Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er normaal van over je nek gaat. En nu opeens drang er na is dat best vreemd zo uit het niets
Rip aan de nabestaandenquote:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?
Omdat alles verandert.. waaronder je smaak blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Burdie het volgende:
Gaat de vrijmibo morgen wel door eigenlijk? Of wordt die afgelast ivm het vergaan van de wereld?
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!
Ik ben dan zo niet mezelfquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.
Dan begint het vergaan daar tochquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.
O ja joh? Nooit geweten.quote:
R&P heet dat!quote:
Hetero's.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Die mannen in t magazijn hier zijn toch af en toe echte bouwvakkers zeg
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santaquote:
Valt me mee dat hij niet "lekkel" zeiquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santa
Ik heb zelfs een kerstboompje in het huis van mijn grinch weten te smokkelen
Dat zou helemaal beschamend zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij niet "lekkel" zei
Hier in het magazijn zou ze niet zo maar voorbij gelopen wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Met lekker veel knoflook?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens zelf kruidenboter gemaakt gisteren. En telkens als ik dat doe, vraag ik me af waarom ik het uberhaupt nog koop, ooit. Waarom andere mensen dat nog kopen. Zelf maken is zó simpel en zó goddellijk.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?
Maar wel fokking sterk vaakquote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens zelf kruidenboter gemaakt gisteren. En telkens als ik dat doe, vraag ik me af waarom ik het uberhaupt nog koop, ooit. Waarom andere mensen dat nog kopen. Zelf maken is zó simpel en zó goddellijk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstMet liedjes en dansjes en zo!
"What's this? What's this? There's white things in the air?"
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja hey, sexisme werkt meerdere kanten op hoor!
Die douw ik hem door zijn strot.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstMet liedjes en dansjes en zo!
"What's this? What's this? There's white things in the air?"
Briljante film is datquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santa
Ik heb zelfs een kerstboompje in het huis van mijn grinch weten te smokkelen
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die douw ik hem door zijn strot.En Tim Burton he, dat scheelt.
quote:
Ik heb een vest met Jackquote:Op donderdag 20 december 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze beelt buckle
Ik douw 'm wel wa anders door z'n strot!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die douw ik hem door zijn strot.En Tim Burton he, dat scheelt.
O hey Barbusse! Daar ben je!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze beelt buckle
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik douw 'm wel wa anders door z'n strot!
O nee, ik ging met JOU trouwen he?
Mag ik geen sausage on the side?quote:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..quote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Och, zoveel nogquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hey Barbusse! Daar ben je!
Nog iets van plan zo op de laatste dag van de aarde? Iets wat je nog zou willen uitproberen of zo? *wiggle wiggle*
Misschien is JB zo dom dat hij achter de trein is gesprongen en dat hij er nu al 35 seconde met een gebroken been ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Maar moet dat dan mijn sausage zijn?quote:
dank jequote:
L-E snapt het tenminstequote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Frigging Alliancequote:Op donderdag 20 december 2012 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dank je
[..]
L-E snapt het tenminste![]()
Ik vermoord geen mensen, alleen pixeldraken
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Er zijn betere manieren. Minder pijnlijke vooral.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.
Als je 15 bent, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goede leeftijd? 35 (en ouder) is oooooooooooouuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!
nope.quote:
Heb je al een spuuglelijk knutselwerk van het kind gekregen?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope.
Met de familie tijdens kerst, verder niet.
nee, dat zal a.s. zondag wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je al een spuuglelijk knutselwerk van het kind gekregen?
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is pas sinds ik Miss ken, zij is mijn grote voorbeeld van hoe ouder worden helemaal niet zo erg hoeft te zijn en dat je niet perse een lelijk afgetakeld lijk wordt.quote:
van 2 walletjes etenquote:
Miss Universe?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is pas sinds ik Miss ken, zij is mijn grote voorbeeld van hoe ouder worden helemaal niet zo erg hoeft te zijn en dat je niet perse een lelijk afgetakeld lijk wordt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is pas sinds ik Miss ken, zij is mijn grote voorbeeld van hoe ouder worden helemaal niet zo erg hoeft te zijn en dat je niet perse een lelijk afgetakeld lijk wordt.
Nu niet overdrijven hequote:
Als je 15 bent is 35+ niet oud. Als je 15 bent ben je gewoon een snotkind.quote:
Truequote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je 15 bent is 35+ niet oud. Als je 15 bent ben je gewoon een snotkind.
Maar die heeft ook al jaaaaaaaren ervaring in het 35+ zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
"Is papa net zo groot als het huis?" "En wat is er met mama? Is niet leuk he, spotten met mama's ziekte"quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je al een spuuglelijk knutselwerk van het kind gekregen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar die heeft ook al jaaaaaaaren ervaring in het 35+ zijn.
ik gok op een tekening van een auto. zijn auto. waar ik dan misschien ook nog wel eens in zou mogen zitten. "mooi hè papa, mijn auto?"quote:Op donderdag 20 december 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Is papa net zo groot als het huis?" "En wat is er met mama? Is niet leuk he, spotten met mama's ziekte"
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar die heeft ook al jaaaaaaaren ervaring in het 35+ zijn.
Nee nee, ik ga pas 's avonds dood.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Niet vergeten om morgen om 12:00 een drankje te drinken, om 12:12 kan het niet meer.
Alliance? Tsss. Ik ben Elyosquote:
Pech, 12:12 vergaat de wereld.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga pas 's avonds dood.
Ik kom 21:00 ten tonele!
Onzin. Want dat tijdstip is er gewoon bijverzonnen omdat 12:12 leuk stond,. Niets met de maya's te maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pech, 12:12 vergaat de wereld.
Yayquote:Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Yay, eindelijk nieuwe uitbreidingen voor de Carcassonne app!![]()
Lief en ik spelen het echt zo veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yay
Al speel ik t meestal gewoon als bordspel.
In australie wel echt vaak gedaan op de iPad
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief en ik spelen het echt zo veel.
Zie je, je past er wel prima tussen zo
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je? Ik hoef pas om 21:00.
Pfff, die rekent met UTC+1, de Maya's zitten op UTC-8 of zoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je? Ik hoef pas om 21:00.
De maya's zitten nergens meer. Misschien aan de achterkant van de maanquote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, die rekent met UTC+1, de Maya's zitten op UTC-8 of zo
Samen met de nazi'squote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De maya's zitten nergens meer. Misschien aan de achterkant van de maan
Wtf.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
sc-ers ...ff een vraag: Als een persoon 1 jaar niets van zich laat horen en nu vanuit het niets een sms gesprek met je aangaat. wat betekend het dan?
Oja...we hebben van de een soort van " date" moet ik argwanend zijn?
Dan denk ik dat de baby inmiddels geboren is en er alimentatie geeist gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
sc-ers ...ff een vraag: Als een persoon 1 jaar niets van zich laat horen en nu vanuit het niets een sms gesprek met je aangaat. wat betekend het dan?
Ze/hij heeft jeuk en diegene die het afgelopen jaar heeft gekrabd kan niet (meer).quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits ongelimiteerde resources, winnen de nazi's van wie dan ook
Of ze heeft het hele jaar tegen haar ouders gelogen dat ze een vriend heeft, en er wordt nu verwacht dat vriendlief bij de kerstdis aanschuiftquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de baby inmiddels geboren is en er alimentatie geeist gaat worden
De maya's hebben een pact met de aliens gesloten en die zitten niet op de maan maar op mars.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnen
Goed, ze bestaan nog steeds, maar het is niet meer zoals het was. Datzelfde geldt voor nazi's.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnen
Die is laatst hernoemd toen Curiosity pinda's vond. Naar Snickers.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De maya's hebben een pact met de aliens gesloten en die zitten niet op de maan maar op mars.
kutquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze/hij heeft jeuk en diegene die het afgelopen jaar heeft gekrabd kan niet (meer).
Vind ik ook een lekkerdere naamquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die is laatst hernoemd toen Curiosity pinda's vond. Naar Snickers.
Jij met je pactjes tussen mannenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
aya's hebben een pact met de aliens gesloten en d
Als ze daar jeuk heeft zou ik 'm er niet meer inhangen voorlopigquote:
Maja is een MEISJE!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij met je pactjes tussen mannen![]()
Er zijn ook andere dingen in het leven!
Een meisjes bij!quote:
Offfff ze heeft ingezien dat je haar grote liefde bent en ze je kinderen wil en lang en gelukkig met je wil levenquote:
Darren blijven in het nest, Maja vliegt vrolijk overal rond.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ze ziet er gay uit
[ afbeelding ]
Doe het niet!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Offfff ze heeft ingezien dat je haar grote liefde bent en ze je kinderen wil en lang en gelukkig met je wil levenVraag haar ten huwelijk!
Ook vrouwen vinden het lekker om van achter genomen te worden hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus man, maja meisje, willie jongen. Ken je klassiekers!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek nooit naar die bij. Homo en vrouwen keken daar alleen naarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus man, maja meisje, willie jongen. Ken je klassiekers!!!!!
Geld besparenquote:
Niet te vergelijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Het enige wat ik zeker weet voor volgend jaar is Awake
Nee dat snap ikquote:
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.quote:
skrikkelijke autistquote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.
Ze lijken niet op elkaar is dan waarschijnlijk de conclusie
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.
Ze lijken niet op elkaar is dan waarschijnlijk de conclusie
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Overmorgen BBQ-en
Maak me alleen wel druk over de hoeveelheid vleesch, organisator heeft gevraagd of iedereen (of per stel) 3 stukjes vlees meeneemt. Na vragen van onze kant of dat genoeg is, kwam de melding: dat komt wel goed.
Hier ligt het er aan wat ik overhoud aan de bevalling.quote:
euhm.... veel vegetariers zeker dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Overmorgen BBQ-en
Maak me alleen wel druk over de hoeveelheid vleesch, organisator heeft gevraagd of iedereen (of per stel) 3 stukjes vlees meeneemt. Na vragen van onze kant of dat genoeg is, kwam de melding: dat komt wel goed.
Mja, de suggestie werd gewekt dat ze nog meer heeft, en dat wij extra meenemen. Maar goed, ze zei ook dat het zonde is als er teveel is, want ze maakt vaak mee dat het dan weggegooid wordt. Prima instelling, maar met 8 man, waarvan 3 stellen, kom je op 15 stukjes vlees. Dus ik hoop dat zij ruim meer heeft, zeg maar, nog minstens 16 stukken.quote:
Geen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm.... veel vegetariers zeker dan?
Ja ik vind het ook akelig karig klinken!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, de suggestie werd gewekt dat ze nog meer heeft, en dat wij extra meenemen. Maar goed, ze zei ook dat het zonde is als er teveel is, want ze maakt vaak mee dat het dan weggegooid wordt. Prima instelling, maar met 8 man, waarvan 3 stellen, kom je op 15 stukjes vlees. Dus ik hoop dat zij ruim meer heeft, zeg maar, nog minstens 16 stukken.
Tsja... Deventer he, weinig vlees, weinig doelpuntenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook akelig karig klinken!
Doelpunten kunnen me niet veel schelen, maar wat vlees betreft kom je dan gewoon op de verkeerde plekken in Deventerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja... Deventer he, weinig vlees, weinig doelpunten
Zeker!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je weet best wat hij bedoelde.
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind pindakaas nog steeds goor kwam ik net achter!
Ik had vanmorgen een drang naar pindakaas. Net een boterham meegegeten. Maar het blijf goor!quote:
Heb je dan misschien nog een kaartje over?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ligt het er aan wat ik overhoud aan de bevalling.
De kaartjes kosten mij toch geen geld
Op het moment nietquote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan misschien nog een kaartje over?
Ik welquote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan misschien nog een kaartje over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik welWat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 maart ben ik jarig.Tap tap tap
Dan ben je nog niet jarig meisjequote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
gevatquote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
toch vreemd hoe je daar dan een drang naar krijgtquote:Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een drang naar pindakaas. Net een boterham meegegeten. Maar het blijf goor!
Maar dat zijn ook de dingen waar ik me druk over zou maken hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, maar we wachten het even af, misschien is het paniek om niks.
Ja idd. Nu zal ik het wel uit mijn hoofd laten voorlopigquote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
toch vreemd hoe je daar dan een drang naar krijgt
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik wist niet zeker of jij dat ook wist
Feestje!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook de dingen waar ik me druk over zou maken hoor
1,5 stukjequote:Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.
Hell hath no fury like a babs without meatquote:Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.
Nee nee, 8 mensen, 3 stellen, per stel 3 stukjes, per single 3 stukjes = 15 stukjes, gedeeld door 8 is bijna 2 p.p.quote:
En dat geldt misschien nog wel meer voor mrs. stbabylon.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a babs without meat
Je kunt ook aubergine en paprika op de BBQ leggen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef rival het volgende:
BBQ met te weinig vlees is gewoon een marteling
Singlequote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Wtf krijgen stelletjes samen net zo veel als een single?
Zoals het hoort dusquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat geldt misschien nog wel meer voor mrs. stbabylon.
Die is opgegroeid met 2~3 speklapjes p.p. bij een gewone maaltijd.
Nou, het kan niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, 8 mensen, 3 stellen, per stel 3 stukjes, per single 3 stukjes = 15 stukjes, gedeeld door 8 is bijna 2 p.p.
Of stokbrood eten ter compensatiequote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook aubergine en paprika op de BBQ leggen!
de horrorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat soort spul is alleen maar te eten op deze manier:quote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of stokbrood eten ter compensatie
Water en broodquote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"
Ja, die snapte ik dus ook niet. Nogmaals, de suggestie wordt gewekt dat de organisator ook vlees heeft. Dan nog is het vreemd dat stelletjes goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Wtf krijgen stelletjes samen net zo veel als een single?
*vinkt van bucket list af: boss man een naaldhak door z'n oogkas boren. Done!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Boss man vroeg of we, met het oog op het vergaan van de wereld, het morgen nog 'gezellig' gingen maken...
Nou nee.
Mocht de wereld vergaan zal ik dat snel nog even doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*vinkt van bucket list af: boss man een naaldhak door z'n oogkas boren. Done!
laten we hopen een baby!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ligt het er aan wat ik overhoud aan de bevalling.
De kaartjes kosten mij toch geen geld
Ik wil een puppyquote:Op donderdag 20 december 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we hopen een baby!
haha goeie grap
*insert nog slechtere grap over doggystyle*quote:
Of een eenhoornquote:
Bevallen van een beest met een hoorn op de kop, lijkt me topquote:
Ik zou naar Van VelZen gaan met plezier en die mini verkopen. Precies andersom dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, iPad mini als kerstpakket.
Moest er wel 4 uur voor afzien met oa Roel van Velsen.
Daar gaat het even niet omquote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bevallen van een beest met een hoorn op de kop, lijkt me top.
Hij zingt als een zeurend kind dat zijn zin niet krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou naar Van VelZen gaan met plezier en die mini verkopen. Precies andersom dus.
He, dat rijmt. You're a poët and didn´t even know it.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bevallen van een beest met een hoorn op de kop, lijkt me top.
Ik kreeg een plak chocolaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Moest er wel 4 uur voor afzien met oa Roel van Velsen.
verdomde scherp!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He, dat rijmt. You're a poët and didn´t even know it.
Hij is als persoon tof en leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zingt als een zeurend kind dat zijn zin niet krijgt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*insert nog slechtere grap over doggystyle*
O die zat ook in de mijne! En chips, spekkies, wijn, bier, thee en een tas!quote:
Oh, dat ontken ik ook verder niet toch? Ik vond het alleen niet zoveel aanquote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is als persoon tof en leuk.
Doe es lief!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef rival het volgende:
ik kreeg een opdienschaal en 2 schoteltjes... en iets van 4 etenswaren
en er zat een briefje bij....
hele lap tekst over een stichting waar onze pakketten vandaan kwamen... vertaald stond er, vanwege de crisis is jouw pakket gemaakt door een mongool!
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef rival het volgende:
ik kreeg een opdienschaal en 2 schoteltjes... en iets van 4 etenswaren
en er zat een briefje bij....
hele lap tekst over een stichting waar onze pakketten vandaan kwamen... vertaald stond er, vanwege de crisis is jouw pakket gemaakt door een mongool!
Ik heb hem een paar keer gezien, en misschien door de setting, heb ik me prima vermaakt. Het is niet hoogstaand, maar hij maakt er wel een feestje van. Vind ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat ontken ik ook verder niet toch? Ik vond het alleen niet zoveel aan.
Ik zag t. Tssss.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, ik ga volgend jaar niet naar Lowlands
quote:
Dit was denk ik beetje te overduidelijk een schnabbel. Al ging hij voor 5 nummers wel zijn bandleden voorstellenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gezien, en misschien door de setting, heb ik me prima vermaakt. Het is niet hoogstaand, maar hij maakt er wel een feestje van. Vind ik.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een eenhoorn!?
Holy FUCK, we ARE meant to be!!!
Belachelijk. Ik ben al blij met een fles zure wijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Die wijn wordt door jou zuurquote:Op donderdag 20 december 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik ben al blij met een fles zure wijn.
Nee. Bitter.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wijn wordt door jou zuur.
Tsja, ik heb ondertussen door dat ZC een soort LL+ is, voor een fractie van de centen EN al mijn vrienden gaan nu daar heen. Makkelijke keuzequote:Op donderdag 20 december 2012 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag t. Tssss.
Ik heb de datum voor de kaartverkoop al in m'n agenda gezet net
Wat zullen we schattige babietjes krijgen hequote:Op donderdag 20 december 2012 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik heb het altijd al geweten
Waar ik nu werk krijgt een deel van de mensen wel iets, en andere niet. Heerlijk die onderwaterbedrijfjes binnen een groot concernquote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Hier doen ze niet aan kerstpakketten.
Voor mij blijft t toch echt LL, vanwege dans en theater erbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ondertussen door dat ZC een soort LL+ is, voor een fractie van de centen EN al mijn vrienden gaan nu daar heen. Makkelijke keuze
Waren we in dezelfde ruimtequote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was denk ik beetje te overduidelijk een schnabbel. Al ging hij voor 5 nummers wel zijn bandleden voorstellen.
Ach, het was ook niet zo'n drama natuurlijk, maar ik werd er niet warm van. Muse vorige week, dat was pas een concert.
Theater heeft ZC dus meer dan LLquote:Op donderdag 20 december 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij blijft t toch echt LL, vanwege dans en theater erbij.
The best, sparkling unicorn babiesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zullen we schattige babietjes krijgen he
Can I get THREE bucketsquote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The best, sparkling unicorn babies
quote:
Ik vond t de laatste 2 jaar echt bruiljant dat je les kon volgen in de ochtend.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theater heeft ZC dus meer dan LLDans niet, dat maakt wel een verschil ja.
Ik krijg op LL 's ochtends echt niks voor elkaarquote:Op donderdag 20 december 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t de laatste 2 jaar echt bruiljant dat je les kon volgen in de ochtend.
Heb nu gewoon een les ballet (zwanenmeer) gehad van t Nationaal ballet en een les modern van Connie Jansen
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik nu werk krijgt een deel van de mensen wel iets, en andere niet. Heerlijk die onderwaterbedrijfjes binnen een groot concern
Er is ook helemaal geen jaloezie nu
Krijg je wel iets klaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg op LL 's ochtends echt niks voor elkaar
komt omdat je al een paar jaar niet meer gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg op LL 's ochtends echt niks voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Och MissB, wat zal ons eerste meisje er leuk uitzien..........Waarom heeft ze een ijsje op d'r kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och MissB, wat zal ons eerste meisje er leuk uitzien..........God, mijn eierstokken gaab er van rammelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Och MissB, wat zal ons eerste meisje er leuk uitzien..........BooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, eigenlijk krijg ik in het weekend sowieso niets voor elkaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt omdat je al een paar jaar niet meer gaat
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een ijsje op d'r kop
grote bekers nemenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Burdie het volgende:
Wow. Een Lowlandsticket kost dit jaar ¤185,=
Bier zal ook wel ¤3 per glas zijn dan.
En dan zijn er nog mensen die er heen gaan.
Dat is niet echt aanlokkelijk voor een man die je wil versierenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk krijg ik in het weekend sowieso niets voor elkaar.
Maar je krijgt er wel een halve m2 voor om je tent neer te zetten! Als je heel vroeg bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Burdie het volgende:
Idd, alleen seks door de week.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is niet echt aanlokkelijk voor een man die je wil versieren
Ik ben benieuwd of we komend jaar gaan. Mijn nichtje mag van haar ouders met ons mee naar Lowlands, zodra zij 16 is en dat gaat komende januari gebeurenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
Maar je krijgt er wel een halve m2 voor om je tent neer te zetten! Als je heel vroeg bent.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God, mijn eierstokken gaab er van rammelen
Ane brun?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Wat wordik toch altijd melancholisch van Ane Brun
Nou wij hadden anders een tentenkamp van 7 tenteen met een binnenplaats van 2 partyteenteen groot hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een halve m2 voor om je tent neer te zetten! Als je heel vroeg bent.
Dat soort dingen zou ik noooooit uit handen gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we komend jaar gaan. Mijn nichtje mag van haar ouders met ons mee naar Lowlands, zodra zij 16 is en dat gaat komende januari gebeuren.
Onze kant van de deal is dat zij de kaartjes moet regelen
Wat nou weer?quote:
wij hebben ook gewoon 2 partytenten met een zooi tenten er om heen. Ruimte zatquote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wij hadden anders een tentenkamp van 7 tenteen met een binnenplaats van 2 partyteenteen groot hoor
2,60quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Burdie het volgende:
Nog iets waardoor ZC toffer is, daar ben je verplicht 2m2 p.p. ruimte te hebben in je tent.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het regelen van de kaartjes, bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou ik noooooit uit handen geven
Dat was het afgelopen jaar, ja. Het is nog nooit gebeurd dat ze niet in prijs gestegen zijn.quote:
*zucht*quote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was het afgelopen jaar, ja. Het is nog nooit gebeurd dat ze niet in prijs gestegen zijn.
Edit: toch wel, in 2011. Maar verder niet.
je hebt "luisteren" verkeerd gespeldquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
Luuster'n!
Met ¤2,60 blijft de muntprijs gelijk aan die van afgelopen jaar.
bron: lowlands.nl
ongezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog iets waardoor ZC toffer is, daar ben je verplicht 2m2 p.p. ruimte te hebben in je tent.
Zo'n grote tent heb ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog iets waardoor ZC toffer is, daar ben je verplicht 2m2 p.p. ruimte te hebben in je tent.
Buurman, wat hebt u een grote tent!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je denken he, en toch. Mijn tent is 12m2 en daar lagen we vorig jaar met 5 man in, en dat was toch best krapquote:
Zeer zeker niet, ik heb het precies zoals ik het bedoel gespeldquote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt "luisteren" verkeerd gespeld.
ja, dan bedoelde je het dus foutquote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, ik heb het precies zoals ik het bedoel gespeld
Yayquote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef rubbereend het volgende:
Ach boeiend naar welk festival je gaat, festivals zijn tof
Neen. Want Luisteren! klinkt een stuk gemener en gebiedener. Luuster'n! heeft een hint van humor waardoor het heel anders overkomt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dan bedoelde je het dus fout.
Is al goed heur mien jongquote:Op donderdag 20 december 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Want Luisteren! klinkt een stuk gemener en gebiedener. Luuster'n! heeft een hint van humor waardoor het heel anders overkomt.
Wat een stomme regelquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het moest zijn: LEZEN!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Want Luisteren! klinkt een stuk gemener en gebiedener. Luuster'n! heeft een hint van humor waardoor het heel anders overkomt.
|Ze hebben iets te vaak te maken gehad met legertenten van 30m2 met 20 man erin denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een stomme regel
Dat heb ik niet eens
It was a figure of SPEECH!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het moest zijn: LEZEN!
Het was tekst.
Ja maar ja, een gemiddelde perry sport tent heeft echt geen 2m2 pp ruimte hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
|Ze hebben iets te vaak te maken gehad met legertenten van 30m2 met 20 man erin denk ik
Nee klopt, maar 1) die staan er naar verhouding weinig op de ZC en 2) zullen ze daar niet de problemen mee verwachten. Niemand gaat met z'n 5en in een quechqua liggen (jammer genoegquote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, een gemiddelde perry sport tent heeft echt geen 2m2 pp ruimte hoor.
Die van mij is een 3p tent, en ik slaap er met 2 in (want tas moet ook ergens) en dan NOG heb je geen 2 pp ruimte hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |