quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
dat deden wij ookquote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Maarrehhh... dan is het dus al 3 maanden ofzo aan de groei, en dan vertel je het nu pas?
schurkquote:
Moet je maar wat meer lurken in andere fora.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Maarrehhh... dan is het dus al 3 maanden ofzo aan de groei, en dan vertel je het nu pas?
Weet ik nog niet, is nog geen 20 weken.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef lipje het volgende:
welke kleur is de #1766?roze of blauw?
Andere fora? waar?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet je maar wat meer lurken in andere fora.
OUD?quote:
voorbereiden op wat komen gaatquote:
Ja dag, ik ben de Story nietquote:
Er komt hier niks, dus vooralsnog heb ik daar niets te zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
voorbereiden op wat komen gaat
en gefeliciteerd natuurlijk Duvel
daar moet op gedronken worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
voorbereiden op wat komen gaat
en gefeliciteerd natuurlijk Duvel
daar moet op gedronken worden
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, vroeger.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er komt hier niks, dus vooralsnog heb ik daar niets te zoeken
Ik hoop dat ik het kan blijven denken; ik heb niet zo'n behoefte aan kiddo's; vind ze wel leuk, en zij mij meestal ook, maar ik vind het ook leuk als ze weer met paps en mams meegaanquote:
Zaterdag 22 december om 11:00u Nederlandse tijd weten we zeker of de wereld niet vergaat op 21 december.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef .Neovo. het volgende:
Ergens al overstromingen/vuurzeeën/gaten?
jouw muren kaal trekkenquote:
Studenten kaalplukken ondersteunen in Groningenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Paladijn op 21-12-2012 20:09:54 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
hoe gaat het met de quiz? ik heb 75% al beantwoordquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Meer dan ooitPrecies de reden dat ik zelden nog hier ben
van de vragen die ik heb gedaan heb ik 85%. Maar de eerste paar uur dat de quiz online was, was ik bezig met de sponsoren contacteren en dergelijke.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe gaat het met de quiz? ik heb 75% al beantwoord
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Studenten kaalplukken ondersteunen in GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werk is werk
![]()
Dat is in tegenwoordig! Dus niks aan doen, hoort gewoon zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mocht niet mee naar Nijmegen vanochtend; volgens mij heeft er iemand een buitenechtelijke relatie; lief dagboek, wat moet ik nu doen?
Neej, hij was naar de u naait me steedsquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Over relaties gesproken, wat is er met Barca aan de hand? heeft hij een liefje ofzo?![]()
Ow...wacht... 1 + 1![]()
![]()
Groetjes van Annie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Over relaties gesproken, wat is er met Barca aan de hand? heeft hij een liefje ofzo?![]()
Ow...wacht... 1 + 1![]()
![]()
Ik heb nie feestboekquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Groetjes van Annie.
Als je op feestboek keek was je op de hoogte
Da's nie lief!quote:
Zeg wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Anne het volgende:
Heb jij een ping op Barca, Barca?
Barca, Barca, Barca, Barca!
Ik word sowieso wel doorbetaald, maar het komt ook echt over als een leuke opdracht voor een wat langere tijd in mijn eigen vakgebied. Ik ga me dus wel vermakenquote:
ligt aan jouquote:
Nu weer welquote:
Heej, maarrehh.. alles kitsjh daar in de JoeEs? of bejje alweer terug? (en nee, ik lees je feestboek nog steeds niet)quote:
van koud naar koud, of van warm naar koud?quote:
Van heel koud naar een beetje koud. Ik was in de midwest dus vergelijkbaar met hier. Wel een winterse storm meegemaakt en vaak de onderkant van een trekker-oplegger combinatie gezien langs de wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
van koud naar koud, of van warm naar koud?
Je was daar op vakantie toch? Was Florida vol ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Van heel koud naar een beetje koud. Ik was in de midwest dus vergelijkbaar met hier. Wel een winterse storm meegemaakt en vaak de onderkant van een trekker-oplegger combinatie gezien langs de weg
True, maar het land is volgens mij best groot genoeg om een stukkie zonder toeristen te vinden waar het wél een beetje beschaafd weer is; scheelt een hoop kleding inpakken en verslepen, én je komt lekker bijgekleurd terugquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Iedereen gaat naar Florida of California of Nevada. Ik ben niet iedereen dus ik ga ergens anders heen. Bovendien is in de midwest net zo veel te beleven zonder irritante toeristen om je heen.
Heel veel PTA waardigs gedaan maar dat zet ik niet op fok en niet op feestboek dus dan moet je maar op de koffie komen als je nieuwsgierig bentquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, maar het land is volgens mij best groot genoeg om een stukkie zonder toeristen te vinden waar het wél een beetje beschaafd weer is; scheelt een hoop kleding inpakken en verslepen, én je komt lekker bijgekleurd terug![]()
Hebbie allemaal uitgespookt daar? nog iets PTA-waardigs gedaan?
OK, wanneer komt de container aan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heel veel PTA waardigs gedaan maar dat zet ik niet op fok en niet op feestboek dus dan moet je maar op de koffie komen als je nieuwsgierig bent
ik ben niet meer verder gegaan vandaag, maar ik zit nu op 80%quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel heb jij nu densmee? ik zit op 86
wat moet de nauwkeurigheid zijn en vooral blijven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft iemand ervaring met opbouwen van digitale uitlezing op een draaibank? Ik heb een bank van 40 jaar oud staan met ongeveer 1.10 tussen de centers en ik zoek een mooi niet te duur setje dat van goede kwaliteit is. Mag gebruikt zijn. Ik heb geen idee van merken of kwaliteit daarvan eigenlijk.
we hebben dit jaar 44 prijzen, en daar zitten best hele grote prijzen bij ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef Anne het volgende:
Ik doe niet mee dit jaar. Geen tijd voor.
en via google is al meer dan de helft zo te vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben dit jaar 44 prijzen, en daar zitten best hele grote prijzen bij ookik was iets te enthousiast met prijzen ritselen
dus als je de komende twee weken ergens een half uurtje tijd vind en ff snel invult wat je weet of snel kunt vinden heb je waarschijnlijk al wat gewonnen
yup, dat scheelt idd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
en via google is al meer dan de helft zo te vinden
die is denk ik voor de G-OvDquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Blijkbaar hebben we hier serieus een prius solo-ambulance
[ afbeelding ]
3. Staan bij Oenema Heerenveen gestationeerd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu op 84quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3. Staan bij Oenema Heerenveen gestationeerd.
en:88
nee het komt mij ook heel bekend voor maar ik krijg het niet terug gevonden en er zijn te veel bedrijven met witte vrachtwagensquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
heb jij een antwoord op 30, smee? die heb ik nog niet gevonden, sla ik eerst even over...
je hebt toch zelf de vragen verzonnen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nog 4 vragen open staan waar ik het antwoord niet van weet en twee met potlood ingevuld omdat ik ze niet zeker weet... pfffff
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar past veel gereedschap in.
nee, dit jaar niet. kan ik ook eens mee doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt toch zelf de vragen verzonnen?
Lache gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komt
Hebben ze geld teveel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komt
Die limo sleept je auto dan af ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van HBM lijkt ideaal en niet epte duur. Even wat info aanvragen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet de nauwkeurigheid zijn en vooral blijven?
HBM heeft wel linialen en uitleeskasten
http://www.hbm-machines.c(...)d=237&productid=4774
Ik stouw het allemaal in de vriezer met het idee van 'ik eet het wel een keer als ik echt iets bijzonders wil doen' aangezien ik niet veel met Kerst doe, maar ik lui ben met lekker koken en dit redelijk te kanen is. En dan ligt het er in de zomer nog steeds inquote:
Annequote:
Handig, als zo'n Prius op eigen kracht aan komt rijden dan weet je iig dat de defibrillator gaat werkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Want daar zitten we op te wachten, een limoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is toch ideaal, lekker droog en warm zitten, wat te eten en drinken, terwijl de auto gemaakt wordtquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want daar zitten we op te wachten, een limo
Ik kreeg idd nu een zilveren pas omdat ik 5 jaar lid ben met enkel voorbeelden waar ik dan voordeel op zou hebben. Het idee is leuk, het zijn alleen van die dingen waar ik sowieso niets mee zou doen
Dat dus, hier ook een zilveren pas, maar de voordeeltjes zijn nou niet echt nuttigquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want daar zitten we op te wachten, een limo
Ik kreeg idd nu een zilveren pas omdat ik 5 jaar lid ben met enkel voorbeelden waar ik dan voordeel op zou hebben. Het idee is leuk, het zijn alleen van die dingen waar ik sowieso niets mee zou doen
^^^^^wat hij zegt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat dus, hier ook een zilveren pas, maar de voordeeltjes zijn nou niet echt nuttig
quote:
Ideaal is als de auto gewoon niet kapot gaatquote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is toch ideaal, lekker droog en warm zitten, wat te eten en drinken, terwijl de auto gemaakt wordt
iemand die op de vluchtstrook stil staat wordt via het Incident Managment protocool afgesleept naar de dichts bijzijnde veilige plekquote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ideaal is als de auto gewoon niet kapot gaatEn anders boeit het mij vooral of de auto gemaakt kan worden, en anders hoe snel ik weer op weg ben in eigen vervoer. Het is grappig dat ze die service aanbieden, maar zelfs dan hoeft dat echt niet meteen in een limo
Het lijkt mij ook geen handige service om aan te bieden op de vluchtstrook...
Niet iedereen is zo ervaren, daar moet je m.i. gewoon rekening mee houden tijdens TF. Het is immers erg toegankelijk. Je hebt mensen die er voor het eerst rijden en klapmongolen met het IQ van een orang oetang die denken dat ze de volgende Schumacher zijn. Wil je tussen wat meer ervaren mensen rijden dan heb je een grotere kans daarop tijdens trackdays, maar dat zou jij moeten wetenquote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel mensen er meteen weer de baan op rijden als ze eraf zijn gegaan, en daarmee een gevaarlijke situatie voor zichzelf en andere creeëren![]()
Door dit soort filmpjes krijg ik steeds minder trek om TF te gaan doen met de Golf
Zilveren pas? Ik heb een standaard pas met in kleine lettertjes "Aanmeldingsjaar 2002"...quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat dus, hier ook een zilveren pas, maar de voordeeltjes zijn nou niet echt nuttig
Hoera...quote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef Paladijn het volgende:
Dan krijg jij een gouden pas voor 2013
Die van mij is sinds 2005... de eerste 3 jaar geen anwb nodig gehad, daarna was het praktisch dat ik het abo had
Nog los van dat ervaren rijders ook gewoon fouten kunnen maken of verrast kunnen worden door een situatiequote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren, daar moet je m.i. gewoon rekening mee houden tijdens TF. Het is immers erg toegankelijk. Je hebt mensen die er voor het eerst rijden en klapmongolen met het IQ van een orang oetang die denken dat ze de volgende Schumacher zijn. Wil je tussen wat meer ervaren mensen rijden dan heb je een grotere kans daarop tijdens trackdays, maar dat zou jij moeten weten
4x met de Saab...quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoera...
Ik heb ze drie keer nodig gehad: één keer met een gare Saab in Nederland, twee keer op vakantie voor hetzelfde defect.
koelvloeistof moet je elke 5 jaar verversen, niet doen is in principe achterstallig onderhoud, zeker als het al bevriest bij -10quote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg een gouden pas strakkies; zouden ze dan ook monteurs sturen die wél aan een auto kunnen zien dat er wat aan gedaan wordt ipv een blinde kutmongool die meteen roept dat het achterstallig onderhoud is, omdat er een slang van je koelsysteem bevroren is na een week in <-10 buiten staan
Best wel aardig wat keren perfect geholpen door de ANWB, maar deze wilde ik serieus op zijn smoel timmeren; klootviool
de mijne vorige week gemeten en is nog tot -25 goedquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
koelvloeistof moet je elke 5 jaar verversen, niet doen is in principe achterstallig onderhoud, zeker als het al bevriest bij -10een goed koelsysteem is beveiligt tot -35a -40
bij -20 is het advies de koelvloeistof te verversenquote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef densmee het volgende:
[..]
de mijne vorige week gemeten en is nog tot -25 goed
beetje knoflook doet wonderenquote:
Die koelvloeistof zat er nog geen half jaar in. Geen idee waar die brok ijs vandaan kwam, maar daardoor had ik dus een klapslang. Ondank de hele rits reminder stickertjes onder de kap met km-standen en recente data van vervangingsdelen en vloeistoffen riep hij dus gewoon effe dat het een slecht onderhouden hok was.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
koelvloeistof moet je elke 5 jaar verversen, niet doen is in principe achterstallig onderhoud, zeker als het al bevriest bij -10een goed koelsysteem is beveiligt tot -35a -40
SD is weer aan de coke, snuift lekkerquote:
nee hoor, maar het klonk zo leuk, sd is aan de kook.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben echt rare fantasieën en ideeën over SD en moi, moet ik zeggen.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, maar het klonk zo leuk, sd is aan de kook.
als je dat tegen iemand zou vertellen hier, pietje is aan de kook. dan denkt niet iedereen direct aan het klaarmaken van eten maar eerder van het wegtikken van witte lijnen e.d.
Team Jeanquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben echt rare fantasieën en ideeën over SD en moi, moet ik zeggen.
Ik mis wat hoor ik?quote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
SD is weer aan de coke, snuift lekker.
Ik hoop dat je coke niet mist, zou niet zo mooi zijnquote:
dat is ook een puik albumquote:Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
boh ik heb nu thuis een 500W 5.1 systeem![]()
![]()
tering wat een bass ook, mn pa kwam hellig boven tot ik op zette![]()
en dat in witte lijntjesquote:
en shine on you crazy diamondquote:
Hier ook. Maar daarom typ ik hetquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, maar het klonk zo leuk, sd is aan de kook.
als je dat tegen iemand zou vertellen hier, pietje is aan de kook. dan denkt niet iedereen direct aan het klaarmaken van eten maar eerder van het wegtikken van witte lijnen e.d.
Lang geleden dat ik dat onder mijn neus hadquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je coke niet mist, zou niet zo mooi zijn
ik weet de playlist niet meer uit mijn hoofdquote:
het is ook rotzooi, ik ken verschillende jongens hier uit de omgeving die ook het nodige inhaleerde maar de meeste zijn uiteindelijk er goed mee weg gekomen, maar er zijn er ook bij waar het nooit meer goed komtquote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat onder mijn neus had
Kwestie van ruggengraat. geloof me, ik heb mijn portie gehad, maar ik heb het ook allemaal van de ene op de andere dag gelaten voor wat het was; gewoon beslissen dat je ermee nokt is all you need to do.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef densmee het volgende:
[..]
het is ook rotzooi, ik ken verschillende jongens hier uit de omgeving die ook het nodige inhaleerde maar de meeste zijn uiteindelijk er goed mee weg gekomen, maar er zijn er ook bij waar het nooit meer goed komt
niks tegen jou persoon maar überhaupt aan die troep beginnenquote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van ruggengraat. geloof me, ik heb mijn portie gehad, maar ik heb het ook allemaal van de ene op de andere dag gelaten voor wat het was; gewoon beslissen dat je ermee nokt is all you need to do.
Niks tegen de rest van nederland, maarrrehh.. biertje?? Ja?? mooi, zijn we uitgeluld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niks tegen jou persoon maar überhaupt aan die troep beginnen
nou ik kan je zeggen dat je ruggengraat al best sterk moest zijn een jaar of 15 geleden hier in de kempen, ik heb het gevoel dat er onderhand meer gebruikten dan mensen die niet gebruikten. net als xtc was ook nogal populairquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niks tegen jou persoon maar überhaupt aan die troep beginnen
nee, sorry, ik drink nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks tegen de rest van nederland, maarrrehh.. biertje?? Ja?? mooi, zijn we uitgeluld.
wat alcohol vrijquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks tegen de rest van nederland, maarrrehh.. biertje?? Ja?? mooi, zijn we uitgeluld.
ik heb nuquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb laatst the dark side geluisterd terwijl ik the wizard of oz keek, hoe puik
Lul niet, ik heb wel eens pic's gezien van een van jouw voertuigen met bijzonder alcoholhoudend en geestverruimend materiaal in de kofferbakquote:
inderdaad van dat vage honingspul wat uit DE moest komenquote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb wel eens pic's gezien van een van jouw voertuigen met bijzonder alcoholhoudend en geestverruimend materiaal in de kofferbak
De helft van NL zuipt in redelijke mate, vindt iedereen maar normaal, maar wel oordelen over mensen die op zaterdagavond een lijntje of een pilletje meepakken.. hypocrisie 1.01.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat alcohol vrijik mag namelijk geen alcohol
![]()
![]()
ga eens zoeken naar Black Sabbath- Tyr (hele album)quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb nu
op staan, maar dat is ook een goed nummer
heb em net opstaan, klinkt wel goed jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
ga eens zoeken naar Black Sabbath- Tyr (hele album)
EDIT:
gevonden
Je denkt dat ik die zelf op heb gedronken?quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb wel eens pic's gezien van een van jouw voertuigen met bijzonder alcoholhoudend en geestverruimend materiaal in de kofferbak
Het is een film dat weet je toch welquote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik vind TYR leuker zonder BlackSabbath
Wanneer is de proeverij?quote:
ik ken vooral de band Tyr, paar keer live gezien. Pagan metal folkquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Het is een film dat weet je toch wel
Jup daarvan ben ik me bewust, maar dan nog. In je filmpje zie je een witte Scirocco 2x op dezelfde manier Brünnchen uitvliegen. Some people never learnquote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren, daar moet je m.i. gewoon rekening mee houden tijdens TF. Het is immers erg toegankelijk. Je hebt mensen die er voor het eerst rijden en klapmongolen met het IQ van een orang oetang die denken dat ze de volgende Schumacher zijn. Wil je tussen wat meer ervaren mensen rijden dan heb je een grotere kans daarop tijdens trackdays, maar dat zou jij moeten weten
Kweenie, als ik zin heb om ze open te makenquote:
mooi nog maar een paar uurtjes werken dan en dan alweer vrijquote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef Anne het volgende:
Ik vind het niet erg, tijd gaat best vlot.
In mijn Kerstpakket zit alles van/met chocolade.quote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb weer hetzelfde kutkerstpakket als vorig jaar. 3 kleine tubes met creme.
Ahoy.
Goed geregeldquote:Op maandag 24 december 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
Die krijg ik ook al niet.
Ik krijg deze week zelfs geen loon, vanwege een foutje van het uitzendbureau.
Week niet werken tot het betaald is dus.quote:Op maandag 24 december 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
Die krijg ik ook al niet.
Ik krijg deze week zelfs geen loon, vanwege een foutje van het uitzendbureau.
dat is een rede tot succes, en het bevordert je band met je werkgeverquote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Week niet werken tot het betaald is dus.
Dat mag inderdaad, zelfs als je'm daar niet gekocht hebt...quote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef .Neovo. het volgende:
Ik werd net even uitgelachen door de lokale expert winkel met de vraag of ik m'n oude tv mocht inleveren. "Nee, hoe komt u erbij".
Ik heb er toch verwijderingsbijdrage over betaald?
Ik heb de tv achter de winkel gezet netjes bij de deur gezet. Dat zal ze leren
quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Week niet werken tot het betaald is dus.
Naar het UWV moeten ivm. werkweigering schiet ook niet echt opquote:
Nee. Dan krijg je een herinnering. Daarna nog een. Dan wordt een alternatieve procedure gestart om het geld te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef 2cv het volgende:
Sja, als ik een rekening te laat betaal breekt bij wijze van spreken ook de hel los.
Sowieso is het mijn werkgever niet die niet betaald heeft, maar het uitzendbureau.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een rede tot succes, en het bevordert je band met je werkgever
En zelfs dan kunnen ze nog coulant wezen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee. Dan krijg je een herinnering. Daarna nog een. Dan wordt een alternatieve procedure gestart om het geld te krijgen.
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barcaconia het volgende:
Werkweigering is een reden voor ontslag op staande voet.
Dus? Dan is Barca's punt nog steeds van toepassing.quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.quote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad, zelfs als je'm daar niet gekocht hebt...
Ik heb die van mij gewoon naar de stort gebracht trouwens
quote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.
Maar anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan, heb nog 5 CRT monitors liggen.. Samen met nog pentium's 3. Snap niet dat ik die rommel allemaal bewaar. Maar eens bekijken of er nog hardware inzit die ik wil bewaren en dan kan de rest ook wel weg
.
Hehe, ik was in de action... Normaal twee kassa's open. Nu alle 4. Met rijen tot achter in de winkel. En die winkel is best lang.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Het gaat trouwens zo slecht met de economie dat het cambuurplein volstond en we meer dan een kwartier in de kassarij bij de C1000 stonden
Ik was vrijdagavond bij de AH in Sleen en het was stervensdrukquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Het gaat trouwens zo slecht met de economie dat het cambuurplein volstond en we meer dan een kwartier in de kassarij bij de C1000 stonden
En dan zit je thuis. Zonder werk. Om een foutje van een mens op een kantoor ergens. Maar je had wel gelijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.
Mijn moeder was om 7.00 al bij de AH vanochtend. Alle vakken vol en weinig mensenquote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond bij de AH in Sleen en het was stervensdrukZaterdag bij de Jumbo in Coevorden ook, maar toen ben ik meteen doorgereden naar de AH in Coevorden en er was bijna geen hond te bekennen
![]()
![]()
Ik heb gewoon een paar weken behoorlijk zuinig aan gedaan zodat ik nu wat extra's kon uitgeven bij de supermarkten - over de hele maand december heb ik niet meer uitgegeven dan normaalAl ben je een idioot als je een dag voor kerst nog boodschappen wil gaan doen
![]()
Want ze is vakkenvuller bij de AH?quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn moeder was om 7.00 al bij de AH vanochtend. Alle vakken vol en weinig mensen
Domme fout van het UZB; die kwamen er ineens achter dat ze geen geldige kopie van een ID meer in het dossier hebben (al een maand ofzo), en dan betaal je je werknemer gewoon in de week voor kerst effe niet uit, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Paladijn het volgende:
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zolang het maar netjes opgelost wordt
90 is prima. zolang je je dan maar als vrachtwagen gedraagt.quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:
Dat frustratie-in-het-verkeer-topicZal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft?
Hier ook zoiets, 3 CRT's (12+14+17", werkend uiteraard) en een stuk of 3 computers waaronder een werkende 286-20quote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.
Maar anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan, heb nog 5 CRT monitors liggen.. Samen met nog pentium's 3. Snap niet dat ik die rommel allemaal bewaar. Maar eens bekijken of er nog hardware inzit die ik wil bewaren en dan kan de rest ook wel weg
.
Shit happens, zolang ze de fout erkennen en het netjes oplossen is het wat mij betreft prima. Wel slordig dat ze idd niet een maand van tevoren een verzoek voor nieuw ID hebben gestuurd (wist trouwens niet eens dat dat nodig was, de laatste kopie die ik heb opgestuurd is ook alweer 5-6 jaar oud ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domme fout van het UZB; die kwamen er ineens achter dat ze geen geldige kopie van een ID meer in het dossier hebben (al een maand ofzo), en dan betaal je je werknemer gewoon in de week voor kerst effe niet uit, maakt niet uit toch?
Als het mijn werkgever was geweest, gloeide zijn/haar oor nu nog steeds na; dat flik je je mensen toch niet?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:
Dat frustratie-in-het-verkeer-topicZal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft?
"Mensen die niet rustig kunnen wachten totdat ik na 40 seconden eens de 80 heb bereikt. Het ongeduld van tegenwoordig"
Ik geloof dat er een 0-100 tijd van ongeveer 16,5 seconden voor staat, dus op zich kan ik daarmee wel fatsoenlijk meekomenquote:Op maandag 24 december 2012 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe hard trekt je 96 eigenlijk op?
Ik denk dat het (voor mij) allemaal gebeurd is, er gaan in Januari nog 2 collega's die kant op voor zover ik weet, dus zijn mijn diensten daar ws. niet meer nodig, en ga ik lekker weer hier op zoek naar iets grappigs. Ik heb wel wat UZB's die me graag aan het werk willen hebben, dus er zal binnenkort wel weer iets 'binnenwaaien' hoop ikquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
Vakantie![]()
SD, hoe zit jij met werk nu eigenlijk? Is dat buitenland gebeuren nu klaar?
En heb je al iets anders ofzo?
Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat inquote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Anne het volgende:
Nouja, als je naar de WC moet en het regent pijpenstelen, hoef je tenminste ook niet meer te douchen!
Ik zie nu zelfs pas dat je door de voordeur, buitenom helemaal naar de WC moet lopen.
Bad ook heah?quote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat in
Hier om de hoek en te huur voor een meijertje of 6?quote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is wat je met zoveel ruimte moet, nog los van het schoonhouden
Ik zou wel in zo'n toffe layout willen wonenquote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is wat je met zoveel ruimte moet, nog los van het schoonhouden
Ja, in de berging ofzoquote:
de komkommers, tomaten en paprikas van de AH wel! In de zomer danquote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
supermarkt en vers gaan niet samen vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |