Ik heb wel de n64.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb nu de Wii alleen nog hier staan
Oehquote:
Dan leid ik Mezelf ook af.quote:
heb een ds, geen gameboy.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik heb ook mijn gameboy hier. Als ik mijn kabel meeneem kunnen we pokemon doen tegen elkaarAls jij ook gameboy hebt, maar volgens mij had je die wel
Oh, jammerquote:
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Dacht dat je ook gameboy had.
Mijn DS is nog uitgeleend
Jij hier?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.
Nee, dat zie je toch?quote:
Ik ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story, maar je moet het ook goed timen enzo.
Mehquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je liever hier gezien, dat wel
Voel je je kut?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Bleghquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehMoet echt oppassen dat ik geen longontsteking krijg nu
Hele zere longen ineens vandaag dus moest naar huis van werk.
Maar naast dat gaat het wel beter met me, geen hoofdpijn meer, kan door mijn neus ademen en mijn humeur is top
Met jou?
Om die twijfels of omdat je weer naar huis bent?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.
Ja. Dat lees je toch?quote:
Beiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
BleghBeterschap in ieder geval
Blij dat het verder goed gaat met je
Hier ook goed hoor, al mis ik Fera nu wel enorm
[..]
Om die twijfels of omdat je weer naar huis bent?
Twijfels over m'n toekomst, voornamelijk. Ik weet niet wat ik wil, dat soort shit.quote:
Dat leek toch aardig mee te vallen afgelopen lange weekendquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden.
Maar misschien heb ik gewoon last van een winterdepressie of zo ... Ik heb me al maanden niet zo gevoeld, m'n hele humeur is naar de klote.
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
ver m'n toekomst, voornamelijk. Ik weet niet wat ik wil, dat soort shit.
Oké, nu moest ik toch nog glimlachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat leek toch aardig mee te vallen afgelopen lange weekend
Ik ga er voor zorgen dat jouw kerst zo leuk wordt dat je al jouw zorgen vergeet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Of juist wel, zodat je een keuze kunt maken en die zorg van je schouders valt.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.
Beter denk je er niet aan
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik word wanhopig als ik daar aan ga zitten denken.
Beter denk je er niet aan![]()
Gewoon een lekker biertje pakken omdat je het wilt en sporten omdat je een slanker lichaam wilt, dat moet belangrijk genoeg zijn om je bezig te kunnen houden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, nu moest ik toch nog glimlachen.Jij bent veel te lief.
Nee hoor, je weet wat ik jou gezegd heb en ik ga me daar aan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of juist wel, zodat je een keuze kunt maken en die zorg van je schouders valt.
Jij dacht aan relatietwijfels? Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik schrok al, twijfels?.
Wel kut. Troostknuffel
.
Dat is nou net iets waar ik jou helaas (nog) niet mee kan helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.
Lenen van de overheid + werken zoveel je kan?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wat ... Ik kom in de financiële problemen, het liefst ga ik fulltime werken. Maar dan moet ik m'n studie opgeven.
Daar zit ook wat inquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?
Ik heb er al 2 jaar over nagedacht, ik zeg niet dat het per definitie niks kan opleveren, maar zodra je je er kut om gaat voelen moet je het maar even niet doen. Dan plan je het maar de volgende dag in dat je even gaat nadenken ofzo.
Ik snap jou wel KT, ik weet m'n hele leven al niet wat ik wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt dat je opeens een ingeving krijgt als je gaat zitten denken?
Ik heb er al 2 jaar over nagedacht, ik zeg niet dat het per definitie niks kan opleveren, maar zodra je je er kut om gaat voelen moet je het maar even niet doen. Dan plan je het maar de volgende dag in dat je even gaat nadenken ofzo.
Dat moet ik ook helemaal zelf oplossen. Dat wil ik ook zelf oplossen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik jou helaas (nog) niet mee kan helpen
Ja sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij dacht aan relatietwijfels? Dat sowieso niet.
Dat is het enige wat echt heel goed gaat momenteel.
Knuffel terug.
Ik heb 1 hbo versleten 1 uni...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap jou wel KT, ik weet m'n hele leven al niet wat ik wil.Nu heb ik het weten te presteren om één opleiding af te ronden, maar kan ik daarin geen werk vinden. Daarna zat ik maanden te springen om weer naar school te gaan en nu zie ik het al niet meer zitten ... Het liefst ga ik gewoon aan de slag, het maakt me al weinig uit waar.
Maar ja, dan moet ik weer stoppen met een opleiding ... Zou de tweede HBO zijn die maar een half jaar van mijn aanwezigheid geniet.
Daarbij gaat je brein door met verwerken van de dag als je slaapt, en vind op die manier creatieve oplossingen voor je problemen. Die blijven alleen in het onderbewuste en komen met een trigger naar boven. Zegmaarquote:
Dat weet ik welquote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet ik ook helemaal zelf oplossen. Dat wil ik ook zelf oplossen.
Tenzij ik een miljoen win, dan zou ik dat niet afslaan of zo.
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lenen van de overheid + werken zoveel je kan?
Maar je woont nu toch goedkoper bij je ma?
Geen sorry nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry.
Hopelijk weet je een beslissing te maken.
Dat is met deze economie zo verschrikkelijk moeilijkquote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.
Ik wil zo graag gewoon zelfstandig zijn. M'n kost verdienen en gewoon leven.
Snap ik maar je bent nog niet op dat stadium beland, je moet wel streven naar minimaal uitkomen uiteraard... Maar het is niet super erg ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar pas geleden is één van m'n bijbaantjes stopgezet en vanuit de andere krijg ik geen opdrachten meer. Lenen zat ik aan te denken, maar ik doe het liever niet. Schulden maken me bang.
Ik wil zo graag gewoon zelfstandig zijn. M'n kost verdienen en gewoon leven.
Ughh, ik weet het ... Dat is ook één van de redenen dat ik ben gaan studeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is met deze economie zo verschrikkelijk moeilijk
Uiteindelijk zal je met een hoger diploma beter af zijn, gok ik zo. Maar de weg naar dat papiertje is lang en lastigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ughh, ik weet het ... Dat is ook één van de redenen dat ik ben gaan studeren.
Ik leef wel goedkoop, maar mijn studie is alsnog best duur. Ik heb ook nog huisdieren om voor te zorgen en ik hou eigenlijk nauwelijks geld voor mezelf over.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik maar je bent nog niet op dat stadium beland, je moet wel streven naar minimaal uitkomen uiteraard... Maar het is niet super erg ofzo.
Leef je niet heel goedkoop bij je ma dan?
Working on it ... Maar er speelt wel meer mee dan alleen dat.quote:
Vier jaar ...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal je met een hoger diploma beter af zijn, gok ik zo. Maar de weg naar dat papiertje is lang en lastig
Klopt ... Ik weet niet of ik dit wel tot m'n 25e wil doen. Als ik het nu al beu ben.quote:
Maakt me niks uit. Heb je iets?quote:
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoequote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef wel goedkoop, maar mijn studie is alsnog best duur. Ik heb ook nog huisdieren om voor te zorgen en ik hou eigenlijk nauwelijks geld voor mezelf over.
[..]
Working on it ... Maar er speelt wel meer mee dan alleen dat.
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoe.
Dat is lief.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou je graag willen helpen, geen idee hoe.
Als je het beu bent, dan weet ik al hoe het eindigtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ... Ik weet niet of ik dit wel tot m'n 25e wil doen. Als ik het nu al beu ben.
Dat is tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zal mijn ogen en oren voor je open houden.
Ik weet iets met het hoofdkantoor in amstelveen...quote:
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het beu bent, dan weet ik al hoe het eindigt
O, dat soort dingen ken ik wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet iets met het hoofdkantoor in amstelveen...
Je moet eigenlijk overal werken als ik het goed begrijp... Dus je hoeft alleen voor je sollicitatie daarheen...
Je werkt dan een beetje als persoon dat mensen aanspreekt en laat zien hoe een product werkt of wat het precies is zogezegd... Beetje op mensen afstappen en product info geven.
Op dit moment sta ik dus in de mediamarkt een beetje camera's te verpatsen...
Verdient iets van 8.25 p/h... dagen van 10 - 17 of 15 - 21 oid.
Reiskosten worden vergoed + per uur dat je reist krijg je ook iets van 5 eu.
Ook, bij uitzendbureaus.quote:
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat soort dingen ken ik wel.
Thanks, ik zal eens zoeken.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.
Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.
Moet ze wel minimaal 3 dagen gewerkt hebben voor ze.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bied haar dan minstens de helft
Crap, net te laatquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio
Net gemist.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio
Ik snap het heel goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk ... Is dit nou een tijdelijk kutgevoel of het begin van het einde? Ik voel altijd zo veel over van alles, ik raak helemaal in de war.
Klinkt als een pyramidegebeuren.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je moet via mij soliciteren, ik krijg dan 40 euro.
Als jij nieuwe mensen aanbrengt zelfde verhaal... Het loopt overigens op tot 70 euro geloof ik per aangebracht lid als je er meer aanbrengt.
Wat zou je willen doen dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed
Dat is ook het belangrijkste wat mij er van weerhoudt weer een opleiding te gaan doen
quote:
Jammerquote:
Ik heb daar altijd zo'n fishy gevoel bij.quote:
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.quote:
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.
Dat is één opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Maar ze was gewoon op de radioGeniaal
Ik heb ze nog gezien toen ze op de verjaardag van een vriendin van ons ging optreden. Als een net beginnend studentenbandje, meer als hobby. Maar nu zijn ze echt aan het groeien, worden overal gevraagd, etc
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.
Oh, leek op twee.quote:
Hehehe, zo heet de opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, leek op twee.
Ook omdat je ervoor zei dat je nog twijfelde
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.
Maar er zijn zoveel interessante opleidingen mogelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Staan ze op YT? Of heb je een mp3'tje?
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.
Een kamer is bijna net zo duur.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |