Ik gok op Ranomiquote:
De groep voor ons mocht nog naar binnen... we waren net te laat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer... Het werd hier nog in het topic aangekondigd... had jullie een tochtje kunnen besparen
Zie OP.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
voor alle Veendammers: SR is te vinden bij Kabelnet Veendam op kanaal 502
verf kopen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heeft geen groene achtergrond.
Kan digitaal ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
TV aan zonder geluidTOch wel handig dat analoog
Wat zuur zegquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De groep voor ons mocht nog naar binnen... we waren net te laat.
Digitaal kun je ook het volume bedienen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
TV aan zonder geluidTOch wel handig dat analoog
quote:
Terecht toch welquote:
ja, maar dit is speciaal voor Veendammers. die moet je het ff extra uitleggenquote:
Verrassend.quote:
correct!quote:
Balen voor Groothuis... die is gewoon in he verkeerde jaar wereldkampioen gewordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Terecht toch wel
Al blijft Vos ook een heldin
En bij de mannen moet het gewoon Epke worden
Niks ten nadele van Dorian van Rijsselberghe
Beter toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet voor morgenochtend trouwens nog een presentatie in elkaar zetten over een onderzoek wat ook nog niet af is.
Dat gaat nog een latertje worden.
Samequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet voor morgenochtend trouwens nog een presentatie in elkaar zetten over een onderzoek wat ook nog niet af is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream en tv zonder geluid bedoel ikJullie kijken toch via de tv?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaan jullie nog elders deze week langs? Vast wel
Ik had afgelopen maandag pws-presentatie. Das helemaal leuk. En toen was er dus geen sr om naar te luisterenquote:
Bazinquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk.Morgenavond met Twan ivm Gers Pardoel. Ik probeer elke dag wel even te gaan.
als edwin de cameraman er weer is dan word dat geen probleemquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef DaMook het volgende:
Yes, dezelfde regie als andere jaren, meiden in beeld brengen.
Dit is de opstelling die ik vorig jaar wouquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Ik kom de week wel door met deze opstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |