90 is prima. zolang je je dan maar als vrachtwagen gedraagt.quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:
Dat frustratie-in-het-verkeer-topicZal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft?
Hier ook zoiets, 3 CRT's (12+14+17", werkend uiteraard) en een stuk of 3 computers waaronder een werkende 286-20quote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had vandaag even de auto niet tot mijn beschikking. Die moest even naar de garage.
Maar anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan, heb nog 5 CRT monitors liggen.. Samen met nog pentium's 3. Snap niet dat ik die rommel allemaal bewaar. Maar eens bekijken of er nog hardware inzit die ik wil bewaren en dan kan de rest ook wel weg
.
Shit happens, zolang ze de fout erkennen en het netjes oplossen is het wat mij betreft prima. Wel slordig dat ze idd niet een maand van tevoren een verzoek voor nieuw ID hebben gestuurd (wist trouwens niet eens dat dat nodig was, de laatste kopie die ik heb opgestuurd is ook alweer 5-6 jaar oud ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domme fout van het UZB; die kwamen er ineens achter dat ze geen geldige kopie van een ID meer in het dossier hebben (al een maand ofzo), en dan betaal je je werknemer gewoon in de week voor kerst effe niet uit, maakt niet uit toch?
Als het mijn werkgever was geweest, gloeide zijn/haar oor nu nog steeds na; dat flik je je mensen toch niet?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Dingest het volgende:
Dat frustratie-in-het-verkeer-topicZal ik er nog even tussen gaan hangen en zeggen dat ik soms met een auto rijd die een kruissnelheid van 90 heeft?
"Mensen die niet rustig kunnen wachten totdat ik na 40 seconden eens de 80 heb bereikt. Het ongeduld van tegenwoordig"
Ik geloof dat er een 0-100 tijd van ongeveer 16,5 seconden voor staat, dus op zich kan ik daarmee wel fatsoenlijk meekomenquote:Op maandag 24 december 2012 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe hard trekt je 96 eigenlijk op?
Ik denk dat het (voor mij) allemaal gebeurd is, er gaan in Januari nog 2 collega's die kant op voor zover ik weet, dus zijn mijn diensten daar ws. niet meer nodig, en ga ik lekker weer hier op zoek naar iets grappigs. Ik heb wel wat UZB's die me graag aan het werk willen hebben, dus er zal binnenkort wel weer iets 'binnenwaaien' hoop ikquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
Vakantie![]()
SD, hoe zit jij met werk nu eigenlijk? Is dat buitenland gebeuren nu klaar?
En heb je al iets anders ofzo?
Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat inquote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Anne het volgende:
Nouja, als je naar de WC moet en het regent pijpenstelen, hoef je tenminste ook niet meer te douchen!
Ik zie nu zelfs pas dat je door de voordeur, buitenom helemaal naar de WC moet lopen.
Bad ook heah?quote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn vergeten om een deur te tekenen in dat vierkante halletje, en anders zit die er rap zat in
Hier om de hoek en te huur voor een meijertje of 6?quote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is wat je met zoveel ruimte moet, nog los van het schoonhouden
Ik zou wel in zo'n toffe layout willen wonenquote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch praktischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is wat je met zoveel ruimte moet, nog los van het schoonhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |