jouw muren kaal trekkenquote:
Studenten kaalplukken ondersteunen in Groningenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Paladijn op 21-12-2012 20:09:54 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
hoe gaat het met de quiz? ik heb 75% al beantwoordquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Meer dan ooitPrecies de reden dat ik zelden nog hier ben
van de vragen die ik heb gedaan heb ik 85%. Maar de eerste paar uur dat de quiz online was, was ik bezig met de sponsoren contacteren en dergelijke.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe gaat het met de quiz? ik heb 75% al beantwoord
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Studenten kaalplukken ondersteunen in GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werk is werk
![]()
Dat is in tegenwoordig! Dus niks aan doen, hoort gewoon zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mocht niet mee naar Nijmegen vanochtend; volgens mij heeft er iemand een buitenechtelijke relatie; lief dagboek, wat moet ik nu doen?
Neej, hij was naar de u naait me steedsquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Over relaties gesproken, wat is er met Barca aan de hand? heeft hij een liefje ofzo?![]()
Ow...wacht... 1 + 1![]()
![]()
Groetjes van Annie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Over relaties gesproken, wat is er met Barca aan de hand? heeft hij een liefje ofzo?![]()
Ow...wacht... 1 + 1![]()
![]()
Ik heb nie feestboekquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Groetjes van Annie.
Als je op feestboek keek was je op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |