Ja, als ik ergens een Brabander tegenkom schept het een band die nergens op slaat, maar op tv of radio vind ik het 10x niks.quote:
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichterquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Fransie wordt ook steeds dikker lijkt wel.
De commerciequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
Een winkelcentrumpje haalt ¤25.000 binnen en een transportbedrijf denkt zendtijd te kopen met ¤7500,-
Transportwereld heeft het zwaar, dus 7.5k is best veel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
Een winkelcentrumpje haalt ¤25.000 binnen en een transportbedrijf denkt zendtijd te kopen met ¤7500,-
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef De_Nater het volgende:
Frans Bauer gaat volgens mij een hoop geld ophalen als gast. Nog nooit een gast gezien die zo slim bezig is geweest tijdens de televisie-uitzending.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichter
Beter dik en gelukkig, dan dun en ongelukkig!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terwijl hij na zijn operatie ook zo goed bezig was qua gewicht enzo
Frans maakt het verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef De_Nater het volgende:
Frans Bauer gaat volgens mij een hoop geld ophalen als gast. Nog nooit een gast gezien die zo slim bezig is geweest tijdens de televisie-uitzending.
Over een week pasquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef De_Nater het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Het is kerst mensen!
ik zie Fransie nu op een enorme bult stront op een porseleinen pot zittenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft net nog een hele Chinese rijsttafel naar binnen zitten schuiven... een keer aanzetten bij het poepen en hij is 5kg lichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |