Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same oldquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
The end of the world was postponed because of rain.
De revolutie ging ook al niet doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het KNMI trekt alarmfase oranje in, same old, same old
Ik weet het al, hij was een beetje weggedommeld in zijn stoel en hij droomt van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Jammer he, Skroetsj klootzak?" Huh, wat?
Neem nog een biertje ouwe
Niet teveel kijken dus.. dan krijg je ook weinigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
Hij heeft geen spiegels in huis, zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een hekel aan randdebielen. Hij is nu eenmaal een wysiwyg-man: What you see is what you get...
I'm too cool to swimquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
hij is zo goed, zo gaaf![]()
Learn to swim, learn to swim
geweldige tekst
Maar hij is toepasselijk of nietquote:
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat welquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
PB zegt gewoon dat Scrut een randdebiel is
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent wel echt bezig geweest met het eind van de wereld, volgens mij. Heb je ook extra proviand ingeslagen en zo?
dat kan ook iets met naief van doen hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik me ergens niet door voel aangesproken is het dat wel
Nee .. 2 dagen zonder voedsel moet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
*dit bericht is verzonden vanaf mijn smartphone vanuit mijn overlevingsbal
Ah, oké. Daar voel ik me inderdaad nog minder door aangesproken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat kan ook iets met naief van doen hebben
Tuurlijk. De wereld herbergt tussen de 6 en 7 mrd. inwoners, waarvan de meesten niet op mij lijken. Waarom zou ze nog verder moeten bestaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat heeft geen zin meer.. de wereld vergaat
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Oop heeft heel veel dingen waar hij met trots om kan lachen. Dat SIO en FOK! dat niet weten is niet iets dat je OOp kunt aanrekenen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....
Nou want in het weekend is ie lekker vrij ........quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is offline gegaan. Waarschijnlijk was hij die suffe Pearlbitch zat.
Dat halen we dinsdag wel weer in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer niet
Gewoon een lokaal kroegje Gesjelliequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je naar de disco geweest?
Ik ga ook altijd naar een lokale kroeg. Gelukkig hebben we daar best een hoop van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Gewoon een lokaal kroegje Gesjellie
Hip hoor!quote:Leuke outfit niet ?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga gewoon weer onder m'n dekbed liggen.
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef Coos het volgende:
Ik zal de boel maar afsluiten dan.![]()
Morgen is het de 22e, heel belangrijk, El Gordo.
Morguuh vrienden van opa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!![]()
Mogge opa followers.
De spanning begint weer langzaam te stijgen: wat staat er op het menu vanavond!!?!!
Nog niet opgehaald door het ruimteschip?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:02 schreef ZOA het volgende:
Goeiesmorreges allemaal op deze toch wel bijzondere dag
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
BlieB Bliebquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?
Ja heks je weet niet waar je terecht komt als je ingestapt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
Ja het was een UFO met het AJAX LOGO , en het Kerstnummer stond op reapiet hoorde ik de hele nacht vanaf mijn grasveldje, maar om nou de hele reis het kerstnummer tig keer te horenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
Je had even moeten vragen of ze voor Ajax waren heks, dan had je meteen geweten of je met een superieure intelligentie te doen had.
Krieltjes, kip en Tjikken Toenaait satëquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef pullup het volgende:
Krieltjes, kip en een heel klein beetje groenvoer
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
Biefstuk met gebakken aardappeltjes, champignons en erwtjes.
En met een nieuwe televisie.
Maar eerst even broerlief charteren om de standaard eronder te monteren. Zelfkennis blijft, zeker met onhandigheid, de beste kennis.
Ja, Cc gaat dit zeker niet winnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat opa en broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
Oh wacht ... ik betrok alles weer eens egocentrisch op mezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
C'est moi.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom begin jij eigenlijk niet een streamkanaal, Copycat?
'Gedaan' als in 'over nagedacht en verworpen'.quote:
Echt iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet ons al zijn kinderen, zegt-ie net.
Je bent te goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Van mij krijgt-ie voor kerst een nieuw voetbalshirt
[ afbeelding ]
Gelukkig rijdt er geen tram door de straat daar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef beequeen het volgende:
Scrooge is eregast en mag als eerste binnenkomen.
Met of zonder ingeslagen hersenpan. Da's nog even de vraag.
Eddy durfde zelf wekenlang niet meer over straatquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef beequeen het volgende:
Dat doet haar natuurlijk denken aan de goeie ouwe tijd met Eddy Zoey.
Zelfs ik begrijp Eddy en dat zegt heul wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddy durfde zelf wekenlang niet meer over straat
zit op puntje van mijn stoel te wiebelenquote:
K ook...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
zit op puntje van mijn stoel te wiebelen
Oop ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
zit op puntje van mijn stoel te wiebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |