Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.quote:
Tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Mijn geheugen is een zeef, sommige dingen blijven hangen
.
Zegt me zo niksquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.
Is nieuw, autobiografie.quote:
Okee.quote:
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Boek der Doden' van Glenn Cooper
Ik raad je aan om dat boek te lezenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemen
Wat voor boek is Het?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik raad je aan om dat boek te lezenIk denk wel dat jij het wat vind
quote:
quote:New York lijkt geteisterd te worden door een serie-moordenaar. Het enige wat de 'doemsdag'-slachtoffers linkt, is een witte briefkaart, met daarop een doodskist, hun naam en de dag waarop ze zullen sterven. Will Piper, profiler bij de FBI, wordt samen met de jonge ambitieuze Nancy op de vreemde zaak gezet. Op geen enkele manier kan er verband tussen de moorden gelegd worden, totdat een kleine aanwijzing naar een oud-studiegenoot van Will leidt. Zou Mark, die als computerdeskundige voor het zeer geheime Area51 in de woestijn van Nevada werkt, er echt achter kunnen zitten? Op de hielen gezeten door zijn eigen FBI beveiliging van Aerea51, krijgt Will van Mark een antwoord. Maar het antwoord zet zijn anders zo nuchtere en licht sceptische kijk op de wereld volledig op zijn kop. Al sinds de middeleuwen bestaat er een geheime bibliotheek die het grootste geheim van de mensheid bewaart..
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een hoop reclame bij veronica zeg
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!quote:
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ook
Geef 'm een kansquote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.
oke.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
Ik vind 'm echt goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke.![]()
ik leen hem wel van je.
Van dat soort boeken hou ikquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Ineens zo'n plottwist jeweet
quote:
Aanraderquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.
Ik werd vanochtend wakker met mijn hoofd vlakbij het voeteneindquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik werd vannacht om 3.14 wakker, en moest gelijk aan Paranormal Activity denken, toen deed ik mn lampje aan, en heb ik 2 uur in angstzweet gelegen voor ik weer in slaap viel
Daar houd ik van.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Ineens zo'n plottwist jeweet
Is goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar houd ik van.binnenkort kom ik m halen ok?
En dan gaan we fluxx spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |