Als er overduidelijk tegenbewijs is lijkt me dat wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef Markeerstift het volgende:
Wat ik me afvraag, ze kan toch best liegen? Komt iemand daar achter?
Hmm ja ok, tenzij ze zelf knock out heeft gelegen in die skybox kan ze natuurlijk haast niet niets hebben gezien. Maar ze zou denk ik wel de rol van Badr kunnen bagatelliseren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Als er overduidelijk tegenbewijs is lijkt me dat wel.
Ik weet niet of ze onder eder moest getuigen? Anders is het ook nog meineed. En haar eigen (valse) verklaring tekenen zal ook wel een soort van valsheid in geschrifte zijn.
Hm, ik zit wel vlakbij.quote:
Ze kan natuurlijk zeggen dat ze vanwege de drukte/mensen die ervoor stonden niets gezien heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Als er overduidelijk tegenbewijs is lijkt me dat wel.
Ik weet niet of ze onder eder moest getuigen? Anders is het ook nog meineed. En haar eigen (valse) verklaring tekenen zal ook wel een soort van valsheid in geschrifte zijn.
Ik neem ook aan dat dat haar verhaal is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze kan natuurlijk zeggen dat ze vanwege de drukte/mensen die ervoor stonden niets gezien heeft.
De Hindequote:Estelle Cruijff is vandaag verhoord in de zaak tegen Badr Hari, haar vriend. De hinde is volgens haar raadsman 'opgelucht'.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef eskil het volgende:
http://relatie.blog.nl/ce(...)-verloofde-badr-hari
Poehé staat een gifje bij. Badr is me daar een partij agressief !
quote:Estelle Gullit door politie aan de tand gevoeld over verloofde Badr Hari
Estelle Cruijff is gisteren 2 uur lang aan de tand gevoeld in de zaak van haar vriend Badr Hari.
Zij zou eigenlijk in september al worden verhoord, maar was toen volgens een psycholoog niet in staat om haar verhaal te doen……..
Dat liet haar nieuwe advocaat Nico Meijering, opvolger van Bram Moszkowicz, weten aan Shownieuws.
Volgens Meijering had Estelle er erg tegenop gezien, maar: “Toen zij er eenmaal zat is alles correct verlopen. Zij is opgelucht dat het verhoor achter de rug is.”
Rechters van de rechtbank in Amsterdam namen vorige week reeds een kijkje in de skybox in de Amsterdam Arena met kickbokser Badr Hari, waar hij op 8 juli tijdens dancefestijn Sensation zakenman Koen Everink ernstig zou hebben mishandeld. Justitie wilde met een inspectie ter plaatse kijken of verklaringen van getuigen kloppen.
Ja zo kennen we hem uit het begin van de K1. Kutjoch. Vanaf dag 1.quote:
Wel leuk om dat gifje onder haar bloemstrooi en lichtgeefverhaaltje te zetten of zoquote:
quote:Mike Dobbinga, die als haar manager tot vandaag van iedere cent die Estelle Cruijff de afgelopen jaren via hem verdiende, een procentje of 20/25 kreeg, heeft gebroken met Estelle, De reden? Het gaat even wat minder.
Goede tijden, slechte tijden…? Voor manager Mike Dobbinga een makkelijke keus, want in voor en tegenspoed bestaat voor Dobbinga blijkbaar niet.
Dus nu het ietsjes minder gaat met Estelle Cruijff vergeet Mike maar even dat hij vele, vele jaren goed verdient heeft aan zijn vriendin Estelle die onder vuur ligt.
De rechtszaak tegen haar geliefde Badr Hari zorgde voor een reeks aan negatief nieuws en een presentatieklus met Leco van Zadelhoff verdween van tafel… Dus heeft, zo bleek vandaag toen Dobbinga zijn besluit, heel sjiek, voor de camera’s wereldkundig maakte, hij Estelle gedumpt.
De reden is volgens Mike dat de samenwerking met Estelle is doodgebloed. Hij moest de laatste tijd steeds vaker “geen commentaar” zeggen tegen media, en er gebeurde qua klussen ook niet zoveel meer rondom Estelle. Dus de kaars is al gedoofd…
Gelukkig zei Dobbinga niet dat hij voor zijn goede naam vreesde.
Waar stond dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oud nieuws maar weet niet of het al geplaatst is?
[..]
Ja maar je snapt toch wel dat Badr veranderd isquote:
Ja, goed idee. Die afluisterapparatuur en het Gullit-familiekiekje en zo mogen er wel uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Zullen we de OP eens een beetje vernieuwen ? Wat oude plaatjes eruit of in een spoiler en wat nieuwe erin ?
Zeg dat wel, wat een kneuterige tekst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel geschreven door Estelle zelf
Mja...het kan. Niet dat ik het geloof in deze situatie, maar op zich kan iemand best een kant op kijken en niks zien omdat ie in gedachten is ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef barca1971 het volgende:
18 seconden om precies te zijn...maar een getuige naast haar op de bank heeft verklaard dat Stel ook die kant op zat te kijken..dus hoe ze zich daar uit lult..dan nog de getuige die belde naar de date van Everink die verklaarde, ik heb niks gezien en jij hebt beter ook niks gezien..Het feit dat Estelle eerder ook al loog...mmmm..tis niet heel best denk ik zo, geloof dat de RM er ook wel zo doorheen prikt als ze beweert niks te hebben gezien, daar hoef je immers niet zo lang mee te wachten om dat te verklaren en nogmaals, als hij onschuldig zou zijn zoals beiden beweren, zouden ze dat allang heel hard van de daken hebben geschreeuwd en zouden anderen uit de box dat ook hebben gezien en dus verklaren, ook allemaal niet het geval....
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....quote:'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft'
Ja en dat je daar dan ook nog zo lang over moet nadenkenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....
Altijd heel interessant als mensen gaan vertellen wat ze niet gezien hebben
Dat gesprek zal wel even geduurd hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....
Altijd heel interessant als mensen gaan vertellen wat ze niet gezien hebben
Om de zuchten te oefenenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig had ze het geoefend met Evert
Ik word onderhand doodmoe van die relnicht.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Leugenachtige troll is ze toch ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Santegoeds: 'Estelle heeft niks gezien'
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Cruijff werd maandag door de politie als getuige verhoord in de zaak. Over het verhoor zijn nog geen details naar buiten gekomen, maar volgens Santegoeds, die ook als media-adviseur van Cruijff optreedt, heeft Estelle niks gezien.
'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft', vertelde Santegoeds woensdagmorgen op radio 538. 'Dus dat zal ze ongetwijfeld daar ook gedaan hebben'.
Overigens is de showbizzjournalist er van overtuigd dat er binnen afzienbare tijd delen van het verhoor naar buiten komen. 'In deze zaak wordt zoveel gelekt, dat dit verhoor waarschijnlijk binnen 24 uur op straat ligt'.
http://www.at5.nl/artikel(...)le-heeft-niks-gezien
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Leugenachtige troll is ze toch ook
Misschien, heel misschien zou ik "het niets gezien hebben" geloofwaardig vinden als..........quote:Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef WRH het volgende:
[..]
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
quote:Het extreme gewichtsverlies van kickbokser Badr Hari wijst eerder op plotseling stoppen met anabole steroïden dan op slecht eten en gebrek aan training in de gevangenis.
Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Zo’n enorm verlies in vijf maanden is niet mogelijk bij een gezond iemand die gewoon kan bewegen; dat doet eerder denken aan mensen die vijf maanden in coma liggen of gewichtloos zijn in een ruimtestation.
Badr-watchers? Huh? Wie zijn dan dan?quote:Inmiddels zit hij, verdacht van zes gevallen van mishandeling buiten de ring, al vijf maanden in voorarrest, en volgens de Badr-watchers maakt hij nu een depressieve indruk.
Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?
[..]
quote:Roidrage
Er bestaat zelfs een term speciaal voor de door anabolen aangedreven agressie-uitbarsting: roidrage. Of is dat een broodje-aapverhaal? De Ronde: 'Dat is het niet, maar er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de bijwerkingen van zulke hoge doses. Geen enkele ethische commissie geeft je toestemming om je proefpersonen vol te stoppen met anabolen. Vooral trenbolone is berucht. Dat is een middel voor 'gevorderden' dat eigenlijk voor vee bedoeld is. Gebruikers krijgen daar een kort lontje van.'
Alle getuigen die verklaard hebben dat ze er bovenop zat hebben gewoon gelogen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Dat stukje vond ik ook interessant......quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:
[..]
Gewoon het enige mogelijke. Dit zeggen we al lang hier hoor, check het NWS topic maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?
[..]
Ach, Justitie heeft wel grotere dwalingen op haar naam staan, ik sluit nog niets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
https://twitter.com/estellecruijff
Rustig daar
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
Ik heb ff wat historie gelezen en inderdaad, daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
[..]
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
"Met LD naar Madrid" zou eind mei wel een leuke zijn geweest, maar dat stond er dan weer niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
[..]
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
zucht, wat een leven...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
"geshopt, gelunched, nagels laten lakken".
Jij hebt tenminste een leven. Je zal je dagen maar goed gevuld houden met het lakken van nagels zegquote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef WRH het volgende:
[..]
zucht, wat een leven...
ik doe iets fout...
Jij hebt wél hersens?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef WRH het volgende:
[..]
zucht, wat een leven...
ik doe iets fout...
En dan vergeten we de pedicure, het laten harsen en al die andere dingen nog.... die niet alleen meer tijd kosten als je het zelf doet, maar ook vervelender zijn omdat je jezelf pijn doet ipv een ander die je molesteert.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef WRH het volgende:
[..]
zucht, wat een leven...
ik doe iets fout...
Mooi is ie, hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Haha, uitgebreid vertellen wat je niet gezien hebt...
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
zie je me licht geven?-
Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?-
Haha, ja zoiets...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi is ie, hè?
"Nee, ik heb niet gezien dat Badr -zie je me licht geven?- die vervelende man met de vlakke hand heeft geslagen en dat er zich vervolgens een horde mannen op die man wierpen. Nee. ik heb ook niet gezien dat die man vervolgens hardhandig die knusse VIP-room werd uitgegooid. Bloed op de witte kleding van Badr -Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?- ? Nee, is me helemaal niets van opgevallen."
Misschien heeft ze wel een FOK! account.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef WRH het volgende:
Krijg acuut zin om mijn nagels te laten doen, oh wacht, moet ik ze wel eerst hebben.
maar echt, hoe vermaken zulke vrouwen zich de godganse dag. die zijn volgens mij de hele dag bezig met zichzelf optutten voor die 2 uurtjes aan tafel met hun grote liefde. ehm, dus nu een hele week optutten voor dat ene uurtje met hun grote liefde.
dat is toch geen leven? (heb geen medelijden hoor)
Ahhhhquote:Badr Hari is de minst populaire bekende Nederlander. Slechts een enkeling geeft aan bevriend te willen zijn met de kickbokser met losse handjes. Dat blijkt uit een onderzoek van de VriendenLoterij naar vriendschap en populaire bekende vrienden.
Ilse DeLange is juist de ideale vriendin. Haar oprechtheid en vrolijke uitstraling maken dat Nederlanders het liefst met de populaire zangeres bevriend willen zijn. Zij is dan ook meer dan welkom om aan te schuiven tijdens de kerstdagen.
Voor driekwart van de Nederlanders (76%) draait het in echte vriendschap vooral om wederzijds vertrouwen. Ook acceptatie is voor ruim de helft van de Nederlanders (51%) een kenmerk van een goede vriendschap. Vrouwen (58%) hechten hier meer waarde aan dan mannen (44%). Een goede vriend ben je niet zomaar. Maar liefst 90 procent van de Nederlanders beschikt over maximaal vijf echte vrienden.
Nou, dat ze Jezus aan hun kant hebben qua verhaal vind ik eerlijk gezegd niet in hun nadeel spreken.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef barca1971 het volgende:
Zal me niks verbazen als Fiq weer van zich laat horen een dezer dagen..
Tis toch ten hemel schrijend dat die klucht gewoon alles op elkaar hebben kunnen afstemmen idd, snap niet dat de rechtbank daar mee akkoord ging en hoop dat ze dat ook wel meenemen in de beslissing, dat de verklaring van Stel niet voor 100% betrouwbaar kán zijn, na alle gesprekken over het hele gebeuren, met Badr, Fiq Bram Evert Yves Eric,jezus the list goes on and on..
Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef barca1971 het volgende:
Er werd toch al meteen tegen de vriendin van Koen gezegd toen zij met hem in de ambulance zat, ik heb niks gezien en jij maar beter ook niet...
Alsof iemand die man nog serieus neemt na zijn uitgelekte scriptjequote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef WRH het volgende:
grappig ook dat Santegoeds klaagt over dat alles toch binnen 24 uur op straat ligt en verhoren gelekt worden om dan vervolgens zelf even te vertellen wat Estelle waarschijnlijk bij het verhoor gezegd heeft.
oftewel, voor een ander lekt, lek ik zelf alvast even, zoiets?
Dat durf ik ook nog wel te voorspellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef kaatje50 het volgende:
Paragnost voorspelt relatiebreuk Estelle
In het tijdschrift ParaVisie onthullen paragnosten een flink aantal voorspellingen voor 2013. Een van hen voorziet dat Estelle haar relatie met Badr Hari beëindigt.
ParaVisie wordt gezien als een toonaangevend tijdschrift op het gebied van spiritualiteit en gezondheid, aldus Het Parool. In de januari-editie van het maandblad nemen dertien bekende en gerenommeerde paragnosten 2013 onder de loep.
Op het gebied van showbizz levert dat een aantal concrete verwachtingen op. Zo zouden er nieuwe programma's komen in de categorie Boer zoekt Vrouw: Boerin zoekt man, BN'er zoekt partner, Asielzoeker zoekt vriend(in). Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen en Bram Moszkowicz zou een eigen televisieprogramma krijgen.
http://www.at5.nl/artikel(...)relatiebreuk-estelle
al is zo'n voorspelling onzin natuurlijk. Het gaat over "liefdeskoppel Estelle en Badr", dus moest het hier even plaatsen
Alsof de AIVD hem ook maar in de buurt laat komen.quote:Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen
ik zie het net staan ja,quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.
http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
Vastgeroeste PI'squote:Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Paragnosten,.
3FM,.
Giel Beelen,.
Lijkt me trouwens heel weinig. Ik ben zwaarder en een stuk kleiner. En allesbehalve dik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
79 kilo is ook niet veel voor iemand met die lengte met wat spiermassa, zelfs zonder ooit steroiden te gebruiken.
85 kilo spieren ngaquote:
Neh, zeker niet onder 90/95 met zijn lengte.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef barca1971 het volgende:
Badr weegt ook echt geen 79 kilo, geloof ik niks van, je ziet het iig niet
Badr gaat zelfs bij vrouwen weg die nog zwanger zijn, dus die voorspellingen gaan prima samen inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie het net staan ja,. nou ja, een baby is ook geen belemmering meer om uit elkaar te gaan
![]()
krijgen beide paragnosten gelijk
Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:
Op dezelfde manier als andere ABC'ers....
Oh hij kan prima aan de bak als Brilleman... Hij zal dan wel ook hetzelfde eindigen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.
Het is wel behoorlijk gay en Badr zal daar niet dol op zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de rozenblaadjes? Badr zal d'r wel gezegd hebben dat te laten.
Ik hoef geen helderziende voor te zijn om te bedenken dat dit volgend jaar kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.
http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
Dit is voor mij ook nieuws.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
Ah, toch nog Kerst vieren, in de bak dan wel, maar het is niet anders.quote:
Ze heeft helemaal geen tijd om te praten, ze zit alleen maar te shiiiiiinen en licht te geven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Je groeit toch automatisch uit elkaar als je elkaar maar 1x in de week ziet. Waar moet je het over hebben?
- "Alles goed met de kinderen?"
"ja hoor, ze hebben goede cijfers gehaald. En jij vermaak jij je een beetje in de bak?"
- "nee, 't is saai hier. Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht van de week?"
"ja schat, in de aanbieding waren ze, nog een 800 euro. Een koopje. Vind je het erg als ik volgende week niet langskom? Ik wil graag er even uit, naar Bonaire, ik moet nodig een break, ik heb het zwaar met deze feestdagen".
- "Nee hoor schat, ga maar."
"Dank je lieverd. Ik houd van je . Nou ik ga maar weer, daaag"
"Estelle ontvlucht huis."quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef barca1971 het volgende:
In de weekend;
Estelle weer in de pc hooft geweest en snel weer naar een premiere..
Omg, wat heeft ze toch in godsnaam op een premiere te zoeken met al die shit in haar leven. En maar bij hoog en bij laag beweren hoe oneerlijk het is dat ze dat pc imago maar niet kwijt raakt.
Ze kan het hebben want ze was toch 20 kilo's afgevallen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Estelle ontvlucht huis."
Zou ik ook doen, de muren komen immers op haar af, zo helemaal alleen. Vooral met kerst - de gezellige feestdagen - natuurlijk extra zwaar.
En van taarten bakken heeft ze inmiddels ook de buik vol. 't moet er allemaal weer afgefitnessed worden, die calorieen.
Hoezo sad? Dat heeft denk ik niet zozeer te maken met wat Badr gedaan heeft, maar met hoe Estelle erover gelogen heeft en het goedpraat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef Ole het volgende:
Maar wordt ze niet met de nek aangekeken op een premiere? Niemand wil haar toch meer kennen?
(ook sad trouwens hoor)
Wat armoedig toch als shoppen het summum van geluk is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef barca1971 het volgende:
cornelis schuytstraat, lol..
Daar was ze al meteen weer gaan shoepen met Badr de eerste dag dat ie vrij was. Héél slim van ze, op dé sterrenstraat gaan lopen..met tasjes behangen liepen ze terug naar de auto, Badr zal wel weer schoenen voor haar hebben gekocht bij Shoebaloe, ff warm houden die hap
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Ruud?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt er bijna een dagtaak aan haar níet in de vergetelheid te laten duiken.
Degene die haar uitgenodigd heeft?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
Als je graag zeker wilt zijn van veel media-aandacht voor je premiere, dan is het uitnodigen van Estelle best een slimme zet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou haar laten meedoen met de natonale IQ test en dan kijken of ze Bonnie St. Claire gaat toppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Leico of een van haar goede vriendjes.quote:
Dat wordt nog een uitdaging: bij Badr blijven én een fris hoofd houden...quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Heeft Estelle nog tegoed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal Stellemans vandaag blij zijn, haar gate is ondergesneeuwd door de Uitvaart
quote:...Vroeger werd steeds benadrukt dat ik naast voetbalvrouw ook nog werkte als ondernemer, actrice, ontwerpster en model, terwijl ik zoveel minder ben dan dat.”...
Speld.nl.......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed?
[..]
jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Andromache het volgende:
Heeft deze gate eindelijk wel een eindpunt?
Ik ga wel een beetje van dat scenario uit. Hij is tenslotte ook al flink gestraft door de media.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).
Ze hopen dat de media hun vergeet. En dat gaat ook gebeuren, als ze een beetje low-profile blijven...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
Estelle belt Edwin gewoon dat ze Badr gaat halen... komt helemaal goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
wat zal ze balen. Nu moet ze die "aandacht" delen met de Fakegate en Boulahgatequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk helemaal niet dat ze willen dat de media hen vergeet! Vooral Estelle niet, die is aan de aandacht gewend geraakt na al die jaren en kan niet zonder.
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.htmlquote:Klacht Estelle tegen Moszkowicz
Toegevoegd: dinsdag 8 jan 2013, 12:18
Estelle Cruijff heeft een tuchtklacht ingediend tegen advocaat Bram Moszkowicz. Dat heeft haar nieuwe raadsman Nico Meijering bevestigd.
Moszkowicz was door Estelle Cruijff benaderd om haar bij te staan in de zaak van haar vriend, kickbokser Badr Hari. Het Openbaar Ministerie had Estelle opgeroepen als getuige.
Kort voor het verhoor vorige maand zette Estelle Moszkowicz aan de kant en stapte over naar advocaat Nico Meijering, kantoorgenoot van Bénédicte Ficq, die de raadsman van Badr Hari is. Estelle beschuldigt Moszkowicz nu van financieel wangedrag. Moszkowicz heeft volgens haar na de breuk hoge rekeningen gestuurd. Zo bracht hij 1500 euro (3 uur à 500 euro) in rekening voor de reistijd van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstelhotel, waar hij met Estelle afsprak.
Ook verwijt Estelle Moszkowicz het breken van zijn ambtsgeheim. Volgens haar heeft Moszkowicz vertrouwelijke informatie doorgespeeld aan de Telegraaf en RTL Boulevard.
Meijering heeft deken Germ Kemper van de Orde van Advocaten gevraagd om Moszkowicz bij de Raad van Discipline voor te dragen voor een onmiddellijke schorsing. De Raad besloot vorig jaar al dat Moszkowicz niet meer als advocaat mag werken, maar in afwachting van het hoger beroep dat naar verwachting dit voorjaar dient mag hij nog gewoon aan het werk blijven.
De gang van zaken rond Estelle Cruijff geeft volgens Meijering aan dat Moszkowicz niets heeft geleerd van zijn recente veroordelingen en nog steeds cliënten dupeert. Met de spoedprocedure kan worden voorkomen dat nog meer cliënten het slachtoffer worden, stelt Meijering.
Wat is dat wijf erg zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.html
Wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat is dat wijf erg zeg.. In mijn ogen is dit bepaald geen charme-offensief
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
WtfMoszkowicz is gewoon een beroepsmongool. Dat had zij ook wel kunnen weten van tevoren aangezien er al veel gedoe over hem was toen. Maar als dit waar is, en dat zou mij niets verbazen, dan is dat niet haar schuld toch?
Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
Nou is het verkeer in 020 best pittig, maar 3 uur reistijd van de Herengracht naar het Amstelhotel lijkt me wat overdreven....
Wrom kon ze niet gewoon op kantoor komen? Zouden ze daar niet voldoende gezien worden?
Zoals onze postmoderne filosoof Estelle zelf al zei in het wetenschappelijke tijdschrift Beau Monde: "Het is als bij een hardloopwedstrijd. je krijgt niet na 100 meter al een flesje water aangereikt. Nee, de mooiste prijzen liggen bij de finish".quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Andromache het volgende:
Heeft deze gate eindelijk wel een eindpunt?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.html
ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Ik denk eerder dat die claim ontsproten is aan het advocatenkamp van Badr, waartoe nu ook Estelle behoort. En Estelle laat zich als een mak, verlicht lammetje voor die wagen spannen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
WtfMoszkowicz is gewoon een beroepsmongool. Dat had zij ook wel kunnen weten van tevoren aangezien er al veel gedoe over hem was toen. Maar als dit waar is, en dat zou mij niets verbazen, dan is dat niet haar schuld toch?
Het zou stom zijn van die raadsman, want dat is nou net wat hij Moszko verwijt....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef Copycat het volgende:
Zoekt Estelle de publiciteit of doet haar 'raadsman' dat? Nuance.
quote:Estelle Cruijff heeft een tuchtklacht ingediend tegen advocaat Bram Moszkowicz. Dat heeft haar nieuwe raadsman Nico Meijering bevestigd.
Maar dat zegt nog steeds niks. Een journalist kan via via over de klacht gehoord hebben en vervolgens contact hebben gezocht met Meijering.quote:
Klopt. Maar het zegt in ieder geval helemaal niks over Estelle en haar zgn mediageilheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef hexje het volgende:
Maar dat zegt nog steeds niks. Een journalist kan via via over de klacht gehoord hebben en vervolgens contact hebben gezocht met Meijering.
quote:Klachten Estelle Cruijff tegen Moszkowicz AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, heeft bij de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten klachten ingediend tegen haar voormalige advocaat Bram Moszkowicz. Volgens haar huidige raadsman Nico Meijering beklaagt Cruijff zich over „excessief hoge declaraties” en over het feit dat Moszkowicz de media heeft ingeschakeld.
Cruijff is getuige in de strafzaak tegen Badr Hari, die wordt verdacht van een reeks mishandelingen, en heeft daarom bijstand van een advocaat. Vorig jaar besliste de Raad van Discipline in een tuchtzaak dat Moszkowicz uit de advocatuur moet worden gezet. In die zaak draaide het onder meer om contante betalingen van cliënten die Moszkowicz tegen de regels in niet bij de deken meldde. Ook hebben cliënten zich beklaagd over hoge voorschotten die moesten worden betaald.
Meijering zegt dat Moszkowicz telkens in het Amstel Hotel afsprak om besprekingen te voeren met Cruijff. „Hij rekende 1500 euro aan reiskosten voor de afstand van zijn kantoor aan de Herengracht naar het hotel”, stelt Meijering. Daarbij kwam het voor dat Cruijff werd opgewacht door journalisten met camera's. Volgens Meijering zijn zij getipt door Moszkowicz. „Dat is in strijd met zijn beroepsgeheim.”
Advocaat Meijering heeft, los van de zaak-Cruijff, de deken op persoonlijke titel gevraagd Moszkowicz bij de Raad van Discipline voor te dragen voor onmiddellijke schorsing. Dat is een speciale procedure. „Een aantal klachten tegen hem is gegrond verklaard en nu wordt er weer iemand slachtoffer van zijn fratsen”, aldus Meijering.„Het gaat wederom om overtredingen van de gedragsregels. Moszkowicz heeft de beroepsgroep nu wel genoeg geschaad, daarom wil ik dat hij direct wordt geschorst.”
Moszkowicz vecht de beslissing van de Raad van Discipline in de tuchtzaak van vorig jaar in hoger beroep aan bij het Hof van Discipline. Alleen die instantie kan hem nog voor de advocatuur behouden.
De Amsterdamse advocaat wilde niet inhoudelijk reageren op de nieuwe klachten die tegen hem zijn ingediend. Moszkowicz zei dat hij via de deken zal reageren.
Ja, dat is dan dus echt extreem dom, als je je voorganger verwijt gelekt te hebben naar de mediaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef piglet het volgende:
De Telegraaf legt het verhaal meer in de mond van advocaat Meijering ipv Estelle
[..]
Zoals ik het lees (zag op BNR ook nog een vergelijkbaar verhaal uit mond van de advocaat), gaat het hem er vooral om dat hij geschokt is door het gedrag van Moszkowicz en wil hij daar een punt van maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is dan dus echt extreem dom, als je je voorganger verwijt gelekt te hebben naar de media
Ik begrijp uit de artikelen dat het op verzoek van Bram was dat ze in het Amstelhotel hadden afgesproken. En dat Estelle niet zo slim is om te eisen dat ze niet op een openbare plek afspreken, tja...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
Meijering denkt dat die journalisten door Bram getipt zijn, ik gok dat het behoorlijk wat moeite gaat kosten dat hard te maken, zeker omdat er anders nooit journalisten bij het Amstelhotel te vinden zijn.
Estelle had Bram ook thuis kunnen laten komen, of gewoon naar zijn kantoor kunnen gaan.
Om dat vetgedrukte moest ik wel erg lachen trouwens. Ik weet niet wat er specifiek gedeclareerd is maar wel dat het niet excessief hoog isquote:Advocaat Bram Moszkowicz ontkent 'excessief hoge declaraties' bij Estelle Cruijff te hebben ingediend. Estelle diende eerder een klacht tegen de raadsman in, omdat hij extreem hoge reiskosten zou hebben gedeclareerd.
De advocaat van Moszkowicz, Gabriel Meijers, zegt de klacht van Estelle nog niet binnen te hebben gehad. "We wachten het eerst maar even af. Gezien het gewicht van de klacht verwachten we dat het wel mee zal vallen. De beschuldiging is in ieder geval niet juist."
Op de vraag of het dus niet klopt dat Moszkowicz 1500 euro aan reiskosten declareerde van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel Hotel, antwoordt Meijers: "Dat soort specifieke dingen weet ik niet. Maar Moszkowicz heeft geen excessief hoge declaraties ingediend."
Estelle Cruijff kreeg de afgelopen maanden juridische bijstand van Moszkowicz, omdat ze moet getuigen in de strafzaak tegen haar partner Badr Hari. Cruijff en Moszkowicz spraken af in het Amstel Hotel, een kilometer van het kantoor van Moszkowicz.
Maar de vraag is toch helemaal niet of hij dat bedrag in rekening heeft gebracht? Zelfs al bracht 'ie dat bedrag in rekening, dan kan dat toch volledig redelijk zijn, afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op de vraag of het dus niet klopt dat Moszkowicz 1500 euro aan reiskosten declareerde van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel Hotel, antwoordt Meijers: "Dat soort specifieke dingen weet ik niet. Maar Moszkowicz heeft geen excessief hoge declaraties ingediend."
Maar met welke reden zou 'advocatenkamp Badr/Estelle' Bram aan willen pakken, die in feite toch al met z'n pootjes omhoog ligt? Een oude rekening? Een concurrent uit de weg ruimen? Of gewoon ouderwetse afgunst?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Ik denk eerder dat die claim ontsproten is aan het advocatenkamp van Badr, waartoe nu ook Estelle behoort. En Estelle laat zich als een mak, verlicht lammetje voor die wagen spannen.
Easy target? Afgunst? Geldingsdrang?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Cynix ® het volgende:
Maar met welke reden zou 'advocatenkamp Badr/Estelle' Bram aan willen pakken, die in feite toch al met z'n pootjes omhoog ligt? Een oude rekening? Een concurrent uit de weg ruimen? Of gewoon ouderwetse afgunst?
Nou, hij ontkent vooral dat de declaraties wél excessief hoog zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef piglet het volgende:
Bram ontkent sowieso ook dat de declaraties niet excessief hoog zijn (van rtlnieuws.nl):
Omdat het kan? Als een oude vijand met z'n pootjes omhoog ligt en je kan hem net ff verder de ellende in helpen......quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar met welke reden zou 'advocatenkamp Badr/Estelle' Bram aan willen pakken, die in feite toch al met z'n pootjes omhoog ligt? Een oude rekening? Een concurrent uit de weg ruimen? Of gewoon ouderwetse afgunst?
Ik vind dat Meijering zijn mening wel snel klaar heeft. Moet dat niet ff bewezen worden of zo?quote:...aldus Meijering.„Het gaat wederom om overtredingen van de gedragsregels. Moszkowicz heeft de beroepsgroep nu wel genoeg geschaad, daarom wil ik dat hij direct wordt geschorst.”
quote:
Viel best mee tochquote:
Eerlijk gezegd heeft Albert gelijk..Bram praatte nooit over zijn cliënten bij Blvd ! Heb ik vaak gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef alors het volgende:
Die toon van Albert als het om zijn Brammetje gaat![]()
Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat hij achter de schermen wel informatie heeft gelekt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heeft Albert gelijk..Bram praatte nooit over zijn cliënten bij Blvd ! Heb ik vaak gehoord.
Moet je vragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat hij achter de schermen wel informatie heeft gelekt?
Dat was wel duidelijk.quote:
Hij schaadt het aanzien van het vak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bron:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-pure-karaktermoord/quote:Collega Ficq hekelt ‘volstrekt belachelijke’ verdediging Moskowicz
In NRC Weekend uiten Bénédicte Ficq en haar kantoorgenoten Nico Meijering, Marnix van der Werf en Leon van Kleef juist zware kritiek op Moszkowicz. De “rare fratsen” van Moszkowicz brengen de advocatuur schade toe. De raadsman moet zich net als alle andere advocaten aan de regels houden, zeggen Bénédicte Ficq en haar kantoorgenoten.
Ficq hekelt de “volstrekt belachelijke” verdediging van Moszkowicz: het argument dat hij voor de tuchtrechter staat omdat hij Geert Wilders bijstond:
“Daarmee diskwalificeert hij de hele rechterlijke macht. Alsof rechters je later op een onprofessionele manier terugpakken voor iets wat je op zitting hebt gezegd.”
Met verbazing constateerden Ficq en haar kantoorgenoten dat Moszkowicz afgelopen week niet kwam opdagen om zich te verdedigen voor de raad van discipline. Van Kleef: “Als je echt zo’n topadvocaat bent, kom je zelf uitleggen waarom je meent je op je beroepsgeheim te kunnen beroepen.” Onbegrijpelijk ook dat Moszkowicz zich beroept op zijn geheimhoudingsplicht, zegt Van der Werf:
“Die geldt niet naar de deken toe. Hij is er juist om toezicht te houden, in het belang van cliënten en de hele beroepsgroep. Bij de deken is alle ruimte om in vertrouwelijkheid zaken uit te kunnen leggen.”
Advocate Marielle van Essen neemt het op voor Moszkwicz. Zij zegt dat het voor “advocaten van een bepaald kaliber” niet werkbaar is om contante betalingen boven vijftienduizend euro te melden bij de deken, zoals gedragsregels voorschrijven. “Collega’s houden hun mond over zulke betalingen, uit angst voor een boekenonderzoek.” Volgens Van Essen delen veel advocaten haar mening.
Mja. Kan. Misschien. Wellicht. Hmm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef hexje het volgende:
Hij schaadt het aanzien van het vak.
Bron:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-pure-karaktermoord/
Ik denk niet dat hij dat van te voren aangekondigd heeft hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Droopie het volgende:
Als iemand 1500 euro vraagt om naar het Amstel Hotel te komen, dan zegt 99,9% van de mensen:
nou weet je wat, ik kom wel naar jou toe..
Maar die mensen zijn wereldvreemd geworden door al dat glamour gedoe.
Dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:28 schreef Copycat het volgende:
Juist dat het Ficq en haar kantoorgenoten zijn die deze kritiek uiten, doet mij een dubbele agenda vermoeden. De vorige advocaat was slecht, reken svp Estelle daar niet op af. Zoiets.
Maarja, je weet ook dat Bram gewoon duur is (terecht of niet).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat van te voren aangekondigd heeft hoor.
Ik zag net dat ik inderdaad in de snelheid een klassieke dubbele ontkenning in mijn zin had staan. Lekker slimquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, hij ontkent vooral dat de declaraties wél excessief hoog zijn.
Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed?
[..]
Had zo het vermoeden (toen ik dit hoorde vandaag) dat zij misschien denkt punten te scoren bij de collega's van Bram, om te helpen hem in een kwaad daglicht te stellen. Hoopt hiermee clementie voor haar zaak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..
Eeh, dat was dus een nep-artikel, he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.
En naar andere randverschijnselenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:34 schreef Leandra het volgende:
Ze doen iig aardig hun best de aandacht te verleggen van Badr naar Estelle.
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop dat zowel Badr als Estelle nooit meer door ook maar iemand serieus genomen worden. Dit is een gebed zonder end en ipv de consequenties te aanvaarden en gewoon te blijven zitten tot ze je eruit laten blijven ze maar sarren en proberen.
Verban ze liever tot een wereld zonder glitz en glamour uitgekotst door de zogenaamde beau monde en veroordeeld tot een baantje als trainer van de volgende belofte in het kickboksen..
kijken of ze dan nog bij elkaar blijven...zou mijn ogen uit mijn kop schamen door alle acties die op touw gezet worden om maar straffen te ontlopen of te verminderen en de acties om Estelle maar beter uit de verf te laten komen...dit is toch ten hemeltergend?
Zelf tegen Bram zeggen dat je niet op een advocatenkantoor gezien wil worden en vervolgens boos zijn als je showbizz advocaat je daarvoor gewoon declaraties stuurt???
De leegheidquote:Mazzeltje voor dochter Estelle van onze redactie
AMSTERDAM - Een mazzeltje voor Joëlle Gullit (15): nu haar moeder Estelle Cruijff kilo's is afgevallen, heeft ze er een heleboel spijkerbroeken bij.
Dat vertelt Joëlle in het tijdschrift Fashionista, waarin ze haar enorme kledingkast showt. Haar kasten - gerangschikt op thema en favoriete items - zijn overvol. Maar als de krullenbol even niet weet wat ze moet aantrekken, duikt ze de walk-in closet van moeder Estelle in.
"Ik mag alles lenen wat ik wil, ook al ben ik er niet al te voorzichtig mee. Als ze ergens op is uitgekeken of een miskoop heeft gedaan, schuift ze het door naar mij. Ik heb al haar oude spijkerbroeken gekregen omdat ze zo is afgevallen. En we hebben dezelfde schoenmaat, dus ik hoef nooit hakken te kopen", vertelt Joëlle.
De dochter van Estelle en voetballegende Ruud Gullit showt in het blad ook de Lanvin sneakers die Badr Hari, de nieuwe vlam van haar moeder, voor haar heeft meegenomen uit Parijs.
Zou 'ie echt zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik Estelle was zou ik me eerder druk maken om het spraakgebrek van mijn dochter. En haar tatoo
wtfquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef barca1971 het volgende:
http://lockerz.com/gallery/7461017
Hier plaatst het wicht ook allemaal foto's, vanzichzelf maar ook de eerste date van Ruud en Estelle..dat moet je als moeder toch niet willen dat dat allemaal maar op het internet gegooid wordt door een kind?
16 jaar en ouder: ga je gangquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef barca1971 het volgende:
Ze zetten toch geen tattoo als je onder de 18 bent? of was het 16?
Anyway, ze is beiden nog niet, krijg ook het idee dat Estelle zich meer als een vriendin opstelt dan als moeder..just a feeling, zal ik maar zeggen, wat denken jullie
Denk niet dat rijkdom daar veel mee te maken heeft. Gullits oudere zoon is ook ontspoord (geweest).quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
wtfals zulke kids geen rijke ouders hadden dan lagen ze ook al lang in de goot.
Date Christina Pensa een crimineel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef barca1971 het volgende:
Criminele gedragingen die ok bevonden worden...check...als mama's vriend het mag dan is het toch niet zo'n probleem?
quote:OM nog niet klaar met getuigen Badr Hari AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam is nog niet klaar met de reeks getuigenverhoren in de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari. Justitie heeft onlangs bij de rechter-commissaris een verzoek voor verhoren van zes getuigen ingediend, meldde een woordvoerder woensdag desgevraagd. De onderzoeksrechter heeft er nog niet over beslist.
De wensen van het OM zouden een nieuw verzoek tot voorlopige vrijlating van Hari kunnen vertragen. Zijn advocaat Bénédicte Ficq liet woensdag weten dat verzoek na de laatste getuigenverhoren volgende week woensdag te willen indienen bij de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam. Het is niet waarschijnlijk dat de zes door het OM gevraagde, nieuwe getuigenverhoren dan al zijn afgewerkt.
Badr Hari zit vast omdat justitie hem verdenkt van een aantal forse mishandelingen. De meest bekende zaak is die van zakenman Koen Everink in een skybox in de Amsterdam Arena tijdens dancefeest Sensation op 8 juli. Het Openbaar Ministerie beschuldigt de kickbokser van poging tot doodslag.
De rechter liet de vechtsporter begin november al eens vrij maar verbond daar wel een aantal voorwaarden aan. Zo mocht hij geen horecagelegenheden bezoeken en geen contact opnemen met slachtoffers en getuigen.
Enkele dagen later werd hij alweer opgepakt omdat hij de voorwaarden overtrad. Zo had hij contact met een getuige; een goede vriend kwam bij Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff langs voor een ontbijtje. En het koppel werd ook gespot in twee restaurants.
Hari liet op een zitting begin december nog weten dat hij de afspraken niet bewust had genegeerd. De rechters zeiden toen niet zwaar te tillen aan de overtreding van het horecaverbod, maar dat ligt voor hen anders bij het verbod getuigen te spreken. Als hun verhoren zijn afgerond, ligt de weg open voor een hernieuwd vrijlatingsverzoek, zo redeneert Ficq.
De advocate zegt dat ze het verzoek tot vrijlating ook doet op gronden die ze eerder al aan de orde stelde. Zo heeft de zaak grote impact op Hari en zijn carrière. De kickbokser zou sinds zijn arrestatie meer dan 20 kilo zijn verloren.
Misschien alle getuigen van alle zaken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef barca1971 het volgende:
Nog steeds mensen niet gehoord??/ jezus dan weet je toch ook niet meer precies hoe het ook weer zat zeg...waarom duurt dat zo lang, zijn ze allemaal niet in staat om te getuigen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |