Gewoon een lokaal kroegje Gesjelliequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je naar de disco geweest?
Ik ga ook altijd naar een lokale kroeg. Gelukkig hebben we daar best een hoop van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Gewoon een lokaal kroegje Gesjellie
Hip hoor!quote:Leuke outfit niet ?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga gewoon weer onder m'n dekbed liggen.
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef Coos het volgende:
Ik zal de boel maar afsluiten dan.![]()
Morgen is het de 22e, heel belangrijk, El Gordo.
Morguuh vrienden van opa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!![]()
Mogge opa followers.
De spanning begint weer langzaam te stijgen: wat staat er op het menu vanavond!!?!!
Nog niet opgehaald door het ruimteschip?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:02 schreef ZOA het volgende:
Goeiesmorreges allemaal op deze toch wel bijzondere dag
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
BlieB Bliebquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?
Ja heks je weet niet waar je terecht komt als je ingestapt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |