SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?quote:
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat is toch 333?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hemels zal het wel worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?
Nee dat is 333quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En topic 777, dat is toch het getal van de hemel? Ofzo?Waarom weet ik dit
![]()
![]()
777 is zo'n vliegtuig je weet wel14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Ohquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat is 333Waarom weet ik dit
Nou, met het vliegtuig vlieg ik DW naar de hemelquote:
Ik ben niet gekquote:ik ben een vliegtuig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Sow.... hmz... nog ff verderwerken of rest van de avond relaxen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat Je Een Engel bentquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat is 333Waarom weet ik dit
.
En als je dat niet geleuft.... dan stap je maar uitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet gekik ben een vliegtuig
![]()
![]()
laatste,..... fff wog-enquote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
Sow.... hmz... nog ff verderwerken of rest van de avond relaxen....![]()
![]()
Ik ken alleen de 747.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ga nog blozen ookquote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, met het vliegtuig vlieg ik DW naar de hemel.
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zet Rammstein Engel nog eens op![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik ook... niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Doe maar niet straks lig ik 9 dagen dood in een weilandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En als je dat niet geleuft.... dan stap je maar uit
14 SHADES OF GREY
Ik ga nog maar es een paar Victor Wooten muziekjes hunten op youtube...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, maar hoe lang zit hij al wel niet in het vak?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniaal overigens hoe Gerard echt elk nummer helemaal mee kan zingen/edit: 20 jaar
![]()
![]()
ik iig niet.... ik heb toch vleugelsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar niet straks lig ik 9 dagen dood in een weiland![]()
![]()
doe datquote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Ik ga nog maar es een paar Victor Wooten muziekjes hunten op youtube...![]()
![]()
En zo'n halo dinges boven je hoofd toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik iig niet.... ik heb toch vleugels14 SHADES OF GREY
Ik ken er wel heel erg veel. Maar echt niet alles.quote:Ja, klopt. Maar dan nog mag ik het wel geniaal vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang zit hij al wel niet in het vak?/edit: 20 jaar
quote:
Ken je um? Man is briljant!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er wel heel erg veel. Maar echt niet alles.
[..]
Ja, klopt. Maar dan nog mag ik het wel geniaal vinden.
[..].
![]()
uhuhquote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zo'n halo dinges boven je hoofd toch?![]()
Niet eens Rumer has it van Adele?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Emiel Roemers die Foo Fighters aanvraagtTof nummer overigens
14 SHADES OF GREY
Bassist met 5 Grammy Awards...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same herequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag mij entertainen tegen de verveling.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik Ga Zo film kijken in Bed denk ik. Of lezen.quote:
Welke film?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Ga Zo film kijken in Bed denk ik. Of lezen.![]()
Nehquote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal?
Film?
Series?
SR?
Seks?
Geen idee welke
Al gekeken
SR staat aan
Was het maar zo'n feest.![]()
![]()
Ik kijk/luister SR tussendoor. Maar nu wordt het een beetje dood hier, dus dan verveling
Precies ditquote:Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk/luister SR tussendoor. Maar nu wordt het een beetje dood hier, dus dan verveling.
![]()
Ik ga zo Homeland kijken. Ben pas bij seizoen 1.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh
Geen idee welke
Al gekeken
SR staat aan
Was het maar zo'n feest.
Mijn voetbalstream flikkert er steeds uit![]()
![]()
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die heb ik allemaal al gekekenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo Homeland kijken. Ben pas bij seizoen 1.
Mijn voetbalstream flikkert er steeds uit. En seizoen 2 ook allemaal al
![]()
Veel plezierAhquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.. Tja, moet je even kijken dan.
Wanneer gaan wij drumline kijken?![]()
![]()
Welk boek lees je?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag buurmeisje bedenken. Hoewel ik ook zin heb in het Boek waar ik mee Bezig ben.When ego leads, failure follows.
Die seks komt straks wel; verder is er niets op tv, ben ik niet van de SR en heb ik geen energie op het momentIk wilt vakansjie!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat Je dat nog weetquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gekeken. En seizoen 2 ook allemaal al
![]()
Veel plezier
[..]
Ah. Tja, moet je even kijken dan.
Wanneer gaan wij drumline kijken?. Ooit.
Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.quote:
Tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Mijn geheugen is een zeef, sommige dingen blijven hangen
.
Zegt me zo niksquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dagboek van een submissive, erg herkenbaar allemaal.
Is nieuw, autobiografie.quote:
Okee.quote:
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Boek der Doden' van Glenn Cooper
Ik ga richting bed; eerst lekker even inspannend relaxen en dan lekker slapen
Back,
Sportschool gaat echt pas lekker als je structureel 2-3x in de week gaat, anders blijft je energie niveau onder pijl.Rustig aan.![]()
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Boek der Doden' van Glenn Cooper[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik raad je aan om dat boek te lezenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ken ik niet. Bij mij Blijft a Song of ice And fire, samen met harry potter toch wel favoriet, maar er zijn Zoveel goede boeken. Kan Niet 1 favoriet noemenIk denk wel dat jij het wat vind
Wat voor boek is Het?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik raad je aan om dat boek te lezenIk denk wel dat jij het wat vind
quote:quote:New York lijkt geteisterd te worden door een serie-moordenaar. Het enige wat de 'doemsdag'-slachtoffers linkt, is een witte briefkaart, met daarop een doodskist, hun naam en de dag waarop ze zullen sterven. Will Piper, profiler bij de FBI, wordt samen met de jonge ambitieuze Nancy op de vreemde zaak gezet. Op geen enkele manier kan er verband tussen de moorden gelegd worden, totdat een kleine aanwijzing naar een oud-studiegenoot van Will leidt. Zou Mark, die als computerdeskundige voor het zeer geheime Area51 in de woestijn van Nevada werkt, er echt achter kunnen zitten? Op de hielen gezeten door zijn eigen FBI beveiliging van Aerea51, krijgt Will van Mark een antwoord. Maar het antwoord zet zijn anders zo nuchtere en licht sceptische kijk op de wereld volledig op zijn kop. Al sinds de middeleuwen bestaat er een geheime bibliotheek die het grootste geheim van de mensheid bewaart..When ego leads, failure follows.
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een hoop reclame bij veronica zegik wil meer derek!
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt tof, hoewel ik meer van de fantasieen ben. Ik zet m in mijn agenda!
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een thriller, die, net als HP, nog geloofwaardig zou kunnen zijn ook
Geef 'm een kansquote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tof. Enige thrillers die Ik lees zijn de boeken van Tess Gerritsen.Je mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
oke.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
In het begin springt 'ie van 2008 naar het jaar 666, en dan naar 1945 etc. En al die verhaallijnen vallen later als een puzzelstuk in elkaar
Het is ook heel mooi en makkelijk geschreven. Je leest er echt zo doorheenOok omdat je 'm niet weg wil leggen though..
![]()
ik leen hem wel van je.
Ik vind 'm echt goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke.![]()
ik leen hem wel van je.Ik hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Ineens zo'n plottwist jeweet
Van dat soort boeken hou ikquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een kansJe mag 'm van me lenen als je wilt.
![]()
![]()
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
Rustig aan.![]()
Oh, ik werd vannacht om 3.14 wakker, en moest gelijk aan Paranormal Activity denken, toen deed ik mn lampje aan, en heb ik 2 uur in angstzweet gelegen voor ik weer in slaap viel
quote:Aanraderquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt goed dat boek Buurmeisje.Absolute aanrader
Een van de recensies zegt ook: 'Een boek dat veel te weinig aandacht krijgt voor wat het verdient'. Klopt absoluut
Ik werd vanochtend wakker met mijn hoofd vlakbij het voeteneindquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik werd vannacht om 3.14 wakker, en moest gelijk aan Paranormal Activity denken, toen deed ik mn lampje aan, en heb ik 2 uur in angstzweet gelegen voor ik weer in slaap viel. Druk nachtje geweest
.
![]()
Daar houd ik van.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt goedIk hou van zulke boeken. Vooral als het totaal anders gaat dan je verwacht
binnenkort kom ik m halen ok?
Is goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar houd ik van.binnenkort kom ik m halen ok?
![]()
En dan gaan we fluxx spelen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaan we fluxx spelen.![]()
En naar de Mc
En knuffelen.quote:
Op de nintnedo 64?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En Mario KartEn dan winnen
Ik dan
Rustig aan.![]()
Nee, heb nu de Wii alleen nog hier staanquote:
Friesland - Amersfoortquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe ver wonen jullie uit elkaar dan?
Friesland en enschede was het toch?When ego leads, failure follows.
Of ik dit keer.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En Mario KartEn dan winnen
Ik dan
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: