zie je wel, ook hier als ik binnen kom gaat iedereenquote:
Klopt, ik was een paar dagen ziek en offline.quote:
dat klopt ja, je was ziekquote:Op woensdag 19 december 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik was een paar dagen ziek en offline.
Hoe is 't?
Nog een beetje snotterig en moe, maar bijna helemaal gezond.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt ja, je was zieknu weer beter?
Alles ok met mij hier, drukdrukdruk op werk, maar da's beter dan vervelen he
ik zou best wel eens een tijdje echt vrij willen zijn howeverquote:Op woensdag 19 december 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een beetje snotterig en moe, maar bijna helemaal gezond.
True, true.Al kan ik het ook leuk hebben zonder werk.
Dat is balen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best wel eens een tijdje echt vrij willen zijn however
maar dat gaat niet snel gebeuren I'm afraid
ik bedoel met vrij niet zomaar vrij, als in niet meer hoeven te werkenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is balen.Ik heb binnenkort kerstvakantie. Genoeg tijd om na te denken.
Je bedoelt een tijdje weg van het leven?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel met vrij niet zomaar vrij, als in niet meer hoeven te werken
ik bedoel dus een tijdje zonder werk, vrouw en kinderen, dus echt kunnen doen wat ik zelf wil
Een weekje ofzo en dan weer back to normal
maar dat gaat niet gebeuren
yep, weekje alleen zijn, dat gebeurt gewoon te weinigquote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt een tijdje weg van het leven?
Ligt er ook aan wat de reden is. Waarom wil je een pauze van vrouw en kinderen?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, weekje alleen zijn, dat gebeurt gewoon te weinig
Maar die keuze die is bij de meeste relaties/huwelijken niet echt bespreekbaar
ligt niet zozeer aan vrouw en kinderen hoor, meer aan mezelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat de reden is. Waarom wil je een pauze van vrouw en kinderen?
Daar heb je zeker gelijk in. Maar waarom zou dat niet bespreekbaar zijn? Alles moet te overleggen zijn als je van elkaar houdt. Tenzij het duidelijk is dat zij het zonder jou niet aan zou kunnen ...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt niet zozeer aan vrouw en kinderen hoor, meer aan mezelf.
Ik ben meer een "pleaser", en uiteindelijk "please" je dan jezelf het minste.
Het is fijn dat je gezin het goed heeft, maar soms moet je ook eens een tijdje aan jezelf denken, en dat doe ik te weinig
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guessquote:Op woensdag 19 december 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Maar waarom zou dat niet bespreekbaar zijn? Alles moet te overleggen zijn als je van elkaar houdt. Tenzij het duidelijk is dat zij het zonder jou niet aan zou kunnen ...
Of haar idee van ''veel doen'' is anders dan het jouwe. Wat dat betreft kun je beiden gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guess
Oo relatie problemen...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze klaagt nu al regelmatig dat ik te weinig doe..... maar dat zit eerder tussen d'r oren, ik doe meer dan menige andere kerel voor kids en huishouden. Dus als ik een week "vrij" zou willen wordt dat niet met gejuich ontvangen I guess
mijn woon-werk afstand werkt ook niet mee helaas, door de week kan ik bar weinig betekenen voor de koters, heb wat dagen geschoven met tijden zodat ik ze in ieder geval 2x naar school kan brengen, en op donderdagmiddag kan ophalen. Maar het is een standaard ruzie argument, buiten ruzies om hoor ik d'r er niet over. Owja, en ik klus te weinig in haar optiek, mja ze vergelijkt me teveel met kerel van vriendin die timmerman is/wasquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Of haar idee van ''veel doen'' is anders dan het jouwe. Wat dat betreft kun je beiden gelijk hebben.Misschien moet je dat eens bespreken? Het lijkt me iets wat nogal voor veel wrijving kan zorgen.
laten we zeggen een gezonde relatie met hoge pieken en diepe dalenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oo relatie problemen...
Praten jullie wel genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |