Wat zou je willen doen dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed
Dat is ook het belangrijkste wat mij er van weerhoudt weer een opleiding te gaan doen
quote:
Jammerquote:
Ik heb daar altijd zo'n fishy gevoel bij.quote:
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.quote:
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik dus aan. Denk aan Bestuurskunde/Overheidsmanagement.
Dat is één opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor- en nadelen van beide opleidingen opschrijven. Afwegen. Baangarantie etc.
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Maar ze was gewoon op de radioGeniaal
Ik heb ze nog gezien toen ze op de verjaardag van een vriendin van ons ging optreden. Als een net beginnend studentenbandje, meer als hobby. Maar nu zijn ze echt aan het groeien, worden overal gevraagd, etc
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet één van mijn exen ook. Bevalt hem heel goed.
Oh, leek op twee.quote:
Hehehe, zo heet de opleidingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, leek op twee.
Ook omdat je ervoor zei dat je nog twijfelde
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat min of meer ook gedaan, maar dan op het mbo.
Maar er zijn zoveel interessante opleidingen mogelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Staan ze op YT? Of heb je een mp3'tje?
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Als je de kans hebt en het echt wil zou ik het wel doen.
Een kamer is bijna net zo duur.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans heb ik natuurlijk. Gaat alleen wel ten koste van het hebben van een eigen huisje/leven. Dan kan ik een huisje als wat ik nu heb never nooit meer betalen.
Mooiste regio van het landquote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
en welke skills.... mag je ook pm/dm....
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board
Nijmegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
en welke skills.... mag je ook pm/dm....
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board
Is goed hoor, ik kijk nog even globaal rond als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Als je wilt dan hoor ik het wel Fera.
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen.
En skills ... Tsja, waar dacht je aan? Waar werk je?
Dat klinkt niet als iets waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |