quote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je? Ik hoef pas om 21:00.
Pfff, die rekent met UTC+1, de Maya's zitten op UTC-8 of zoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je? Ik hoef pas om 21:00.
De maya's zitten nergens meer. Misschien aan de achterkant van de maanquote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, die rekent met UTC+1, de Maya's zitten op UTC-8 of zo
Samen met de nazi'squote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De maya's zitten nergens meer. Misschien aan de achterkant van de maan
Wtf.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
sc-ers ...ff een vraag: Als een persoon 1 jaar niets van zich laat horen en nu vanuit het niets een sms gesprek met je aangaat. wat betekend het dan?
Oja...we hebben van de een soort van " date" moet ik argwanend zijn?
Dan denk ik dat de baby inmiddels geboren is en er alimentatie geeist gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
sc-ers ...ff een vraag: Als een persoon 1 jaar niets van zich laat horen en nu vanuit het niets een sms gesprek met je aangaat. wat betekend het dan?
Ze/hij heeft jeuk en diegene die het afgelopen jaar heeft gekrabd kan niet (meer).quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef YebCar het volgende:
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits ongelimiteerde resources, winnen de nazi's van wie dan ook
Of ze heeft het hele jaar tegen haar ouders gelogen dat ze een vriend heeft, en er wordt nu verwacht dat vriendlief bij de kerstdis aanschuiftquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de baby inmiddels geboren is en er alimentatie geeist gaat worden
De maya's hebben een pact met de aliens gesloten en die zitten niet op de maan maar op mars.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnen
Goed, ze bestaan nog steeds, maar het is niet meer zoals het was. Datzelfde geldt voor nazi's.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al een keer eerder fout gegaan. De maya's hebben altijd gewonnen
Die is laatst hernoemd toen Curiosity pinda's vond. Naar Snickers.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De maya's hebben een pact met de aliens gesloten en die zitten niet op de maan maar op mars.
kutquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze/hij heeft jeuk en diegene die het afgelopen jaar heeft gekrabd kan niet (meer).
Vind ik ook een lekkerdere naamquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die is laatst hernoemd toen Curiosity pinda's vond. Naar Snickers.
Jij met je pactjes tussen mannenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
aya's hebben een pact met de aliens gesloten en d
Als ze daar jeuk heeft zou ik 'm er niet meer inhangen voorlopigquote:
Maja is een MEISJE!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij met je pactjes tussen mannen![]()
Er zijn ook andere dingen in het leven!
Een meisjes bij!quote:
Offfff ze heeft ingezien dat je haar grote liefde bent en ze je kinderen wil en lang en gelukkig met je wil levenquote:
Darren blijven in het nest, Maja vliegt vrolijk overal rond.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ze ziet er gay uit
[ afbeelding ]
Doe het niet!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Offfff ze heeft ingezien dat je haar grote liefde bent en ze je kinderen wil en lang en gelukkig met je wil levenVraag haar ten huwelijk!
Ook vrouwen vinden het lekker om van achter genomen te worden hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus man, maja meisje, willie jongen. Ken je klassiekers!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek nooit naar die bij. Homo en vrouwen keken daar alleen naarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus man, maja meisje, willie jongen. Ken je klassiekers!!!!!
Geld besparenquote:
Niet te vergelijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Het enige wat ik zeker weet voor volgend jaar is Awake
Nee dat snap ikquote:
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.quote:
skrikkelijke autistquote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.
Ze lijken niet op elkaar is dan waarschijnlijk de conclusie
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh? Het is wel te vergelijken hoor.
Ze lijken niet op elkaar is dan waarschijnlijk de conclusie
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Overmorgen BBQ-en
Maak me alleen wel druk over de hoeveelheid vleesch, organisator heeft gevraagd of iedereen (of per stel) 3 stukjes vlees meeneemt. Na vragen van onze kant of dat genoeg is, kwam de melding: dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |