Ik heb wel de n64.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb nu de Wii alleen nog hier staan
Oehquote:
Dan leid ik Mezelf ook af.quote:
heb een ds, geen gameboy.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik heb ook mijn gameboy hier. Als ik mijn kabel meeneem kunnen we pokemon doen tegen elkaarAls jij ook gameboy hebt, maar volgens mij had je die wel
Oh, jammerquote:
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Dacht dat je ook gameboy had.
Mijn DS is nog uitgeleend
Jij hier?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag mijn DS wel hebben, ik gebruik dat ding nooit.
Nee, dat zie je toch?quote:
Ik ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story, maar je moet het ook goed timen enzo.
Mehquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
ging stripfluxxen Met Mn ex, eerst de broek enzo uit en dan zo tegenover hem liggen. Ik won dan altijd.
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je liever hier gezien, dat wel
Voel je je kut?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Bleghquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehMoet echt oppassen dat ik geen longontsteking krijg nu
Hele zere longen ineens vandaag dus moest naar huis van werk.
Maar naast dat gaat het wel beter met me, geen hoofdpijn meer, kan door mijn neus ademen en mijn humeur is top
Met jou?
Om die twijfels of omdat je weer naar huis bent?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik voel me nog steeds kut.
Ja. Dat lees je toch?quote:
Beiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
BleghBeterschap in ieder geval
Blij dat het verder goed gaat met je
Hier ook goed hoor, al mis ik Fera nu wel enorm
[..]
Om die twijfels of omdat je weer naar huis bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |