Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er normaal van over je nek gaat. En nu opeens drang er na is dat best vreemd zo uit het niets
Rip aan de nabestaandenquote:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?
Omdat alles verandert.. waaronder je smaak blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Burdie het volgende:
Gaat de vrijmibo morgen wel door eigenlijk? Of wordt die afgelast ivm het vergaan van de wereld?
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!
Ik ben dan zo niet mezelfquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.
Dan begint het vergaan daar tochquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.
O ja joh? Nooit geweten.quote:
R&P heet dat!quote:
Hetero's.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Die mannen in t magazijn hier zijn toch af en toe echte bouwvakkers zeg
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santaquote:
Valt me mee dat hij niet "lekkel" zeiquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Die mannen in t magazijn hier zijn toch af en toe echte bouwvakkers zeg
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santa
Ik heb zelfs een kerstboompje in het huis van mijn grinch weten te smokkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |