SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?quote:
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat is toch 333?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hemels zal het wel worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?
Nee dat is 333quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?Waarom weet ik dit
![]()
![]()
777 is zo'n vliegtuig je weet wel14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Ohquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat is 333Waarom weet ik dit
Nou, met het vliegtuig vlieg ik DW naar de hemelquote:
Ik ben niet gekquote:ik ben een vliegtuig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Sow.... hmz... nog ff verderwerken of rest van de avond relaxen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat Je Een Engel bentquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat is 333Waarom weet ik dit
.
En als je dat niet geleuft.... dan stap je maar uitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet gekik ben een vliegtuig
![]()
![]()
laatste,..... fff wog-enquote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
Sow.... hmz... nog ff verderwerken of rest van de avond relaxen....![]()
![]()
Ik ken alleen de 747.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ga nog blozen ookquote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, met het vliegtuig vlieg ik DW naar de hemel.
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zet Rammstein Engel nog eens op![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik ook... niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Doe maar niet straks lig ik 9 dagen dood in een weilandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En als je dat niet geleuft.... dan stap je maar uit
14 SHADES OF GREY
Ik ga nog maar es een paar Victor Wooten muziekjes hunten op youtube...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, maar hoe lang zit hij al wel niet in het vak?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen/edit: 20 jaar
![]()
![]()
ik iig niet.... ik heb toch vleugelsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar niet straks lig ik 9 dagen dood in een weiland![]()
![]()
doe datquote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Ik ga nog maar es een paar Victor Wooten muziekjes hunten op youtube...![]()
![]()
En zo'n halo dinges boven je hoofd toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik iig niet.... ik heb toch vleugels14 SHADES OF GREY
Ik ken er wel heel erg veel. Maar echt niet alles.quote:Ja, klopt. Maar dan nog mag ik het wel geniaal vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang zit hij al wel niet in het vak?/edit: 20 jaar
quote:
Ken je um? Man is briljant!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er wel heel erg veel. Maar echt niet alles.
[..]
Ja, klopt. Maar dan nog mag ik het wel geniaal vinden.
[..].
![]()
uhuhquote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zo'n halo dinges boven je hoofd toch?![]()
Niet eens Rumer has it van Adele?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Emiel Roemers die Foo Fighters aanvraagtTof nummer overigens
14 SHADES OF GREY
Bassist met 5 Grammy Awards...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same herequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag mij entertainen tegen de verveling.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik Ga Zo film kijken in Bed denk ik. Of lezen.quote:
Welke film?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Ga Zo film kijken in Bed denk ik. Of lezen.![]()
Nehquote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal?
Film?
Series?
SR?
Seks?
Geen idee welke
Al gekeken
SR staat aan
Was het maar zo'n feest.![]()
![]()
Ik kijk/luister SR tussendoor. Maar nu wordt het een beetje dood hier, dus dan verveling
Precies ditquote:Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk/luister SR tussendoor. Maar nu wordt het een beetje dood hier, dus dan verveling.
![]()
Ik ga zo Homeland kijken. Ben pas bij seizoen 1.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh
Geen idee welke
Al gekeken
SR staat aan
Was het maar zo'n feest.
Mijn voetbalstream flikkert er steeds uit![]()
![]()
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die heb ik allemaal al gekekenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo Homeland kijken. Ben pas bij seizoen 1.
Mijn voetbalstream flikkert er steeds uit. En seizoen 2 ook allemaal al
![]()
Veel plezierAhquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.. Tja, moet je even kijken dan.
Wanneer gaan wij drumline kijken?![]()
![]()
Welk boek lees je?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.When ego leads, failure follows.
Die seks komt straks wel; verder is er niets op tv, ben ik niet van de SR en heb ik geen energie op het momentIk wilt vakansjie!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat Je dat nog weetquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gekeken. En seizoen 2 ook allemaal al
![]()
Veel plezier
[..]
Ah. Tja, moet je even kijken dan.
Wanneer gaan wij drumline kijken?. Ooit.
Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.quote:
Tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Mijn geheugen is een zeef, sommige dingen blijven hangen
.
Zegt me zo niksquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.
Is nieuw, autobiografie.quote:
Okee.quote:
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Boek der Doden' van Glenn Cooper
Ik ga richting bed; eerst lekker even inspannend relaxen en dan lekker slapen
Back,
Sportschool gaat echt pas lekker als je structureel 2-3x in de week gaat, anders blijft je energie niveau onder pijl.Rustig aan.![]()
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Boek der Doden' van Glenn Cooper[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik raad je aan om dat boek te lezenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemenIk denk wel dat jij het wat vind
Wat voor boek is Het?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik raad je aan om dat boek te lezenIk denk wel dat jij het wat vind
quote:quote:New York lijkt geteisterd te worden door een serie-moordenaar. Het enige wat de 'doemsdag'-slachtoffers linkt, is een witte briefkaart, met daarop een doodskist, hun naam en de dag waarop ze zullen sterven. Will Piper, profiler bij de FBI, wordt samen met de jonge ambitieuze Nancy op de vreemde zaak gezet. Op geen enkele manier kan er verband tussen de moorden gelegd worden, totdat een kleine aanwijzing naar een oud-studiegenoot van Will leidt. Zou Mark, die als computerdeskundige voor het zeer geheime Area51 in de woestijn van Nevada werkt, er echt achter kunnen zitten? Op de hielen gezeten door zijn eigen FBI beveiliging van Aerea51, krijgt Will van Mark een antwoord. Maar het antwoord zet zijn anders zo nuchtere en licht sceptische kijk op de wereld volledig op zijn kop. Al sinds de middeleuwen bestaat er een geheime bibliotheek die het grootste geheim van de mensheid bewaart..When ego leads, failure follows.
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een hoop reclame bij veronica zegik wil meer derek!
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ook
Geef 'm een kansquote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.Je mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
oke.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
![]()
ik leen hem wel van je.
Ik vind 'm echt goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke.![]()
ik leen hem wel van je.Ik hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Ineens zo'n plottwist jeweet
Van dat soort boeken hou ikquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
![]()
![]()
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Rustig aan.![]()
Oh, ik werd vannacht om 3.14 wakker, en moest gelijk aan Paranormal Activity denken, toen deed ik mn lampje aan, en heb ik 2 uur in angstzweet gelegen voor ik weer in slaap viel
quote:Aanraderquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.Absolute aanrader
Een van de recensies zegt ook: 'Een boek dat veel te weinig aandacht krijgt voor wat het verdient'. Klopt absoluut
Ik werd vanochtend wakker met mijn hoofd vlakbij het voeteneindquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik werd vannacht om 3.14 wakker, en moest gelijk aan Paranormal Activity denken, toen deed ik mn lampje aan, en heb ik 2 uur in angstzweet gelegen voor ik weer in slaap viel. Druk nachtje geweest
.
![]()
Daar houd ik van.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
binnenkort kom ik m halen ok?
Is goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar houd ik van.binnenkort kom ik m halen ok?
![]()
En dan gaan we fluxx spelen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaan we fluxx spelen.![]()
En naar de Mc
En knuffelen.quote:
Op de nintnedo 64?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En Mario KartEn dan winnen
Ik dan
Rustig aan.![]()
Nee, heb nu de Wii alleen nog hier staanquote:
Friesland - Amersfoortquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe ver wonen jullie uit elkaar dan?
Friesland en enschede was het toch?When ego leads, failure follows.
Of ik dit keer.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En Mario KartEn dan winnen
Ik dan
Ik heb wel de n64.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb nu de Wii alleen nog hier staan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oehquote:![]()
Ik heb ook mijn gameboy hier. Als ik mijn kabel meeneem kunnen we pokemon doen tegen elkaarAls jij ook gameboy hebt, maar volgens mij had je die wel
Dan leid ik Mezelf ook af.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
heb een ds, geen gameboy.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik heb ook mijn gameboy hier. Als ik mijn kabel meeneem kunnen we pokemon doen tegen elkaarAls jij ook gameboy hebt, maar volgens mij had je die wel
Oh, jammerquote:![]()
Dacht dat je ook gameboy had.
Mijn DS is nog uitgeleend
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Dacht dat je ook gameboy had.
Mijn DS is nog uitgeleend
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij hier?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Nee, dat zie je toch?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story, maar je moet het ook goed timen enzo.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mehquote:Moet echt oppassen dat ik geen longontsteking krijg nu
Hele zere longen ineens vandaag dus moest naar huis van werk.
Maar naast dat gaat het wel beter met me, geen hoofdpijn meer, kan door mijn neus ademen en mijn humeur is top
Met jou?When ego leads, failure follows.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.
Rustig aan.![]()
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je liever hier gezien, dat wel
Voel je je kut?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Bleghquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehMoet echt oppassen dat ik geen longontsteking krijg nu
Hele zere longen ineens vandaag dus moest naar huis van werk.
Maar naast dat gaat het wel beter met me, geen hoofdpijn meer, kan door mijn neus ademen en mijn humeur is top
Met jou?Beterschap in ieder geval
Blij dat het verder goed gaat met je
Hier ook goed hoor, al mis ik Fera nu wel enormOm die twijfels of omdat je weer naar huis bent?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.
Ja. Dat lees je toch?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
BleghBeterschap in ieder geval
Blij dat het verder goed gaat met je
Hier ook goed hoor, al mis ik Fera nu wel enorm
[..]
Om die twijfels of omdat je weer naar huis bent?
Maar misschien heb ik gewoon last van een winterdepressie of zo ... Ik heb me al maanden niet zo gevoeld, m'n hele humeur is naar de klote.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Twijfels over m'n toekomst, voornamelijk. Ik weet niet wat ik wil, dat soort shit.quote:
Dat leek toch aardig mee te vallen afgelopen lange weekendquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden.
Maar misschien heb ik gewoon last van een winterdepressie of zo ... Ik heb me al maanden niet zo gevoeld, m'n hele humeur is naar de klote.
Ik ga er voor zorgen dat jouw kerst zo leuk wordt dat je al jouw zorgen vergeet![]()
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
ver m'n toekomst, voornamelijk. Ik weet niet wat ik wil, dat soort shit.
Beter denk je er niet aan![]()
Gewoon een lekker biertje pakken omdat je het wilt en sporten omdat je een slanker lichaam wilt, dat moet belangrijk genoeg zijn om je bezig te kunnen houden.Rustig aan.![]()
Oké, nu moest ik toch nog glimlachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat leek toch aardig mee te vallen afgelopen lange weekend
Ik ga er voor zorgen dat jouw kerst zo leuk wordt dat je al jouw zorgen vergeet![]()
Jij bent veel te lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Of juist wel, zodat je een keuze kunt maken en die zorg van je schouders valt.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.
Beter denk je er niet aanBrutal. Fucking. Metal.![]()
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.
Beter denk je er niet aan![]()
Gewoon een lekker biertje pakken omdat je het wilt en sporten omdat je een slanker lichaam wilt, dat moet belangrijk genoeg zijn om je bezig te kunnen houden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, nu moest ik toch nog glimlachen.Jij bent veel te lief.
Nee hoor, je weet wat ik jou gezegd heb en ik ga me daar aan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of juist wel, zodat je een keuze kunt maken en die zorg van je schouders valt.
Ik heb er al 2 jaar over nagedacht, ik zeg niet dat het per definitie niks kan opleveren, maar zodra je je er kut om gaat voelen moet je het maar even niet doen. Dan plan je het maar de volgende dag in dat je even gaat nadenken ofzo.Rustig aan.![]()
Jij dacht aan relatietwijfels? Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik schrok al, twijfels?.
Wel kut. Troostknuffel
.
Dat is het enige wat echt heel goed gaat momenteel.
Knuffel terug.
Dat is nou net iets waar ik jou helaas (nog) niet mee kan helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.
Lenen van de overheid + werken zoveel je kan?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.
Maar je woont nu toch goedkoper bij je ma?Rustig aan.![]()
Daar zit ook wat inquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?
Ik heb er al 2 jaar over nagedacht, ik zeg niet dat het per definitie niks kan opleveren, maar zodra je je er kut om gaat voelen moet je het maar even niet doen. Dan plan je het maar de volgende dag in dat je even gaat nadenken ofzo.
Ik snap jou wel KT, ik weet m'n hele leven al niet wat ik wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?
Ik heb er al 2 jaar over nagedacht, ik zeg niet dat het per definitie niks kan opleveren, maar zodra je je er kut om gaat voelen moet je het maar even niet doen. Dan plan je het maar de volgende dag in dat je even gaat nadenken ofzo.Nu heb ik het weten te presteren om één opleiding af te ronden, maar kan ik daarin geen werk vinden. Daarna zat ik maanden te springen om weer naar school te gaan en nu zie ik het al niet meer zitten ... Het liefst ga ik gewoon aan de slag, het maakt me al weinig uit waar.
Maar ja, dan moet ik weer stoppen met een opleiding ... Zou de tweede HBO zijn die maar een half jaar van mijn aanwezigheid geniet.
Dat moet ik ook helemaal zelf oplossen. Dat wil ik ook zelf oplossen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik jou helaas (nog) niet mee kan helpen
Tenzij ik een miljoen win, dan zou ik dat niet afslaan of zo.
Ja sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij dacht aan relatietwijfels? Dat sowieso niet.
Dat is het enige wat echt heel goed gaat momenteel.
Knuffel terug..
Hopelijk weet je een beslissing te maken.
![]()
Ik heb 1 hbo versleten 1 uni...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap jou wel KT, ik weet m'n hele leven al niet wat ik wil.Nu heb ik het weten te presteren om één opleiding af te ronden, maar kan ik daarin geen werk vinden. Daarna zat ik maanden te springen om weer naar school te gaan en nu zie ik het al niet meer zitten ... Het liefst ga ik gewoon aan de slag, het maakt me al weinig uit waar.
Maar ja, dan moet ik weer stoppen met een opleiding ... Zou de tweede HBO zijn die maar een half jaar van mijn aanwezigheid geniet.
Ga volgend jaar weer proberen.3x is scheepsrecht ofzo dus.
Rustig aan.![]()
Daarbij gaat je brein door met verwerken van de dag als je slaapt, en vind op die manier creatieve oplossingen voor je problemen. Die blijven alleen in het onderbewuste en komen met een trigger naar boven. Zegmaarquote:
Klinische Psychologie
Dat weet ik welquote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet ik ook helemaal zelf oplossen. Dat wil ik ook zelf oplossen.
Tenzij ik een miljoen win, dan zou ik dat niet afslaan of zo.Maar je weet wat ik gezegd heb
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lenen van de overheid + werken zoveel je kan?
Maar je woont nu toch goedkoper bij je ma?
Ik wil zo graag gewoon zelfstandig zijn. M'n kost verdienen en gewoon leven.
Geen sorry nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry.
Hopelijk weet je een beslissing te maken.
Ik hoop het ook. Maar mezelf kennende wordt dat een lang en pijnlijk proces.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is met deze economie zo verschrikkelijk moeilijkquote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.
Snap ik maar je bent nog niet op dat stadium beland, je moet wel streven naar minimaal uitkomen uiteraard... Maar het is niet super erg ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.
Leef je niet heel goedkoop bij je ma dan?Rustig aan.![]()
Ughh, ik weet het ... Dat is ook één van de redenen dat ik ben gaan studeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is met deze economie zo verschrikkelijk moeilijk
Uiteindelijk zal je met een hoger diploma beter af zijn, gok ik zo. Maar de weg naar dat papiertje is lang en lastigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ughh, ik weet het ... Dat is ook één van de redenen dat ik ben gaan studeren.
Ik leef wel goedkoop, maar mijn studie is alsnog best duur. Ik heb ook nog huisdieren om voor te zorgen en ik hou eigenlijk nauwelijks geld voor mezelf over.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik maar je bent nog niet op dat stadium beland, je moet wel streven naar minimaal uitkomen uiteraard... Maar het is niet super erg ofzo.
Leef je niet heel goedkoop bij je ma dan?Working on it ... Maar er speelt wel meer mee dan alleen dat.quote:
Vier jaar ...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal je met een hoger diploma beter af zijn, gok ik zo. Maar de weg naar dat papiertje is lang en lastigA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt ... Ik weet niet of ik dit wel tot m'n 25e wil doen. Als ik het nu al beu ben.quote:
Maakt me niks uit. Heb je iets?quote:
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoequote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef wel goedkoop, maar mijn studie is alsnog best duur. Ik heb ook nog huisdieren om voor te zorgen en ik hou eigenlijk nauwelijks geld voor mezelf over.
[..]
Working on it ... Maar er speelt wel meer mee dan alleen dat..
![]()
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoe.
Dat is lief.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoe.
Ik zou het ook niet weten.
Als je het beu bent, dan weet ik al hoe het eindigtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ... Ik weet niet of ik dit wel tot m'n 25e wil doen. Als ik het nu al beu ben.
Dat is tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zal mijn ogen en oren voor je open houden.Ook omdat we in dezelfde regio wonen.
Ik weet iets met het hoofdkantoor in amstelveen...quote:
Je moet eigenlijk overal werken als ik het goed begrijp... Dus je hoeft alleen voor je sollicitatie daarheen...
Je werkt dan een beetje als persoon dat mensen aanspreekt en laat zien hoe een product werkt of wat het precies is zogezegd... Beetje op mensen afstappen en product info geven.
Op dit moment sta ik dus in de mediamarkt een beetje camera's te verpatsen...
Verdient iets van 8.25 p/h... dagen van 10 - 17 of 15 - 21 oid.
Reiskosten worden vergoed + per uur dat je reist krijg je ook iets van 5 eu.Rustig aan.![]()
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het beu bent, dan weet ik al hoe het eindigt
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio
O, dat soort dingen ken ik wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet iets met het hoofdkantoor in amstelveen...
Je moet eigenlijk overal werken als ik het goed begrijp... Dus je hoeft alleen voor je sollicitatie daarheen...
Je werkt dan een beetje als persoon dat mensen aanspreekt en laat zien hoe een product werkt of wat het precies is zogezegd... Beetje op mensen afstappen en product info geven.
Op dit moment sta ik dus in de mediamarkt een beetje camera's te verpatsen...
Verdient iets van 8.25 p/h... dagen van 10 - 17 of 15 - 21 oid.
Reiskosten worden vergoed + per uur dat je reist krijg je ook iets van 5 eu.
Thanks, ik zal eens zoeken.
Ook, bij uitzendbureaus.quote:
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat soort dingen ken ik wel.
Thanks, ik zal eens zoeken.
Als jij nieuwe mensen aanbrengt zelfde verhaal... Het loopt overigens op tot 70 euro geloof ik per aangebracht lid als je er meer aanbrengt.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.
Bied haar dan minstens de helft
Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.![]()
Moet ze wel minimaal 3 dagen gewerkt hebben voor ze.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bied haar dan minstens de helftRustig aan.![]()
Crap, net te laatquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio![]()
![]()
Net gemist.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio
Ik snap het heel goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.
Dat is ook het belangrijkste wat mij er van weerhoudt weer een opleiding te gaan doen
Klinkt als een pyramidegebeuren.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.
Als jij nieuwe mensen aanbrengt zelfde verhaal... Het loopt overigens op tot 70 euro geloof ik per aangebracht lid als je er meer aanbrengt.
Wat zou je willen doen dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed
Dat is ook het belangrijkste wat mij er van weerhoudt weer een opleiding te gaan doenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Jammerquote:
Maar ze was gewoon op de radioGeniaal
Ik heb ze nog gezien toen ze op de verjaardag van een vriendin van ons ging optreden. Als een net beginnend studentenbandje, meer als hobby. Maar nu zijn ze echt aan het groeien, worden overal gevraagd, etc
Ik heb daar altijd zo'n fishy gevoel bij.quote:
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.quote:
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.When ego leads, failure follows.
Dat is één opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Maar ze was gewoon op de radioGeniaal
Ik heb ze nog gezien toen ze op de verjaardag van een vriendin van ons ging optreden. Als een net beginnend studentenbandje, meer als hobby. Maar nu zijn ze echt aan het groeien, worden overal gevraagd, etc. Staan ze op YT? Of heb je een mp3'tje?
![]()
![]()
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.
Maar er zijn zoveel interessante opleidingen mogelijk
Oh, leek op twee.quote:
Ook omdat je ervoor zei dat je nog twijfelde
Hehehe, zo heet de opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, leek op twee.
Ook omdat je ervoor zei dat je nog twijfelde
En tsja, er zijn zoveel leuke dingen
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.
Maar er zijn zoveel interessante opleidingen mogelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Staan ze op YT? Of heb je een mp3'tje?
Dit liedje hebben ze gemaakt.
Gewoon in een huiskamer
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
@Fera.... welke regio?
en welke skills.... mag je ook pm/dm....
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board![]()
![]()
Een kamer is bijna net zo duur.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.
Mooiste regio van het landquote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board![]()
Nijmegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board
En skills ... Tsja, waar dacht je aan? Waar werk je?
Is goed hoor, ik kijk nog even globaal rond als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Als je wilt dan hoor ik het wel Fera.
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen.
En skills ... Tsja, waar dacht je aan? Waar werk je?![]()
Dat klinkt niet als iets waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...
Ik doe het als 2e baantje... Kan ook nog hequote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik kijk nog even globaal rond als je het niet erg vindt.
En als je zelf mensen gaat aanmelden kan je met weinig uren veel geld verdienen dusja.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik goed in ben.NP...
![]()
![]()
Klinkt verdomd goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit liedje hebben ze gemaakt.
Gewoon in een huiskamer!
Heb jij foto's van haar op FB? Ze komt me bekend voor![]()
![]()
Vast. Ik zie net dat ze haar profiel verwijderd heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt verdomd goed!
Heb jij foto's van haar op FB? Ze komt me bekend voorSpreek en zie haar niet vaak, maar vind dit wel echt zo tof
Oh dat is wel balen. Facebook is toch wel het middel om na een poosje iets te laten wetenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast. Ik zie net dat ze haar profiel verwijderd heeftSpreek en zie haar niet vaak, maar vind dit wel echt zo tof
![]()
![]()
Ze zijn ook, zoals ze zelf noemen 'Een Enschedese Coverband'quote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat nummer klinkt trouwens ook wel bekendWhen ego leads, failure follows.
Wel tofquote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zijn ook, zoals ze zelf noemen 'Een Enschedese Coverband'! Klinkt echt goed
![]()
![]()
Ze zijn echt goedquote:![]()
Heb ze nu meerdere malen live gezien
Leukquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zijn echt goed![]()
Heb ze nu meerdere malen live gezien![]()
![]()
Weltrusten.quote:
zie je wel, ook hier als ik binnen kom gaat iedereenquote:
I'm cursed
truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klopt, ik was een paar dagen ziek en offline.quote:
Hoe is 't?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
dat klopt ja, je was ziekquote:Op woensdag 19 december 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik was een paar dagen ziek en offline.
Hoe is 't?nu weer beter?
Alles ok met mij hier, drukdrukdruk op werk, maar da's beter dan vervelen heSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nog een beetje snotterig en moe, maar bijna helemaal gezond.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt ja, je was zieknu weer beter?
Alles ok met mij hier, drukdrukdruk op werk, maar da's beter dan vervelen he
True, true.Al kan ik het ook leuk hebben zonder werk.
ik zou best wel eens een tijdje echt vrij willen zijn howeverquote:Op woensdag 19 december 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een beetje snotterig en moe, maar bijna helemaal gezond.
True, true.Al kan ik het ook leuk hebben zonder werk.
maar dat gaat niet snel gebeuren I'm afraidSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is balen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best wel eens een tijdje echt vrij willen zijn however
maar dat gaat niet snel gebeuren I'm afraidIk heb binnenkort kerstvakantie. Genoeg tijd om na te denken.
ik bedoel met vrij niet zomaar vrij, als in niet meer hoeven te werkenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is balen.Ik heb binnenkort kerstvakantie. Genoeg tijd om na te denken.
ik bedoel dus een tijdje zonder werk, vrouw en kinderen, dus echt kunnen doen wat ik zelf wil
Een weekje ofzo en dan weer back to normal
maar dat gaat niet gebeuren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je bedoelt een tijdje weg van het leven?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel met vrij niet zomaar vrij, als in niet meer hoeven te werken
ik bedoel dus een tijdje zonder werk, vrouw en kinderen, dus echt kunnen doen wat ik zelf wil
Een weekje ofzo en dan weer back to normal
maar dat gaat niet gebeurenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
yep, weekje alleen zijn, dat gebeurt gewoon te weinigquote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt een tijdje weg van het leven?
Maar die keuze die is bij de meeste relaties/huwelijken niet echt bespreekbaarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ligt er ook aan wat de reden is. Waarom wil je een pauze van vrouw en kinderen?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, weekje alleen zijn, dat gebeurt gewoon te weinig
Maar die keuze die is bij de meeste relaties/huwelijken niet echt bespreekbaarA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ligt niet zozeer aan vrouw en kinderen hoor, meer aan mezelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat de reden is. Waarom wil je een pauze van vrouw en kinderen?
Ik ben meer een "pleaser", en uiteindelijk "please" je dan jezelf het minste.
Het is fijn dat je gezin het goed heeft, maar soms moet je ook eens een tijdje aan jezelf denken, en dat doe ik te weinigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Daar heb je zeker gelijk in. Maar waarom zou dat niet bespreekbaar zijn? Alles moet te overleggen zijn als je van elkaar houdt. Tenzij het duidelijk is dat zij het zonder jou niet aan zou kunnen ...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt niet zozeer aan vrouw en kinderen hoor, meer aan mezelf.
Ik ben meer een "pleaser", en uiteindelijk "please" je dan jezelf het minste.
Het is fijn dat je gezin het goed heeft, maar soms moet je ook eens een tijdje aan jezelf denken, en dat doe ik te weinigA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guessquote:Op woensdag 19 december 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Maar waarom zou dat niet bespreekbaar zijn? Alles moet te overleggen zijn als je van elkaar houdt. Tenzij het duidelijk is dat zij het zonder jou niet aan zou kunnen ...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of haar idee van ''veel doen'' is anders dan het jouwe. Wat dat betreft kun je beiden gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guessMisschien moet je dat eens bespreken? Het lijkt me iets wat nogal voor veel wrijving kan zorgen.
Oo relatie problemen...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guess
Praten jullie wel genoeg?Rustig aan.![]()
mijn woon-werk afstand werkt ook niet mee helaas, door de week kan ik bar weinig betekenen voor de koters, heb wat dagen geschoven met tijden zodat ik ze in ieder geval 2x naar school kan brengen, en op donderdagmiddag kan ophalen. Maar het is een standaard ruzie argument, buiten ruzies om hoor ik d'r er niet over. Owja, en ik klus te weinig in haar optiek, mja ze vergelijkt me teveel met kerel van vriendin die timmerman is/wasquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Of haar idee van ''veel doen'' is anders dan het jouwe. Wat dat betreft kun je beiden gelijk hebben.Misschien moet je dat eens bespreken? Het lijkt me iets wat nogal voor veel wrijving kan zorgen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
laten we zeggen een gezonde relatie met hoge pieken en diepe dalenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oo relatie problemen...
Praten jullie wel genoeg?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben een beetje misselijk
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is niet niks hoor. Misschien moet jij het eens aankaarten als onderwerp om over te praten, buiten een ruzie. Juist buiten een ruzie kun je er op een fatsoenlijke manier over praten, zonder dat er meteen met verwijten wordt gesmeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn woon-werk afstand werkt ook niet mee helaas, door de week kan ik bar weinig betekenen voor de koters, heb wat dagen geschoven met tijden zodat ik ze in ieder geval 2x naar school kan brengen, en op donderdagmiddag kan ophalen. Maar het is een standaard ruzie argument, buiten ruzies om hoor ik d'r er niet over. Owja, en ik klus te weinig in haar optiek, mja ze vergelijkt me teveel met kerel van vriendin die timmerman is/wasA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
lastig, er zijn 3 onderwerpen die altijd standaard ruziegesprekken worden:quote:Op woensdag 19 december 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet niks hoor. Misschien moet jij het eens aankaarten als onderwerp om over te praten, buiten een ruzie. Juist buiten een ruzie kun je er op een fatsoenlijke manier over praten, zonder dat er meteen met verwijten wordt gesmeten.
"Koen doet niet genoeg in huis"
"Koen heeft qua opvoeding teveel andere ideeen"
"Koen's ideeen over vriendschappen zijn niet normaal"Same shit, different day
SC hopper present![]()
maar ik moet niet zeuren, over het algemeen heb ik het best naar m'n zin
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik lees nergens iets van argumenten btw... Wat wilt ze nou.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig, er zijn 3 onderwerpen die altijd standaard ruziegesprekken worden:
"Koen doet niet genoeg in huis"
"Koen heeft qua opvoeding teveel andere ideeen"
"Koen's ideeen over vriendschappen zijn niet normaal"Rustig aan.![]()
Heel stuk
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Maar het is weer gemaakt nuquote:
Lig intussen in bed, laptop uitSame shit, different day
SC hopper present![]()
?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje misselijk......Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Morgen weer eens wat langer online, nu ga ik
Vandaag van 7:30 tot 20:30 gewerrkt, ik ben opSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ohh ahaWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik moest net nog aan je denken!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh crap...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net nog aan je denken!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het viel mee hoorquote:![]()
Ik moest met OV van Rotterdam naar huis. Kom op Dordt aan en de trein reed niet meer dus met de bus.
Prima (lees: vloek, scheld, tier), bij de eerste stop doet chauffeur de deur open en kreeg die niet meer dicht. Gevolg van Sliedrecht tot Hardinxveld met een dichte deur gereden maar wel een irritante pieptoon omdat de bus vond dat de deur niet dicht was.
Toen dacht ik: toch eens aan joof vragen wat dat is enz.
Dus bij dezen. Waarom piept dat? En waarom gaat een deur zo vaak zo slecht dicht? En waarom rijdt een bus schokkerig als ie denkt dat de deur open is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meestal heeft dat met dwergen ofzo te maken dus nee, is geen goed tekenquote:![]()
Dit keer viel het wel mee vind ik zelf
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Meestal heeft dat met dwergen ofzo te maken dus nee, is geen goed teken
Dit keer viel het wel mee vind ik zelf![]()
Blij dat het goed met je gaat.Rustig aan.![]()
Ik ook welquote:Op donderdag 20 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Blij dat het goed met je gaat.![]()
Ben vanavond naar een musical geweest. War of the Worlds. Komt er een martian in beeld en het enige wat ik dacht was: hmm die kan zo meedoen in een of andere hentai porn met al die tentakels.
Internet fucked me up!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben zo vrij om dit te beantwoorden, ik denk dat de chauffeur zenuwachtig van je werdquote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel mee hoor![]()
Ik moest met OV van Rotterdam naar huis. Kom op Dordt aan en de trein reed niet meer dus met de bus.
Prima (lees: vloek, scheld, tier), bij de eerste stop doet chauffeur de deur open en kreeg die niet meer dicht. Gevolg van Sliedrecht tot Hardinxveld met een dichte deur gereden maar wel een irritante pieptoon omdat de bus vond dat de deur niet dicht was.
Dus bij dezen. Waarom piept dat? En waarom gaat een deur zo vaak zo slecht dicht? En waarom rijdt een bus schokkerig als ie denkt dat de deur open is?![]()
Kpd is niet meer te geleuven topic... Heeft het vast wel eens ingestaanquote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Ben vanavond naar een musical geweest. War of the Worlds. Komt er een martian in beeld en het enige wat ik dacht was: hmm die kan zo meedoen in een of andere hentai porn met al die tentakels.
Internet fucked me up!!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
- Die piep hoort bij het beveiligingssysteem, om de chauffeur te waarschuwen dat de deur niet (goed) dicht zit.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel mee hoor![]()
Dus bij dezen. Waarom piept dat? En waarom gaat een deur zo vaak zo slecht dicht? En waarom rijdt een bus schokkerig als ie denkt dat de deur open is?
- Dat komt door meerdere redenen:
1. slecht onderhoud
2. mensen die tegen de deur leunen bij een te volle bus
3. mensen die tegen de deur schoppen als hij niet snel genoeg open gaat naar hun zin
4. vuil in de scharnieren en geleiderails.
- De bus rijdt schokkerig omdat deze een zogenaamde halterem heeft, zodra de deuren open zijn moet het voor de chauffeur eigenlijk niet mogelijk zijn te rijden. Deze deuren hebben duidelijk een storing, dus dan slaat de halterem aan omdat het systeem denkt dat de deur open is.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is niet de schuld van internetquote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Internet fucked me up!!![]()
Niet erg hoor, ik hou wel van die rare gedachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Internet fucked me up!!![]()
Heb 1 vrien waar ik dat enorm chill mee kan delen... Echt geniaal is dat.
Grootste deel van de mensheid vindt het alleen 3x niks
Rustig aan.![]()
Ik gok slecht onderhoudquote:Op donderdag 20 december 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Die piep hoort bij het beveiligingssysteem, om de chauffeur te waarschuwen dat de deur niet (goed) dicht zit.
1. slecht onderhoud
3. mensen die tegen de deur schoppen als hij niet snel genoeg open gaat naar hun zin
- De bus rijdt schokkerig omdat deze een zogenaamde halterem heeft, zodra de deuren open zijn moet het voor de chauffeur eigenlijk niet mogelijk zijn te rijden. Deze deuren hebben duidelijk een storing, dus dan slaat de halterem aan omdat het systeem denkt dat de deur open is.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
De bus rijdt dus gewoon door zijn handrem heen? LOl ok.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Die piep hoort bij het beveiligingssysteem, om de chauffeur te waarschuwen dat de deur niet (goed) dicht zit.
1. slecht onderhoud
- De bus rijdt schokkerig omdat deze een zogenaamde halterem heeft, zodra de deuren open zijn moet het voor de chauffeur eigenlijk niet mogelijk zijn te rijden. Deze deuren hebben duidelijk een storing, dus dan slaat de halterem aan omdat het systeem denkt dat de deur open is.Rustig aan.![]()
Duidelijk!!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1. slecht onderhoud
- De bus rijdt schokkerig omdat deze een zogenaamde halterem heeft, zodra de deuren open zijn moet het voor de chauffeur eigenlijk niet mogelijk zijn te rijden. Deze deuren hebben duidelijk een storing, dus dan slaat de halterem aan omdat het systeem denkt dat de deur open is.
Het was wel irritant! Maar eindelijk thuis. Heb 2 uur over Rotterdam-Gorinchem gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet handrem, halteremquote:Op donderdag 20 december 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De bus rijdt dus gewoon door zijn handrem heen? LOl ok.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Klopt. Voornamelijk de schuld van FOK!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van internetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Holy crapquote:Op donderdag 20 december 2012 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Het was wel irritant! Maar eindelijk thuis. Heb 2 uur over Rotterdam-Gorinchem gedaan![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja knap hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelmuts heeft het hele systeem in de war gestuurd, bus naar de klote omdat ie op de handrem door moest rijden.
Schade? zeg het maar Joof![]()
Doubt itquote:Op donderdag 20 december 2012 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk de schuld van FOK!![]()
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:49 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is zo blij met zijn autoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is true!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij in de auto van mijn pa..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:49 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is zo blij met zijn auto
Maar het slot doet buitenslot doet raar tegenwoordig om de auto open te doen...
De ene keer pakt hij hem de andere keer half (dan gaat alleen de deur open waar je de sleutel zegmaar in stopt) en de andere keer pakt hij hem niet...
En dan werkt hij bij de andere deur weer wel bijvoorbeeld.
Hij zit op 330.090 kilometer oid.Rustig aan.![]()
Pasgeleden de auto van mn ma geleend. Had het gevroren 's nachts en ik kreeg de sleutel niet eens in het slot. Moest ik via de achterklep de auto in
[b]AirwiN schreef [/b]
Zorgen dat de bus blijft staan bij open deuren, zodra de deuren weer dicht zijn hoeft de chauffeur niks te doen behalve op 't gaspedaal trappen.quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Pasgeleden de auto van mn ma geleend. Had het gevroren 's nachts en ik kreeg de sleutel niet eens in het slot. Moest ik via de achterklep de auto in
Rustig aan.![]()
Ja dan kan je het beste door het raam naar binnen gaan net zoals Starsky and Hutch, ziet er ook stoer uit als je het goed doetquote:Op donderdag 20 december 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik rij in de auto van mijn pa..
Maar het slot doet buitenslot doet raar tegenwoordig om de auto open te doen...
De ene keer pakt hij hem de andere keer half (dan gaat alleen de deur open waar je de sleutel zegmaar in stopt) en de andere keer pakt hij hem niet...
En dan werkt hij bij de andere deur weer wel bijvoorbeeld.
Hij zit op 330.090 kilometer oid.![]()
Joah wel makkelijk opzichtquote:Op donderdag 20 december 2012 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zorgen dat de bus blijft staan bij open deuren, zodra de deuren weer dicht zijn hoeft de chauffeur niks te doen behalve op 't gaspedaal trappen.Rustig aan.![]()
Ik bezorg dus pakketjes voor mijn werk..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Was er een vrouwtje van +- 50 jaar dat de deur niet open wilde doen omdat dat niet mocht van haar zoon.
''ik mag niet open doen voor vreemden aan de deur van mijn zoon''
Ik dacht wel ff huh?Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: