Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er normaal van over je nek gaat. En nu opeens drang er na is dat best vreemd zo uit het niets
Rip aan de nabestaandenquote:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon 'zwangerschap' ?
Omdat alles verandert.. waaronder je smaak blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Burdie het volgende:
Gaat de vrijmibo morgen wel door eigenlijk? Of wordt die afgelast ivm het vergaan van de wereld?
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar waarom dingen die je normaal niet lekker vind, blijft me een raadsel.
De vorige keer was het slagroomEn dat vind ik normaal ook goor.
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dronken ten onder gaan. Uiteraard!
Ik ben dan zo niet mezelfquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke gekke dingen. Ik ben gewoon mezelf, maar dan met dikke buik. Ik ben de saaiste zwangere op aarde.
Dan begint het vergaan daar tochquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie een praktisch probleem. Ten tijde van de vrijmibo hier, is 21-12 in Australië alweer voorbij.
O ja joh? Nooit geweten.quote:
R&P heet dat!quote:
Hetero's.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Die mannen in t magazijn hier zijn toch af en toe echte bouwvakkers zeg
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santaquote:
Valt me mee dat hij niet "lekkel" zeiquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Loop ik daar met een auditor van Deloitte en Touche. Jong meisje, aziatisch, strak in 't pak.
Loopt baas magazijn voorbij .... nou z'n nek leek wel die van een uil. "Lekker!!"
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santa
Ik heb zelfs een kerstboompje in het huis van mijn grinch weten te smokkelen
Dat zou helemaal beschamend zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij niet "lekkel" zei
Hier in het magazijn zou ze niet zo maar voorbij gelopen wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Met lekker veel knoflook?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens zelf kruidenboter gemaakt gisteren. En telkens als ik dat doe, vraag ik me af waarom ik het uberhaupt nog koop, ooit. Waarom andere mensen dat nog kopen. Zelf maken is zó simpel en zó goddellijk.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Is jouw vriendje zo'n kersthater ja?
Maar wel fokking sterk vaakquote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens zelf kruidenboter gemaakt gisteren. En telkens als ik dat doe, vraag ik me af waarom ik het uberhaupt nog koop, ooit. Waarom andere mensen dat nog kopen. Zelf maken is zó simpel en zó goddellijk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstMet liedjes en dansjes en zo!
"What's this? What's this? There's white things in the air?"
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja hey, sexisme werkt meerdere kanten op hoor!
Die douw ik hem door zijn strot.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightmare before christmas is toch wel erg erg ERG kerstMet liedjes en dansjes en zo!
"What's this? What's this? There's white things in the air?"
Briljante film is datquote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lukken hoor, vleesch, wodka, The Nightmare Before Christmas en Bad Santa
Ik heb zelfs een kerstboompje in het huis van mijn grinch weten te smokkelen
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die douw ik hem door zijn strot.En Tim Burton he, dat scheelt.
quote:
Ik heb een vest met Jackquote:Op donderdag 20 december 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze beelt buckle
Ik douw 'm wel wa anders door z'n strot!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die douw ik hem door zijn strot.En Tim Burton he, dat scheelt.
O hey Barbusse! Daar ben je!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze beelt buckle
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik douw 'm wel wa anders door z'n strot!
O nee, ik ging met JOU trouwen he?
Mag ik geen sausage on the side?quote:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..quote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Och, zoveel nogquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hey Barbusse! Daar ben je!
Nog iets van plan zo op de laatste dag van de aarde? Iets wat je nog zou willen uitproberen of zo? *wiggle wiggle*
Misschien is JB zo dom dat hij achter de trein is gesprongen en dat hij er nu al 35 seconde met een gebroken been ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Maar moet dat dan mijn sausage zijn?quote:
dank jequote:
L-E snapt het tenminstequote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Frigging Alliancequote:Op donderdag 20 december 2012 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dank je
[..]
L-E snapt het tenminste![]()
Ik vermoord geen mensen, alleen pixeldraken
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Er zijn betere manieren. Minder pijnlijke vooral.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.
Als je 15 bent, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goede leeftijd? 35 (en ouder) is oooooooooooouuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!
nope.quote:
Heb je al een spuuglelijk knutselwerk van het kind gekregen?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope.
Met de familie tijdens kerst, verder niet.
nee, dat zal a.s. zondag wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je al een spuuglelijk knutselwerk van het kind gekregen?
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is pas sinds ik Miss ken, zij is mijn grote voorbeeld van hoe ouder worden helemaal niet zo erg hoeft te zijn en dat je niet perse een lelijk afgetakeld lijk wordt.quote:
van 2 walletjes etenquote:
Miss Universe?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is pas sinds ik Miss ken, zij is mijn grote voorbeeld van hoe ouder worden helemaal niet zo erg hoeft te zijn en dat je niet perse een lelijk afgetakeld lijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |