wel een leuk kerstkadootje voor onder de boom, en altijd handig als de kerstboom in de hens komt te staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
De Ajax brandblussers maken overigens meer indruk.
Heeft Opa die niet?
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op kerst met FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje isquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
De Carbon-editiequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor deze gaan vrijwel onbreekbaar en een iets groter bereik.
[ afbeelding ]
dat is mijn exquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop vraagt zich af wie KreukelSandje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |