nee het komt mij ook heel bekend voor maar ik krijg het niet terug gevonden en er zijn te veel bedrijven met witte vrachtwagensquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
heb jij een antwoord op 30, smee? die heb ik nog niet gevonden, sla ik eerst even over...
je hebt toch zelf de vragen verzonnen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nog 4 vragen open staan waar ik het antwoord niet van weet en twee met potlood ingevuld omdat ik ze niet zeker weet... pfffff
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar past veel gereedschap in.
nee, dit jaar niet. kan ik ook eens mee doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt toch zelf de vragen verzonnen?
Lache gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komt
Hebben ze geld teveel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das voor onze leden die langer dan 10 jaar lid zijn en pech hebben, dan heb je kans dat die limo mee komt
Die limo sleept je auto dan af ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van HBM lijkt ideaal en niet epte duur. Even wat info aanvragen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet de nauwkeurigheid zijn en vooral blijven?
HBM heeft wel linialen en uitleeskasten
http://www.hbm-machines.c(...)d=237&productid=4774
Ik stouw het allemaal in de vriezer met het idee van 'ik eet het wel een keer als ik echt iets bijzonders wil doen' aangezien ik niet veel met Kerst doe, maar ik lui ben met lekker koken en dit redelijk te kanen is. En dan ligt het er in de zomer nog steeds inquote:
Annequote:
Handig, als zo'n Prius op eigen kracht aan komt rijden dan weet je iig dat de defibrillator gaat werkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Blijkbaar hebben we hier serieus een prius solo-ambulance
[ afbeelding ]
Want daar zitten we op te wachten, een limoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is toch ideaal, lekker droog en warm zitten, wat te eten en drinken, terwijl de auto gemaakt wordtquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want daar zitten we op te wachten, een limo
Ik kreeg idd nu een zilveren pas omdat ik 5 jaar lid ben met enkel voorbeelden waar ik dan voordeel op zou hebben. Het idee is leuk, het zijn alleen van die dingen waar ik sowieso niets mee zou doen
Dat dus, hier ook een zilveren pas, maar de voordeeltjes zijn nou niet echt nuttigquote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want daar zitten we op te wachten, een limo
Ik kreeg idd nu een zilveren pas omdat ik 5 jaar lid ben met enkel voorbeelden waar ik dan voordeel op zou hebben. Het idee is leuk, het zijn alleen van die dingen waar ik sowieso niets mee zou doen
^^^^^wat hij zegt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat dus, hier ook een zilveren pas, maar de voordeeltjes zijn nou niet echt nuttig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |