ik ben niet meer verder gegaan vandaag, maar ik zit nu op 80%quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel heb jij nu densmee? ik zit op 86
wat moet de nauwkeurigheid zijn en vooral blijven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft iemand ervaring met opbouwen van digitale uitlezing op een draaibank? Ik heb een bank van 40 jaar oud staan met ongeveer 1.10 tussen de centers en ik zoek een mooi niet te duur setje dat van goede kwaliteit is. Mag gebruikt zijn. Ik heb geen idee van merken of kwaliteit daarvan eigenlijk.
we hebben dit jaar 44 prijzen, en daar zitten best hele grote prijzen bij ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef Anne het volgende:
Ik doe niet mee dit jaar. Geen tijd voor.
en via google is al meer dan de helft zo te vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben dit jaar 44 prijzen, en daar zitten best hele grote prijzen bij ookik was iets te enthousiast met prijzen ritselen
dus als je de komende twee weken ergens een half uurtje tijd vind en ff snel invult wat je weet of snel kunt vinden heb je waarschijnlijk al wat gewonnen
yup, dat scheelt idd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
en via google is al meer dan de helft zo te vinden
die is denk ik voor de G-OvDquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Blijkbaar hebben we hier serieus een prius solo-ambulance
[ afbeelding ]
3. Staan bij Oenema Heerenveen gestationeerd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Blijkbaar hebben we hier serieus een prius solo-ambulance
[ afbeelding ]
ik zit nu op 84quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3. Staan bij Oenema Heerenveen gestationeerd.
en:88
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |