Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same oldquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
The end of the world was postponed because of rain.
De revolutie ging ook al niet doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same old
Ik weet het al, hij was een beetje weggedommeld in zijn stoel en hij droomt van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Niet teveel kijken dus.. dan krijg je ook weinigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
Hij heeft geen spiegels in huis, zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
I'm too cool to swimquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
hij is zo goed, zo gaaf![]()
Learn to swim, learn to swim
geweldige tekst
Maar hij is toepasselijk of nietquote:
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat welquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
PB zegt gewoon dat Scrut een randdebiel is
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent wel echt bezig geweest met het eind van de wereld, volgens mij. Heb je ook extra proviand ingeslagen en zo?
dat kan ook iets met naief van doen hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat wel
Nee .. 2 dagen zonder voedsel moet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
*dit bericht is verzonden vanaf mijn smartphone vanuit mijn overlevingsbal
Ah, oké. Daar voel ik me inderdaad nog minder door aangesproken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat kan ook iets met naief van doen hebben
Tuurlijk. De wereld herbergt tussen de 6 en 7 mrd. inwoners, waarvan de meesten niet op mij lijken. Waarom zou ze nog verder moeten bestaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat heeft geen zin meer.. de wereld vergaat
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Oop heeft heel veel dingen waar hij met trots om kan lachen. Dat SIO en FOK! dat niet weten is niet iets dat je OOp kunt aanrekenen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....
Nou want in het weekend is ie lekker vrij ........quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is offline gegaan. Waarschijnlijk was hij die suffe Pearlbitch zat.
Dat halen we dinsdag wel weer in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer niet
Gewoon een lokaal kroegje Gesjelliequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je naar de disco geweest?
Ik ga ook altijd naar een lokale kroeg. Gelukkig hebben we daar best een hoop van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Gewoon een lokaal kroegje Gesjellie
Hip hoor!quote:Leuke outfit niet ?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga gewoon weer onder m'n dekbed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |