Hier ligt het er aan wat ik overhoud aan de bevalling.quote:
euhm.... veel vegetariers zeker dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Overmorgen BBQ-en
Maak me alleen wel druk over de hoeveelheid vleesch, organisator heeft gevraagd of iedereen (of per stel) 3 stukjes vlees meeneemt. Na vragen van onze kant of dat genoeg is, kwam de melding: dat komt wel goed.
Mja, de suggestie werd gewekt dat ze nog meer heeft, en dat wij extra meenemen. Maar goed, ze zei ook dat het zonde is als er teveel is, want ze maakt vaak mee dat het dan weggegooid wordt. Prima instelling, maar met 8 man, waarvan 3 stellen, kom je op 15 stukjes vlees. Dus ik hoop dat zij ruim meer heeft, zeg maar, nog minstens 16 stukken.quote:
Geen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm.... veel vegetariers zeker dan?
Ja ik vind het ook akelig karig klinken!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, de suggestie werd gewekt dat ze nog meer heeft, en dat wij extra meenemen. Maar goed, ze zei ook dat het zonde is als er teveel is, want ze maakt vaak mee dat het dan weggegooid wordt. Prima instelling, maar met 8 man, waarvan 3 stellen, kom je op 15 stukjes vlees. Dus ik hoop dat zij ruim meer heeft, zeg maar, nog minstens 16 stukken.
Tsja... Deventer he, weinig vlees, weinig doelpuntenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook akelig karig klinken!
Doelpunten kunnen me niet veel schelen, maar wat vlees betreft kom je dan gewoon op de verkeerde plekken in Deventerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja... Deventer he, weinig vlees, weinig doelpunten
Zeker!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je weet best wat hij bedoelde.
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind pindakaas nog steeds goor kwam ik net achter!
Ik had vanmorgen een drang naar pindakaas. Net een boterham meegegeten. Maar het blijf goor!quote:
Heb je dan misschien nog een kaartje over?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ligt het er aan wat ik overhoud aan de bevalling.
De kaartjes kosten mij toch geen geld
Op het moment nietquote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan misschien nog een kaartje over?
Ik welquote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan misschien nog een kaartje over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik welWat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 maart ben ik jarig.Tap tap tap
Dan ben je nog niet jarig meisjequote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
gevatquote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
toch vreemd hoe je daar dan een drang naar krijgtquote:Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een drang naar pindakaas. Net een boterham meegegeten. Maar het blijf goor!
Maar dat zijn ook de dingen waar ik me druk over zou maken hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, maar we wachten het even af, misschien is het paniek om niks.
Ja idd. Nu zal ik het wel uit mijn hoofd laten voorlopigquote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
toch vreemd hoe je daar dan een drang naar krijgt
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik wist niet zeker of jij dat ook wist
Feestje!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lief
13 maart ben ik jarig.
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook de dingen waar ik me druk over zou maken hoor
1,5 stukjequote:Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.
Hell hath no fury like a babs without meatquote:Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs. heeft contact over het hele bbq-gedoe en heeft meerdere keren gevraagd of dat wel genoeg was, en er werd haar verzekerd dat het goed kwam. Maar zij houdt ook haar hart vast. Ze kunnen iig een reprimande verwachten als we zaterdag echt maar 2 stukjes p.p. hebben.
Nee nee, 8 mensen, 3 stellen, per stel 3 stukjes, per single 3 stukjes = 15 stukjes, gedeeld door 8 is bijna 2 p.p.quote:
En dat geldt misschien nog wel meer voor mrs. stbabylon.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a babs without meat
Je kunt ook aubergine en paprika op de BBQ leggen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef rival het volgende:
BBQ met te weinig vlees is gewoon een marteling
Singlequote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Wtf krijgen stelletjes samen net zo veel als een single?
Zoals het hoort dusquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat geldt misschien nog wel meer voor mrs. stbabylon.
Die is opgegroeid met 2~3 speklapjes p.p. bij een gewone maaltijd.
Nou, het kan niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, 8 mensen, 3 stellen, per stel 3 stukjes, per single 3 stukjes = 15 stukjes, gedeeld door 8 is bijna 2 p.p.
Of stokbrood eten ter compensatiequote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook aubergine en paprika op de BBQ leggen!
de horrorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat soort spul is alleen maar te eten op deze manier:quote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of stokbrood eten ter compensatie
Water en broodquote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Omdat we wat te vieren hebben serveren we een gevangenismaaltijd uit 1789"
Ja, die snapte ik dus ook niet. Nogmaals, de suggestie wordt gewekt dat de organisator ook vlees heeft. Dan nog is het vreemd dat stelletjes goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Wtf krijgen stelletjes samen net zo veel als een single?
*vinkt van bucket list af: boss man een naaldhak door z'n oogkas boren. Done!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Boss man vroeg of we, met het oog op het vergaan van de wereld, het morgen nog 'gezellig' gingen maken...
Nou nee.
Mocht de wereld vergaan zal ik dat snel nog even doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*vinkt van bucket list af: boss man een naaldhak door z'n oogkas boren. Done!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |