yup.quote:
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die ene Fokker met een leven, kennelijk
Beter dan brabantsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat Twentse accent klinkt ook gewoon niet. Zelfs niet als je het een beetje zelf hebt.
De nater....tja...dat klinkt ook niet echt als 17 hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar, ja, dit is de meer volwassen versieNaatje klinkt zo 16 jaar
Naatjuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar, ja, dit is de meer volwassen versieNaatje klinkt zo 16 jaar
Ik ben zelf Brabander en heb natuurlijk duidelijk ook zo'n accent (zachte G, alles), maar op tv vind ik het niet klinken. En daar hebben we Frans Bauer om het te bevestigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat Twentse accent klinkt ook gewoon niet. Zelfs niet als je het een beetje zelf hebt.
Eens, dat vind ik ook leuker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden eigenlijk geheim moeten houden wie de slaapgast wordt
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*quote:
Hitler.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Mascleta het volgende:
Mensen die sportgala kijken? Hoe heet die acteur die naast mimoun staat?
Een beetje vind ik wel schattig, bij mannen dan hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Tssss , ik ben er trots opquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik ben zelf Brabander en heb natuurlijk duidelijk ook zo'n accent (zachte G, alles), maar op tv vind ik het niet klinken. En daar hebben we Frans Bauer om het te bevestigen.
je hebt een breedbeeldtv gekocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Fransie wordt ook steeds dikker lijkt wel.
De lat ligt hoog nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan bakken babipangang door de brievenbus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
zou frans nu ook proberen chinees te gaan bestellen?
Klein schermpje, zit helemaal volquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een breedbeeldtv gekocht?
Ik weet nog wel een goede chinees hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
zou frans nu ook proberen chinees te gaan bestellen?
Terwijl hij na zijn operatie ook zo goed bezig was qua gewicht enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Fransie wordt ook steeds dikker lijkt wel.
Owjeequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar dat is dus naatje_1. De_Nater levert enkel kwaliteit *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |