abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120726341
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
Lekker vers allemaal :9
supermarkt en vers gaan niet samen vriend :{w
pi_120726489
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
Lekker vers allemaal :9
Ik flikker het dus allemaal de vriezer in tot op een latere datum :')
pi_120726553
Dat frustratie-in-het-verkeer-topic :') Zal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft? :+

"Mensen die niet rustig kunnen wachten totdat ik na 40 seconden eens de 80 heb bereikt. Het ongeduld van tegenwoordig :( "
pi_120726600
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:
Dat frustratie-in-het-verkeer-topic :') Zal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft? :+
90 is prima. zolang je je dan maar als vrachtwagen gedraagt. :+
pi_120726681
Volgens mij zijn de keren dat ik de noodzaak voelde om met de 126 daadwerkelijk iemand in te halen, wel op één hand te tellen :') Ik heb dan vaker een inhaalmanoeuvre afgebroken met 'shit, het gaat marginaal iets omhoog over 500 meter, laat dan maar zitten' _O-
pi_120726757
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.
Maar anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan, heb nog 5 CRT monitors liggen. :'). Samen met nog pentium's 3. Snap niet dat ik die rommel allemaal bewaar. Maar eens bekijken of er nog hardware inzit die ik wil bewaren en dan kan de rest ook wel weg :P.
Hier ook zoiets, 3 CRT's (12+14+17", werkend uiteraard) en een stuk of 3 computers waaronder een werkende 286-20 :') Van een aantal onderdelen heb ik vorig jaar nog een HTPC in elkaar gezet, dus op zich is het wel nuttig het spul te bewaren. Iets als een reserve videokaart kan ook absoluut geen kwaad als je high-performance kaart opeens besluit stuk te gaan :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_120726928
quote:
3s.gif Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Domme fout van het UZB; die kwamen er ineens achter dat ze geen geldige kopie van een ID meer in het dossier hebben (al een maand ofzo), en dan betaal je je werknemer gewoon in de week voor kerst effe niet uit, maakt niet uit toch?

Als het mijn werkgever was geweest, gloeide zijn/haar oor nu nog steeds na; dat flik je je mensen toch niet? }:|
Shit happens, zolang ze de fout erkennen en het netjes oplossen is het wat mij betreft prima. Wel slordig dat ze idd niet een maand van tevoren een verzoek voor nieuw ID hebben gestuurd (wist trouwens niet eens dat dat nodig was, de laatste kopie die ik heb opgestuurd is ook alweer 5-6 jaar oud ofzo _O- )

Het kan overigens altijd erger, nadat mijn kleine werkgever overgenomen werd door een van de grote ICT clubs kreeg een collega opeens tweemaal salaris, waarbij het tweede salaris bijna het dubbele van zijn eigen was. Bleek van een manager in het midden van het land te zijn, die dus niets had gekregen. Dat werd pas een maand (!!) later rechtgetrokken en ze kwamen er pas achter toen mijn collega het meldde.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_120726974
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:

"Mensen die niet rustig kunnen wachten totdat ik na 40 seconden eens de 80 heb bereikt. Het ongeduld van tegenwoordig :( "
_O-

Hoe hard trekt je 96 eigenlijk op?
  maandag 24 december 2012 @ 18:10:12 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120727190
Jamaar jamaar, dit is geen foutje; het foutje is, dat blijkbaar door een gebrekkige (of gebrek aan :') ) controle ze nu dat foutje ontdekken, en dan zélf, door hun eigen fout, willens en wetens, de werknemer daarvoor moet bloeden met een week geen salaris, en dat óók nog in de week voor kerst, waarin iedereen eigenlijk altijd geld te kórt komt. Sorry hoor, maar ik vind dat asociaal en repectloos, hoezo 'opgelost' wordt'? ze doen het gewoon zélf; de vorige 4 weken (of meer) is er ook gewoon uitbetaald, toen wisten ze het nog niet blijkbaar.
Als je dit aan Scrooge vertelt gaat 'ie huilen, ik zeg het je :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_120727394
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:03 schreef Paladijn het volgende:

[..]

_O-

Hoe hard trekt je 96 eigenlijk op?
Ik geloof dat er een 0-100 tijd van ongeveer 16,5 seconden voor staat, dus op zich kan ik daarmee wel fatsoenlijk meekomen :P
Maar je hebt daarin sowieso de belevenis van snelheid zodra je die V4 wat hoger in de toeren mikt O+

Stiekem vind ik het ook best wel grappig als ik met 126 op weg ben en ik - helemaal met een koude motor - echt tientallen seconden vol zit te planken om op snelheid te komen, en dat er dan iemand achter mij komt die eerst honderden meters ver weg was met 'o for fuck's sake, hoe traag kan je zijn :|W ' _O-
pi_120727410
Ze hadden het eigenlijk moeten controleren bij het ondertekenen van mijn laatste contract (contract van 2 weken nog in Fase A om die x aantal weken vol te krijgen voor een Fase B contract welke ik vandaag dus heb ondertekend). Dan was er niets aan het handje geweest.

Want het loon wat ik nu eigenlijk had moeten ontvangen ontvangen, valt dus onder dat nieuwe contract. En de alarmbellen gingen pas rinkelen bij het uitbetalen, want het systeem accepteerde dat dus niet. En dat was dus jammer genoeg afgelopen vrijdag en gezien ik mijn paspoort niet overal mee naartoe kon het die vrijdag ook niet meer geregeld worden (en een eigen, tijdelijke, kopie accepteerden ze niet).

Mijn ID was trouwens al verlopen sinds juli :P.
pi_120727671
Ik mis iets:

:').
  maandag 24 december 2012 @ 18:24:49 #288
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_120727705
Je kan je in de keuken toch wassen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_120727711
quote:
3s.gif Op maandag 24 december 2012 18:23 schreef Anne het volgende:
Ik mis iets:

[ afbeelding ]

:').
badkamers zijn zo overrated.
  maandag 24 december 2012 @ 18:25:10 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120727723
Buitendouche *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_120727789
Nouja, als je naar de WC moet en het regent pijpenstelen, hoef je tenminste ook niet meer te douchen!

Ik zie nu zelfs pas dat je door de voordeur, buitenom helemaal naar de WC moet lopen :').
pi_120727826
Keuken zit gewoon links, alleen de badkamer/douche ontbreekt zo te zien :')
  maandag 24 december 2012 @ 18:32:02 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120727976
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
Vakantie O+

SD, hoe zit jij met werk nu eigenlijk? Is dat buitenland gebeuren nu klaar?
En heb je al iets anders ofzo?
Ik denk dat het (voor mij) allemaal gebeurd is, er gaan in Januari nog 2 collega's die kant op voor zover ik weet, dus zijn mijn diensten daar ws. niet meer nodig, en ga ik lekker weer hier op zoek naar iets grappigs. Ik heb wel wat UZB's die me graag aan het werk willen hebben, dus er zal binnenkort wel weer iets 'binnenwaaien' hoop ik :)
Iets vasts zou ook wel weer eens leuk zijn, maar de mooie banen liggen niet bepaald voor het oprapen zoals bekend. :')
pi_120727987
Dit is toch praktischer

Enige nadeel is wat je met zoveel ruimte moet, nog los van het schoonhouden :')
pi_120728024
Ik las Panty :') :').

Anyway; Ik denk/hoop dat de plattegrond van wat ik heb gepost, gewoon wat verouderd is :P.
  maandag 24 december 2012 @ 18:34:16 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120728068
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Anne het volgende:
Nouja, als je naar de WC moet en het regent pijpenstelen, hoef je tenminste ook niet meer te douchen!

Ik zie nu zelfs pas dat je door de voordeur, buitenom helemaal naar de WC moet lopen :').
Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat in :')
pi_120728108
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat in :')
Bad ook heah?
  maandag 24 december 2012 @ 18:35:19 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120728110
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier om de hoek en te huur voor een meijertje of 6?
pi_120728125
"O sorry, deze plattegronden stammen nog uit de jaren '70. 1873 om precies te zijn." :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zou wel in zo'n toffe layout willen wonen :o
  maandag 24 december 2012 @ 18:35:44 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120728129
quote:
17s.gif Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef Anne het volgende:

[..]

Bad ook heah?
Ja, in de berging ofzo :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')