Dat is niet niks hoor. Misschien moet jij het eens aankaarten als onderwerp om over te praten, buiten een ruzie. Juist buiten een ruzie kun je er op een fatsoenlijke manier over praten, zonder dat er meteen met verwijten wordt gesmeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn woon-werk afstand werkt ook niet mee helaas, door de week kan ik bar weinig betekenen voor de koters, heb wat dagen geschoven met tijden zodat ik ze in ieder geval 2x naar school kan brengen, en op donderdagmiddag kan ophalen. Maar het is een standaard ruzie argument, buiten ruzies om hoor ik d'r er niet over. Owja, en ik klus te weinig in haar optiek, mja ze vergelijkt me teveel met kerel van vriendin die timmerman is/was
lastig, er zijn 3 onderwerpen die altijd standaard ruziegesprekken worden:quote:Op woensdag 19 december 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet niks hoor. Misschien moet jij het eens aankaarten als onderwerp om over te praten, buiten een ruzie. Juist buiten een ruzie kun je er op een fatsoenlijke manier over praten, zonder dat er meteen met verwijten wordt gesmeten.
Ik lees nergens iets van argumenten btw... Wat wilt ze nou.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig, er zijn 3 onderwerpen die altijd standaard ruziegesprekken worden:
"Koen doet niet genoeg in huis"
"Koen heeft qua opvoeding teveel andere ideeen"
"Koen's ideeen over vriendschappen zijn niet normaal"
Maar het is weer gemaakt nuquote:
?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje misselijk......
Ik moest net nog aan je denken!quote:
Oh crap...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net nog aan je denken!
Het viel mee hoorquote:
Meestal heeft dat met dwergen ofzo te maken dus nee, is geen goed tekenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Meestal heeft dat met dwergen ofzo te maken dus nee, is geen goed teken
Dit keer viel het wel mee vind ik zelf
Ik ook welquote:Op donderdag 20 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Blij dat het goed met je gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |