quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Week niet werken tot het betaald is dus.
Naar het UWV moeten ivm. werkweigering schiet ook niet echt opquote:
Nee. Dan krijg je een herinnering. Daarna nog een. Dan wordt een alternatieve procedure gestart om het geld te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef 2cv het volgende:
Sja, als ik een rekening te laat betaal breekt bij wijze van spreken ook de hel los.
Sowieso is het mijn werkgever niet die niet betaald heeft, maar het uitzendbureau.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een rede tot succes, en het bevordert je band met je werkgever
En zelfs dan kunnen ze nog coulant wezen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee. Dan krijg je een herinnering. Daarna nog een. Dan wordt een alternatieve procedure gestart om het geld te krijgen.
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barcaconia het volgende:
Werkweigering is een reden voor ontslag op staande voet.
Dus? Dan is Barca's punt nog steeds van toepassing.quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.quote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad, zelfs als je'm daar niet gekocht hebt...
Ik heb die van mij gewoon naar de stort gebracht trouwens
quote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.
Maar anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan, heb nog 5 CRT monitors liggen.. Samen met nog pentium's 3. Snap niet dat ik die rommel allemaal bewaar. Maar eens bekijken of er nog hardware inzit die ik wil bewaren en dan kan de rest ook wel weg
.
Hehe, ik was in de action... Normaal twee kassa's open. Nu alle 4. Met rijen tot achter in de winkel. En die winkel is best lang.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Het gaat trouwens zo slecht met de economie dat het cambuurplein volstond en we meer dan een kwartier in de kassarij bij de C1000 stonden
Ik was vrijdagavond bij de AH in Sleen en het was stervensdrukquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Het gaat trouwens zo slecht met de economie dat het cambuurplein volstond en we meer dan een kwartier in de kassarij bij de C1000 stonden
En dan zit je thuis. Zonder werk. Om een foutje van een mens op een kantoor ergens. Maar je had wel gelijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als uitzendkracht kan en mag je vandaag besluiten om er morgen de brui aan te geven.
Mijn moeder was om 7.00 al bij de AH vanochtend. Alle vakken vol en weinig mensenquote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond bij de AH in Sleen en het was stervensdrukZaterdag bij de Jumbo in Coevorden ook, maar toen ben ik meteen doorgereden naar de AH in Coevorden en er was bijna geen hond te bekennen
![]()
![]()
Ik heb gewoon een paar weken behoorlijk zuinig aan gedaan zodat ik nu wat extra's kon uitgeven bij de supermarkten - over de hele maand december heb ik niet meer uitgegeven dan normaalAl ben je een idioot als je een dag voor kerst nog boodschappen wil gaan doen
![]()
Want ze is vakkenvuller bij de AH?quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn moeder was om 7.00 al bij de AH vanochtend. Alle vakken vol en weinig mensen
Domme fout van het UZB; die kwamen er ineens achter dat ze geen geldige kopie van een ID meer in het dossier hebben (al een maand ofzo), en dan betaal je je werknemer gewoon in de week voor kerst effe niet uit, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Paladijn het volgende:
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zolang het maar netjes opgelost wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |