drie kilo en het is opquote:
kwam je nog tekort?quote:
waar heb je een etentje van?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Mijn hoofdgerecht is ruim twee kilo en dat is dus niet te veel voor vijf man...
nee er waren nog 10 frietjes of zo over en die zijn nog zo opgepitst toen we aan het kletsen warenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee er waren nog 10 frietjes of zo over en die zijn nog zo opgepitst toen we aan het kletsen waren
Ik geloof dat je uit moet gaan van zo'n 500 gr. eten per persoon. Voor het hele gerecht dan he.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Mijn hoofdgerecht is ruim twee kilo en dat is dus niet te veel voor vijf man...
Mijn vader kocht altijd heerlijk biefstuk voor me totdat de slager opeens verdweenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:25 schreef missbehavin het volgende:
Yes, mijn vader gaat weer heetlijke ossenhaas voor me regelen voor kerst
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn vader kocht altijd heerlijk biefstuk voor me totdat de slager opeens verdween
Jaquote:
Bummer, mijn pa heeft zo'n adresje, die kerel kiest zelf de koeien uit de weiquote:Op donderdag 20 december 2012 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
JaZe hadden 2 winkels. Eentje bij mijn ouders in de buurt en eentje in Almere.
Mijn vader ging eerst vaak naar Almere tot hij hoorde dat ze bij hun in de buurt ook een winkel gingen openen. En opeens waren beide winkels gewoon dicht
Ja zoiets had deze slager ook. Alleen vreemd dat er opeens niets meer wasquote:Op donderdag 20 december 2012 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bummer, mijn pa heeft zo'n adresje, die kerel kiest zelf de koeien uit de weiZulke zachte ossenhaas heb ik nergens anders ooit gehad.
Crap, nu heb ik honger
Ja idd. Jammer vooralquote:Op donderdag 20 december 2012 08:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja zoiets had deze slager ook. Alleen vreemd dat er opeens niets meer was
Ook ja. Want Papa kreeg altijd korting omdat hij zo veel haalde (voor de hele familie)quote:
Daar trekt hij zich nooit veel van aanquote:
Ze kunnen veranderenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar trekt hij zich nooit veel van aan
Het zal toch niet he!quote:
Ja. Ik heb twee kilo hoofdgerecht zonder vlees zeg maar. Dat is nog 1,5 kilo (maar daar ga ik vanuit dat ik de helft overhoud voor de vriezer (stoofvleesquote:Op donderdag 20 december 2012 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je uit moet gaan van zo'n 500 gr. eten per persoon. Voor het hele gerecht dan he.
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn vader kocht altijd heerlijk biefstuk voor me totdat de slager opeens verdween
Wat een hoopquote:Op donderdag 20 december 2012 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je uit moet gaan van zo'n 500 gr. eten per persoon. Voor het hele gerecht dan he.
nee het is 500 gr per hoofdgerecht!quote:Op donderdag 20 december 2012 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hoop
100 gram pasta en 400 gram toetje?
Serieus? Dat klinkt als heel veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is 500 gr per hoofdgerecht!
en dan nog 150 voor elke gang er voor geloof ik
nagerecht weet ik niet
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Mijn konijn is jarig, wordt één jaar. Maar even serieus, dat is meer het excuus om een for fun diner party te geven
. Geheel in thema wordt het
.
Andere slager wel Rhuquote:Op donderdag 20 december 2012 08:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]is ie wel bij opsporing verzocht of vermist geweest?
anders even doen Tally!
ik zie het al voor me
Frits: mevrouw Tally, wat was uw band met de vermiste?
T: hij was mijn vaders slager *snif*
Frits: en u mist hem erg he?
T: Ja mijn biefstuuuuuhuuuk
jezusquote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nagerecht weet ik niet
Zo kolere hej! Das aardig was.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nagerecht weet ik niet
Ze krijgen eerst kleine hapjes. Dan soep. Dan het hoofdgerecht. Dan een taart, en dan koffie. Dus dan zit ik qua hoeveelheden wel goed denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nagerecht weet ik niet
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]is ie wel bij opsporing verzocht of vermist geweest?
anders even doen Tally!
ik zie het al voor me
Frits: mevrouw Tally, wat was uw band met de vermiste?
T: hij was mijn vaders slager *snif*
Frits: en u mist hem erg he?
T: Ja mijn biefstuuuuuhuuuk
Nee, volgens mij alleen hoofdgerechtquote:Op donderdag 20 december 2012 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hoop
100 gram pasta en 400 gram toetje?
Ja. Normaal eet je wel ruim 500 gram hoofdgerecht. Maar als je in hetzelfde uur nog een aantal gangen krijgt niet volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij alleen hoofdgerecht
ja kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij alleen hoofdgerecht
Ik niet, ik hou niet zo van toetjes. Dan liever 500 gr. vleeschquote:Op donderdag 20 december 2012 09:01 schreef Tally het volgende:
Ik zou het omdraaien. 500 gr toetje en 150 gr van de rest
Ja, datquote:Op donderdag 20 december 2012 09:01 schreef Tally het volgende:
Ik zou het omdraaien. 500 gr toetje en 150 gr van de rest
Date en ik hadden laatst 500 gram T-bonesteaks gegetenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou niet zo van toetjes. Dan liever 500 gr. vleesch
Vleesch is ook goed maar 500 gr. kan ik toch nooit op en zou ik het zonde vinden om te laten liggen. Toetje gaat zeker wel opquote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou niet zo van toetjes. Dan liever 500 gr. vleesch
Ja idd want het water blijft me dan wel uit de mond lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar zit ik echt zo snel al bomvol van. Zo jammer altijd.
Ik ben zo jaloers. Geen carpaccio deze kerst voor mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig houdt lief ook niet van toetjes. Dus wordt ons kerstdiner carpaccio vooraf en ossenhaas als hoofdgerecht
Carpaccio. Als ik bevallen ben ga ik eerst uit eten in een vleesch restaurantquote:Op donderdag 20 december 2012 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig houdt lief ook niet van toetjes. Dus wordt ons kerstdiner carpaccio vooraf en ossenhaas als hoofdgerecht
Mijn hemel, dat vind ik zo hemels he. Het is dat het niet goed is, maar ik zou met gemak een kilo gehakt rauw kunnen eten, heerrrrrlijk.quote:
of appelquote:Op donderdag 20 december 2012 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd want het water blijft me dan wel uit de mond lopen.
Vooral als er verse ananas ligt voor in de fondue
ieeeeuw!!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat vind ik zo hemels he. Het is dat het niet goed is, maar ik zou met gemak een kilo gehakt rauw kunnen eten, heerrrrrlijk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat vind ik zo hemels he. Het is dat het niet goed is, maar ik zou met gemak een kilo gehakt rauw kunnen eten, heerrrrrlijk.
Rauw gehakt vind ik dan weer niet lekker. Maar voor de rest kan ik ook aardig wat opquote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Krakelingen of Cake heb ik dan nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of appelMarshmallows, banaan, krakelingen, cake
Ga jagen!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
Nu heb ik weer honger. Het is elke dag hetzelfde met jullie.
Dat zekerquote:Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef Tegan het volgende:
Chocoladefontein. Stomste ding ooit om schoon te krijgen...
Jij ook al?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
Nu heb ik weer honger. Het is elke dag hetzelfde met jullie.
Ik ook niet. Mijn schoonvader is een fantastisch kok, als hij ooit een tweede carriere ambieert moet dat het worden. Dus wij verblijden hen met onze aanwezigheid, en zij voederen ons de geweldigste maaltijden.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
Ik hoef dit jaar trouwens niets te doen voor een kerst diner of zo
Kerstavond bij mijn schoonouders. 1ste kerstdag met schoonfamilie in de kroeg (kroeg is van de neef van mijn man) en 2de kerstdag bij mijn ouders.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn schoonvader is een fantastisch kok, als hij ooit een tweede carriere ambieert moet dat het worden. Dus wij verblijden hen met onze aanwezigheid, en zij voederen ons de geweldigste maaltijden.
Ik heb hem nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb deze kerst twee professionele koks die voor me kokenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn schoonvader is een fantastisch kok, als hij ooit een tweede carriere ambieert moet dat het worden. Dus wij verblijden hen met onze aanwezigheid, en zij voederen ons de geweldigste maaltijden.
Tof.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb deze kerst twee professionele koks die voor me koken![]()
En de grootste deceptie ooit. De chocola is best lekker, maar alles wat je in chocola doopt wordt niet automatisch lekker.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef Tegan het volgende:
Geen idee, willen ze niet zeggenquote:
Ik ken alleen die huge ass professionelequote:Op donderdag 20 december 2012 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gebruiktHeb aan zo'n fonduesetje wel genoeg met z'n drieën of vieren.
Ja, die smeltchocolade is altijd smerig. En ik ben ookal geen chocoladefan.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de grootste deceptie ooit. De chocola is best lekker, maar alles wat je in chocola doopt wordt niet automatisch lekker.
Nee CL, wat je ook zegt, dit is gewoon zo voor mij
Ik ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, willen ze niet zeggen
Ik heb nu al hongerquote:
O nou zo'n grote heb ik niet hoor whehehehehe.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken alleen die huge ass professionele.
Daar ga ik op aansturen zaterdag, morgen eerst m´n ouders opzoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou aansturen op een proefdiner.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou aansturen op een proefdiner.
Ben je bijna in het land ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ga ik op aansturen zaterdag, morgen eerst m´n ouders opzoeken
Maar jouw vader was toch kok? Heb je die niet weten te strikken?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben weer 'de klos'Iig voor 1e kerstdag, dan zijn lief en ik met ons 2en, 2e kerstdag gaan we uit eten met zoonlief en de ouders van lief.
Ik mag morgen het einde der tijden bezichtigen vanuit het vliegtuig!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je bijna in het land ja?
Dus je maakt carpaccio en ossehaas voor Hoedje? Wat is het toch een lucky bastard!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben weer 'de klos'Iig voor 1e kerstdag, dan zijn lief en ik met ons 2en, 2e kerstdag gaan we uit eten met zoonlief en de ouders van lief.
Dat was hij ja, 25 jaar zijn eigen restaurant gehad. Maar nee, we zijn 1e kerstdag in Utrecht samen. En ik vind het stiekem helemaal niet erg om te koken voor mijn mannetjequote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jouw vader was toch kok? Heb je die niet weten te strikken?
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je maakt carpaccio en ossehaas voor Hoedje? Wat is het toch een lucky bastard!
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag morgen het einde der tijden bezichtigen vanuit het vliegtuig!
Utrecht!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was hij ja, 25 jaar zijn eigen restaurant gehad. Maar nee, we zijn 1e kerstdag in Utrecht samen. En ik vind het stiekem helemaal niet erg om te koken voor mijn mannetje
Je was okay.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag morgen het einde der tijden bezichtigen vanuit het vliegtuig!
Niets raars toch aan?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n zin in pindakaas. En dat vind ik normaal zo smerig
Ok, geniet ervan julliequote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was hij ja, 25 jaar zijn eigen restaurant gehad. Maar nee, we zijn 1e kerstdag in Utrecht samen. En ik vind het stiekem helemaal niet erg om te koken voor mijn mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |