quote:Op donderdag 20 december 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik douw 'm wel wa anders door z'n strot!
O nee, ik ging met JOU trouwen he?
Mag ik geen sausage on the side?quote:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..quote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Och, zoveel nogquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hey Barbusse! Daar ben je!
Nog iets van plan zo op de laatste dag van de aarde? Iets wat je nog zou willen uitproberen of zo? *wiggle wiggle*
Misschien is JB zo dom dat hij achter de trein is gesprongen en dat hij er nu al 35 seconde met een gebroken been ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Maar moet dat dan mijn sausage zijn?quote:
dank jequote:
L-E snapt het tenminstequote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
Godver! Waarom komt die JB naar binnen rennen en strooit met wat random cijfers om vervolgens als dief in de nacht te verdwijnen als mensen vragen hebben!![]()
Misschien heeft dat jong wel 35 mensen vermoord en zijn wij hem aan het feliciteren
Frigging Alliancequote:Op donderdag 20 december 2012 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dank je
[..]
L-E snapt het tenminste![]()
Ik vermoord geen mensen, alleen pixeldraken
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien is hij voor de trein gesprongen en post hij even snel vanuit de hemel hoeveel maagden er op hem staan te wachten..
Er zijn betere manieren. Minder pijnlijke vooral.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trein doe ik niet, ik had er een viaduct of hoge flat voor in gedachten. met de nadruk op had overigens.
Als je 15 bent, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goede leeftijd? 35 (en ouder) is oooooooooooouuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!
nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |