quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als edwin de cameraman er weer is dan word dat geen probleem
Voor het stimuleren van de overpopulatie van de aarde en om ervoor te zorgen dat nog meer mensen in hongersnood komen te zitten.quote:
Ja, precies. En ik was net ook boos.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BazinEn terecht ook. Als je zo dichtbij woont moet je wel
omdat je er niet meer in mocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik was net ook boos.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
is eigenlijk al bekend wanneer Fok! down gaat voor die serverupdate waar ik een paar dagen geleden iets over las?
Na SR mag ik hopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
is eigenlijk al bekend wanneer Fok! down gaat voor die serverupdate waar ik een paar dagen geleden iets over las?
Trollquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
Ja, omdat er wel mensen uit gingen..quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat je er niet meer in mocht?
Request.quote:
quote:
ja, ik meen rond kerst. maar dat kan ervoor en erna zijn...quote:
Dat is lullig voor Breulsquote:
Geen idee maar:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isFamilie van Gaston?
potverdullemequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, omdat er wel mensen uit gingen..vond ik niet eerlijk.
Dit keer niet huildend op tvquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ja hoor, daar is de Sieb van dit jaar.
Sieb is onovertroffen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je mag hem hebben... neem ik zijn caviaquote:
Een keer als ik slaapquote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat kan erafquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]Nou nee niet mijn type. Dat haar alleen al.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef D. het volgende:
Nu heb ik toch spijt dat ik me niet heb opgegeven voor het call center
Nouja, volgend jaar is er vast weer SR
ik heb nu al medelijden met jouw kinderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Praat es niet door elkaar daar bij de microfoon!
Hai c_aquote:
Lunaquote:
DAT zou vet zijn !!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk komt Herman Finkers ook nog langs.
Ik heb geen kinderwens. Dat zal geen verrassing zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nu al medelijden met jouw kinderen
Die zie je in Twente niet in het stadcentrumquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef IPA het volgende:
Oh man, het wachten is op dronken Nickelson sletjes met dit accent... Genieten.
Zonder de clip is het beter te pruimen dan met eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Robbie Williams... eigenlijk is dit best een slecht liedje
Johquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Robbie Williams... eigenlijk is dit best een slecht liedje
DeLuna!quote:
Ho, ho, ho, ho. Rustig aan met die pillen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef De_Nater het volgende:
Robbie heeft wel eens betere nummers gemaakt. Dit kan Kane zelfs beter.
ik denk meer dat jouw kinderen geen papawens hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderwens. Dat zal geen verrassing zijn
Ik ben ook verdomd lang weg geweest!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk meer dat jouw kinderen geen papawens hebben![]()
En een andere username?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben ook verdomd lang weg geweest!
Niet weer doen hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Das een te groot compliment voor Kane zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef IPA het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, ho. Rustig aan met die pillen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk meer dat jouw kinderen geen papawens hebben![]()
Waar is je andere account?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
is dit naatje 2.0?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ook...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dit wel een lekker nummer eigenlijk.
Ik heb een leven gekregen, helaas.quote:
ook rond een uurtje of negen, half tien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga morgenavond ook met mijn kind hoor... maar die is al bijna 11.
Ja precies. Het blijft toch Kane waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Das een te groot compliment voor Kane zeker?
Gecondoleerd, jongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik heb een leven gekregen, helaas.
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dit wel een lekker nummer eigenlijk.
HOAX!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Kindje terug geven als ie lastig wordtquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een petekindje![]()
Peetoom zijn![]()
Ik, uit de Randstad, zou de Randstad niet uit komen zonder Serious Request.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Moody het volgende:
Laat het Tukker-bashen maar beginnen!
Altijd lachen dat er mensen zijn die nog nooit buiten de randstad geweest zijn
Viel mij ook al op. Lang leve Google...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Die makers van die 360 graden cam hebben een makkelijk te onthouden website trouwens
http://www.yellowbirdsdon(...)iencea3dreality.com/
for zhe beebiesquote:
Maar, ja, dit is de meer volwassen versiequote:
yup.quote:
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die ene Fokker met een leven, kennelijk
Beter dan brabantsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat Twentse accent klinkt ook gewoon niet. Zelfs niet als je het een beetje zelf hebt.
De nater....tja...dat klinkt ook niet echt als 17 hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar, ja, dit is de meer volwassen versieNaatje klinkt zo 16 jaar
Naatjuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar, ja, dit is de meer volwassen versieNaatje klinkt zo 16 jaar
Ik ben zelf Brabander en heb natuurlijk duidelijk ook zo'n accent (zachte G, alles), maar op tv vind ik het niet klinken. En daar hebben we Frans Bauer om het te bevestigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat Twentse accent klinkt ook gewoon niet. Zelfs niet als je het een beetje zelf hebt.
Eens, dat vind ik ook leuker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden eigenlijk geheim moeten houden wie de slaapgast wordt
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*quote:
Hitler.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Mascleta het volgende:
Mensen die sportgala kijken? Hoe heet die acteur die naast mimoun staat?
Een beetje vind ik wel schattig, bij mannen dan hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Tssss , ik ben er trots opquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik ben zelf Brabander en heb natuurlijk duidelijk ook zo'n accent (zachte G, alles), maar op tv vind ik het niet klinken. En daar hebben we Frans Bauer om het te bevestigen.
je hebt een breedbeeldtv gekocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Fransie wordt ook steeds dikker lijkt wel.
De lat ligt hoog nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan bakken babipangang door de brievenbus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
zou frans nu ook proberen chinees te gaan bestellen?
Klein schermpje, zit helemaal volquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een breedbeeldtv gekocht?
Ik weet nog wel een goede chinees hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
zou frans nu ook proberen chinees te gaan bestellen?
Terwijl hij na zijn operatie ook zo goed bezig was qua gewicht enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Owjeequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*
Ja, als ik ergens een Brabander tegenkom schept het een band die nergens op slaat, maar op tv of radio vind ik het 10x niks.quote:
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichterquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
De commerciequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
Een winkelcentrumpje haalt ¤25.000 binnen en een transportbedrijf denkt zendtijd te kopen met ¤7500,-
Transportwereld heeft het zwaar, dus 7.5k is best veel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
Een winkelcentrumpje haalt ¤25.000 binnen en een transportbedrijf denkt zendtijd te kopen met ¤7500,-
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef De_Nater het volgende:
Frans Bauer gaat volgens mij een hoop geld ophalen als gast. Nog nooit een gast gezien die zo slim bezig is geweest tijdens de televisie-uitzending.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichter
Beter dik en gelukkig, dan dun en ongelukkig!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terwijl hij na zijn operatie ook zo goed bezig was qua gewicht enzo
Frans maakt het verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef De_Nater het volgende:
Frans Bauer gaat volgens mij een hoop geld ophalen als gast. Nog nooit een gast gezien die zo slim bezig is geweest tijdens de televisie-uitzending.
Over een week pasquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef De_Nater het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Het is kerst mensen!
ik zie Fransie nu op een enorme bult stront op een porseleinen pot zittenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichter
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Precies, wat een trut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
Nog klagen ook om 10 minuten te wachten... Ze werd zelfs gebeld!
Frans mag duits in het zakje doen.quote:
FTFYquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit is gewoon de ultieme kerstplaat pulp![]()
Mariah Carey![]()
![]()
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit is gewoon de ultieme kerstplaat![]()
Mariah Carey![]()
![]()
de stinkhoer!quote:
Pelle, Guidetti en van Bronckhorst jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
heej! heb jij pelle in je avatar zitten ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SLAAN OP DAT DING
DEZE MAN HELDquote:
Bazenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pelle, Guidetti en van Bronckhorst ja
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pelle, Guidetti en van Bronckhorst ja
quote:
Op 101tv ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
Geluid op de streamhard zacht hard zacht
.
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef De_Nater het volgende:
Zijn ze qua televisie ook weer op 101TV? (nee, OP niet gelezen)
Jij bent het eens? Of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zei zonet nog dat we het zovaak eens waren.
Zie OP.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef De_Nater het volgende:
Zijn ze qua televisie ook weer op 101TV? (nee, OP niet gelezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |