abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:10:45 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120453033

Nu in de theaters!

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120453994
Deze moet er ook in eigenlijk

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 11:55:05 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_120454423
Het blijft de mooiste OP van Fok! _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120454551
Wat ik me afvraag, ze kan toch best liegen? Komt iemand daar achter?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 december 2012 @ 12:10:18 #5
22592 crew  Ole
pi_120454879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef Markeerstift het volgende:
Wat ik me afvraag, ze kan toch best liegen? Komt iemand daar achter?
Als er overduidelijk tegenbewijs is lijkt me dat wel.
Ik weet niet of ze onder eder moest getuigen? Anders is het ook nog meineed. En haar eigen (valse) verklaring tekenen zal ook wel een soort van valsheid in geschrifte zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 december 2012 @ 12:11:05 #6
22592 crew  Ole
pi_120454900
O, en staat er nog iemand in Zoetermeer?
pi_120455452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze onder eder moest getuigen? Anders is het ook nog meineed. En haar eigen (valse) verklaring tekenen zal ook wel een soort van valsheid in geschrifte zijn.
Hmm ja ok, tenzij ze zelf knock out heeft gelegen in die skybox kan ze natuurlijk haast niet niets hebben gezien. Maar ze zou denk ik wel de rol van Badr kunnen bagatelliseren?
pi_120455734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef Ole het volgende:
O, en staat er nog iemand in Zoetermeer?
Hm, ik zit wel vlakbij.

Drie uur was het vorige keer 8-)
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120455753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze kan natuurlijk zeggen dat ze vanwege de drukte/mensen die ervoor stonden niets gezien heeft.
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:43:53 #10
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120455938
Dat zal ze idd wel zeggen, is voor hara het makkelijkst, dan hoeft ze zich niet schuldig te voelen dat zij degene is die Badr verlinkt...dat is natuurlijk haar dilemma en daarom zat ze zo met zichzelf in de knoop, ik zou ook gek worden maar niet zo dat ik de waarheid niet durfde te vertellen.Dan maar besluiten samen; ok het is k.t maar de waarheid duurt het langst, ik zeg wat ik heb gezien, jij vertelt de waarheid en de gevolgen aanvaarden we. Dan kunnen ze wel iig met een schone lei beginnen, niet als ze al liegend over zoiets groots een toekomst willen hebben..

let op die Porsche Cayenne of de mercedes van Badr hé Hof :D
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 12:43:56 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120455940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze kan natuurlijk zeggen dat ze vanwege de drukte/mensen die ervoor stonden niets gezien heeft.
Ik neem ook aan dat dat haar verhaal is.
Waarom zou ze haar prins erbij gaan lappen? Ze zullen hun verhalen inmiddels goed op elkaar afgestemd hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_120456070
Kloppartij hoeft ook niet lang te duren he? Kan binnen een paar seconden over zijn. Ze zal wel zeggen dat het allemaal te snel ging en er mensen voor stonden die haar zicht blokkeerden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 12:52:55 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120456279
Blijft natuurlijk de vraag waarom ze dat dan niet veel eerder kon verklaren, maar misschien was ze onzeker na haar eerdere leugens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:58:27 #14
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120456463
18 seconden om precies te zijn...maar een getuige naast haar op de bank heeft verklaard dat Stel ook die kant op zat te kijken..dus hoe ze zich daar uit lult..dan nog de getuige die belde naar de date van Everink die verklaarde, ik heb niks gezien en jij hebt beter ook niks gezien..Het feit dat Estelle eerder ook al loog...mmmm..tis niet heel best denk ik zo, geloof dat de RM er ook wel zo doorheen prikt als ze beweert niks te hebben gezien, daar hoef je immers niet zo lang mee te wachten om dat te verklaren en nogmaals, als hij onschuldig zou zijn zoals beiden beweren, zouden ze dat allang heel hard van de daken hebben geschreeuwd en zouden anderen uit de box dat ook hebben gezien en dus verklaren, ook allemaal niet het geval....
pi_120456466
quote:
Estelle Cruijff is vandaag verhoord in de zaak tegen Badr Hari, haar vriend. De hinde is volgens haar raadsman 'opgelucht'.
De Hinde :')
pi_120456672

[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 18-12-2012 13:04:54 (verkeerde topic) ]
pi_120457434
Ok mevrouw heeft dus eindelijk niets gezegd, want daar zal het wel op neer komen.
Mijn ogen zaten dicht geplakt met de lijm van mijn wimper extensions, ik heb niets, noppes nada gezien.

Zou Finq het nog in haar hoofd halen om weer een verzoek in te dienen dat Badr kerst buiten de gevangenis mag vieren.
pi_120464469
http://relatie.blog.nl/ce(...)-verloofde-badr-hari

Poehé staat een gifje bij. Badr is me daar een partij agressief !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 december 2012 @ 16:34:58 #19
22592 crew  Ole
pi_120464537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef eskil het volgende:
http://relatie.blog.nl/ce(...)-verloofde-badr-hari

Poehé staat een gifje bij. Badr is me daar een partij agressief !

quote:
Estelle Gullit door politie aan de tand gevoeld over verloofde Badr Hari
Estelle Cruijff is gisteren 2 uur lang aan de tand gevoeld in de zaak van haar vriend Badr Hari.

Zij zou eigenlijk in september al worden verhoord, maar was toen volgens een psycholoog niet in staat om haar verhaal te doen……..

Dat liet haar nieuwe advocaat Nico Meijering, opvolger van Bram Moszkowicz, weten aan Shownieuws.

Volgens Meijering had Estelle er erg tegenop gezien, maar: “Toen zij er eenmaal zat is alles correct verlopen. Zij is opgelucht dat het verhoor achter de rug is.”

Rechters van de rechtbank in Amsterdam namen vorige week reeds een kijkje in de skybox in de Amsterdam Arena met kickbokser Badr Hari, waar hij op 8 juli tijdens dancefestijn Sensation zakenman Koen Everink ernstig zou hebben mishandeld. Justitie wilde met een inspectie ter plaatse kijken of verklaringen van getuigen kloppen.
pi_120464957
Zijn trainer lijkt hem daar te willen tegenhouden , maar die moet ook opzouten van hem..
pi_120465674
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef Ole het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja zo kennen we hem uit het begin van de K1. Kutjoch. Vanaf dag 1.
pi_120465721
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Wel leuk om dat gifje onder haar bloemstrooi en lichtgeefverhaaltje te zetten of zo ^)
pi_120465756

pi_120466520
Oud nieuws maar weet niet of het al geplaatst is?

quote:
Mike Dobbinga, die als haar manager tot vandaag van iedere cent die Estelle Cruijff de afgelopen jaren via hem verdiende, een procentje of 20/25 kreeg, heeft gebroken met Estelle, De reden? Het gaat even wat minder.

Goede tijden, slechte tijden…? Voor manager Mike Dobbinga een makkelijke keus, want in voor en tegenspoed bestaat voor Dobbinga blijkbaar niet.

Dus nu het ietsjes minder gaat met Estelle Cruijff vergeet Mike maar even dat hij vele, vele jaren goed verdient heeft aan zijn vriendin Estelle die onder vuur ligt.

De rechtszaak tegen haar geliefde Badr Hari zorgde voor een reeks aan negatief nieuws en een presentatieklus met Leco van Zadelhoff verdween van tafel… Dus heeft, zo bleek vandaag toen Dobbinga zijn besluit, heel sjiek, voor de camera’s wereldkundig maakte, hij Estelle gedumpt.

De reden is volgens Mike dat de samenwerking met Estelle is doodgebloed. Hij moest de laatste tijd steeds vaker “geen commentaar” zeggen tegen media, en er gebeurde qua klussen ook niet zoveel meer rondom Estelle. Dus de kaars is al gedoofd…

Gelukkig zei Dobbinga niet dat hij voor zijn goede naam vreesde.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:33:58 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120466900
Dat was toch al een kleine 2 maanden geleden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 december 2012 @ 17:34:12 #26
163650 Greys
pi_120466913
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oud nieuws maar weet niet of het al geplaatst is?

[..]

Waar stond dat?
Het lijkt wel geschreven door Estelle zelf _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120466965
Dat is inderdaad oud nieuws, volgens mij.
Is dat zo?
pi_120467044
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De Hinde :')
Serieus? De hinde???? _O-
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 december 2012 @ 17:50:10 #29
22592 crew  Ole
pi_120467552
Zullen we de OP eens een beetje vernieuwen ? Wat oude plaatjes eruit of in een spoiler en wat nieuwe erin ?
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:03:41 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120468033
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja maar je snapt toch wel dat Badr veranderd is :'( Want Stellemans en hij zijn nu bij elkaar en hij is veranderd en zal zijn leven beteren :'( en hij wilde alleen maar een broodje eten..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 23:33:52 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120488814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Zullen we de OP eens een beetje vernieuwen ? Wat oude plaatjes eruit of in een spoiler en wat nieuwe erin ?
Ja, goed idee. Die afluisterapparatuur en het Gullit-familiekiekje en zo mogen er wel uit.
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 23:34:32 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120488860
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel geschreven door Estelle zelf _O-
Zeg dat wel, wat een kneuterige tekst.
pi_120491215
Die Badr musical ook wel, die is nl. verwijderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door eskil op 19-12-2012 07:02:53 ]
  woensdag 19 december 2012 @ 09:44:58 #34
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120497730
heeft iemand ok foto's gezien van Stel op weg naar haar verhoor?
  woensdag 19 december 2012 @ 10:11:42 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_120498513
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef barca1971 het volgende:
18 seconden om precies te zijn...maar een getuige naast haar op de bank heeft verklaard dat Stel ook die kant op zat te kijken..dus hoe ze zich daar uit lult..dan nog de getuige die belde naar de date van Everink die verklaarde, ik heb niks gezien en jij hebt beter ook niks gezien..Het feit dat Estelle eerder ook al loog...mmmm..tis niet heel best denk ik zo, geloof dat de RM er ook wel zo doorheen prikt als ze beweert niks te hebben gezien, daar hoef je immers niet zo lang mee te wachten om dat te verklaren en nogmaals, als hij onschuldig zou zijn zoals beiden beweren, zouden ze dat allang heel hard van de daken hebben geschreeuwd en zouden anderen uit de box dat ook hebben gezien en dus verklaren, ook allemaal niet het geval....
Mja...het kan. Niet dat ik het geloof in deze situatie, maar op zich kan iemand best een kant op kijken en niks zien omdat ie in gedachten is ofzo.
  woensdag 19 december 2012 @ 10:24:50 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120498888
Al zou zeniets hebben gezien van de vechtpartij, dan nog zal ze verhoord zijn over verwondingen aan Badrs handen of bloed op zijn kleding. Daar ontkomt ze niet aan, me dunkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120499042
Misschien kan Extelle voor het kerstdiner aanschuiven bij de Breukhoventjes, lotgenoten die ook een Marokkaanse crimineel in hun midden hebben :')
  woensdag 19 december 2012 @ 11:03:28 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120500258
Lol @ wammes! dat mag je niet zeggen want dan generaliseer je en ben je nog een racist bovendien (!)
  woensdag 19 december 2012 @ 12:05:09 #39
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120502265
ff een intermezzo, miss iets om op te sturen naar Stellemans..

daddy i am falling for a monster
he's big and hes bad
i love him like mad
he's the best i've ever had... *;

woensdag 19 december 2012 @ 12:11:08 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120502423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef barca1971 het volgende:
Lol @ wammes! dat mag je niet zeggen want dan generaliseer je en ben je nog een racist bovendien (!)
Marokkaans is een ras?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 december 2012 @ 12:15:41 #41
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120502553
Nee joh, maar dat roepen marokkaanse mensen toch meteen zodra er gesproken word over een voorval of crimineel die toevallig ook marokkaan is, meteen in de defense en roepen dat dat rasistisch is...
  woensdag 19 december 2012 @ 12:17:24 #42
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120502607
Zo ook bij Badr overigens, we zijn allemaal tegen hem omdat hij een marokkaan is die het goed heeft gedaan in zijn leven...de marokkanen halen dat zelf telkens aan en gaan voorbij aan de delicten..zo bedoelde ik het eigenlijk

*)
  woensdag 19 december 2012 @ 12:18:56 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120502650
Nou, volgens mij worden dat soort kreten vooral aangehaald door de zoutjes en Leons onder de niet-Marokkanen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 19-12-2012 12:24:08 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120512563
Santegoeds: 'Estelle heeft niks gezien'
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.

Cruijff werd maandag door de politie als getuige verhoord in de zaak. Over het verhoor zijn nog geen details naar buiten gekomen, maar volgens Santegoeds, die ook als media-adviseur van Cruijff optreedt, heeft Estelle niks gezien.

'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft', vertelde Santegoeds woensdagmorgen op radio 538. 'Dus dat zal ze ongetwijfeld daar ook gedaan hebben'.

Overigens is de showbizzjournalist er van overtuigd dat er binnen afzienbare tijd delen van het verhoor naar buiten komen. 'In deze zaak wordt zoveel gelekt, dat dit verhoor waarschijnlijk binnen 24 uur op straat ligt'.

http://www.at5.nl/artikel(...)le-heeft-niks-gezien
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 19 december 2012 @ 16:38:50 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120512794
quote:
'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft'
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....
Altijd heel interessant als mensen gaan vertellen wat ze niet gezien hebben :X

Maar goed, uit haar eerste verklaring bleek al dat ze ongegeneerd een potje gaat zitten liegen, dus het verbaast me niet als ze dat weer heeft gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120512868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en dat je daar dan ook nog zo lang over moet nadenken :r
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 16:46:10 #47
184769 crew  Deisyy
pi_120513070
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gesprek zal wel even geduurd hebben :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 19 december 2012 @ 16:46:53 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120513111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat gesprek zal wel even geduurd hebben :o
Gelukkig had ze het geoefend met Evert *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 16:56:58 #49
184769 crew  Deisyy
pi_120513542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig had ze het geoefend met Evert *O*
Om de zuchten te oefenen :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_120513882
Je moet het mentaal inderdaad wel aankunnen om zoiets op te moeten biechten. Logisch dat ze daar even de tijd voor heeft willen nemen. 8)7
Is dat zo?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 17:22:40 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120514507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Ik word onderhand doodmoe van die relnicht. :{
Wij speculeren hier vrijblijvend, maar hij doet écht alsof-ie de enige waarheid in pacht heeft. Hij lult gewoon kritiekloos háár verhaal rond. Wat niet per se ook maar iets met de waarheid heeft te maken.

Kan-ie niet weer gewoon zijn baggerblaadje vullen en de serieuze speculaties aan óns overlaten? :{
pi_120514529
grappig ook dat Santegoeds klaagt over dat alles toch binnen 24 uur op straat ligt en verhoren gelekt worden om dan vervolgens zelf even te vertellen wat Estelle waarschijnlijk bij het verhoor gezegd heeft.
oftewel, voor een ander lekt, lek ik zelf alvast even, zoiets?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_120515000
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Santegoeds: 'Estelle heeft niks gezien'

Cruijff werd maandag door de politie als getuige verhoord in de zaak. Over het verhoor zijn nog geen details naar buiten gekomen, maar volgens Santegoeds, die ook als media-adviseur van Cruijff optreedt, heeft Estelle niks gezien.

'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft', vertelde Santegoeds woensdagmorgen op radio 538. 'Dus dat zal ze ongetwijfeld daar ook gedaan hebben'.

Overigens is de showbizzjournalist er van overtuigd dat er binnen afzienbare tijd delen van het verhoor naar buiten komen. 'In deze zaak wordt zoveel gelekt, dat dit verhoor waarschijnlijk binnen 24 uur op straat ligt'.

http://www.at5.nl/artikel(...)le-heeft-niks-gezien
Leugenachtige troll is ze toch ook :N
pi_120515583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Leugenachtige troll is ze toch ook :N
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur :P ) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
pi_120519366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef WRH het volgende:

[..]

ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur :P ) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
Misschien, heel misschien zou ik "het niets gezien hebben" geloofwaardig vinden als..........
zij deze verklaring meteen zou hebben gegeven bij de politie,
zonder dat zielige gedoe dat ze niet in staat was iets te verklaren.
het gebeuren openlijk zou hebben afgekeurd en medeleven aan het slachtoffer had betoond,
en niet dat bakvisachtige interview had gegeven bij Santegoeds en later nog eens dunnetjes in de Beau Monde :P

ik hoop dat de rechter hier niet in zal trappen, maar ben bang van wel
  woensdag 19 december 2012 @ 19:41:30 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120519762
Ze heeft in eerste instantie verklaard dat ze op het balkon stond en dat Badr haar haren stond te strelen.
Pas toen bleek dat Badr bekend had dat hij een opvoedkundig tikje had uitgedeeld en ze dus niet haarstrelend op het balkon stonden, gaf Estelle aan dat ze opnieuw een verklaring zou gaan afleggen.

Dat zou vervolgens bij de rechter-commissaris zijn, en daar mag je niet liegen, want dan is het meineed.
En dat heeft ze dus lafjes keer op keer zitten uitstellen, kennelijk omdat ze nog niet goed genoeg kon acteren dat ze niets gezien had.

Ik gok dat d'r oogkleppen niet goed zaten, anders kun je het in zo'n ruimte niet gemist hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 december 2012 @ 19:56:25 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120520581
Heeft ze nu maanden psygisch in de shit gezeten omdat ze niks gezien heeft?

OF heeft ze maanden nodig gehad om haar evrhaal zo te draaien dat ze alles ontlast
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 20:30:38 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120522776
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?

quote:
Het extreme gewichtsverlies van kickbokser Badr Hari wijst eerder op plotseling stoppen met anabole steroïden dan op slecht eten en gebrek aan training in de gevangenis.

Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Zo’n enorm verlies in vijf maanden is niet mogelijk bij een gezond iemand die gewoon kan bewegen; dat doet eerder denken aan mensen die vijf maanden in coma liggen of gewichtloos zijn in een ruimtestation.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 20:31:32 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120522827
Nog opmerkelijker:

quote:
Inmiddels zit hij, verdacht van zes gevallen van mishandeling buiten de ring, al vijf maanden in voorarrest, en volgens de Badr-watchers maakt hij nu een depressieve indruk.
Badr-watchers? Huh? Wie zijn dan dan? :?
  woensdag 19 december 2012 @ 21:08:46 #61
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120524847
Fiq voornamelijk en Evert, Yves...
pi_120525497
Dus e en b denken dus dat het als volgt werkt:

Je mept om onduidelijke redenen iemand in elkaar (en dit blijkt niet de eerste keer), liegt erover, wordt opgepakt en dan kom je erachter dat het niet zo leuk is in de gevangenis.
Je advocaat regelt dat je vrij komt en dan vergeet je voor het gemak dat er voorwaarden waren gesteld. Vervolgens zit je weer vast en doe je huilie huilie dat het zo zwaar is in de gevangenis en verwacht dat heel nl denkt aaaaah wat een leuke en lieve jongen
  woensdag 19 december 2012 @ 21:47:29 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120527377
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:
quote:
Roidrage

Er bestaat zelfs een term speciaal voor de door anabolen aangedreven agressie-uitbarsting: roidrage. Of is dat een broodje-aapverhaal? De Ronde: 'Dat is het niet, maar er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de bijwerkingen van zulke hoge doses. Geen enkele ethische commissie geeft je toestemming om je proefpersonen vol te stoppen met anabolen. Vooral trenbolone is berucht. Dat is een middel voor 'gevorderden' dat eigenlijk voor vee bedoeld is. Gebruikers krijgen daar een kort lontje van.'
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 december 2012 @ 21:55:09 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120527861
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 december 2012 @ 22:15:35 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120529153
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Alle getuigen die verklaard hebben dat ze er bovenop zat hebben gewoon gelogen.

Het is de omgekeerde versie van "Ik zat er NAAST!!!" van Amanda :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120533141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:

[..]

Dat stukje vond ik ook interessant......
Is dat zo?
pi_120534999
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gewoon het enige mogelijke. Dit zeggen we al lang hier hoor, check het NWS topic maar.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 06:37:59 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120540179
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Ach, Justitie heeft wel grotere dwalingen op haar naam staan, ik sluit nog niets uit.
pi_120541255
Hoe zou het OM dan op zoek gaan naar de waarheid? als er 2 partijen confictende verhoren afleggen en er dus klaarblijkelijk 1 partij liegt, wat doe je dan? Ook maar speculeren of zelf maar bepalen welke partij dan liegt..

ik zou het héél erg vinden als Estelle wel wat heeft gezien maar doordat ze verblind is van liefde, niks tegen hem durft te beweren en dus maar beweert niks te hebben gezien..vnl voor de slachtoffers en haar kinderen..dan moet je toch wel lef hebben om dat te proberen..
Vraag me ook af of Badr zich schuldig zou voelen ten opzichte van haar, zo van dankzij mij zit je in deze positie...
pi_120541867
Ze zijn toch in de ruimte geweest? Als er diverse verklaringen zijn over waar Estelle zat, en als ze gezien hebben waar het gebeurd is, dan is de kans groot dat ze zelf ook wel kunnen concluderen dat het vrijwel onmogelijk is dat ze niets gezien heeft.

Het kan zelfs zo zijn dat ze niet gelogen heeft over waar ze zat (op het bankje) maar wel over wat ze wel of niet gezien heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120542033
pi_120542082
Hahah idd hofstad, dat had ik ook al gezien..eerder zat ze daar nog Ruud allemaal schatje te noemen terwijl Badr al in haar leven was...schijnheilig.
Ben je nog naar zoetermeer geweest dinsdag? ze was er wel weer heen volgens Evert
  donderdag 20 december 2012 @ 09:45:01 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120542223
quote:
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_120542495
quote:
4s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
  donderdag 20 december 2012 @ 09:59:15 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120542526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
Ik heb ff wat historie gelezen en inderdaad, daar komt het wel op neer :P
pi_120542583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

"Met LD naar Madrid" zou eind mei wel een leuke zijn geweest, maar dat stond er dan weer niet.
Overigens zijn er per definitie maar weinig werkelijk interessante twitters, de meeste twitters zijn een eigen variant van "geshopt, gelunched, nagels laten lakken".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120542612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
"geshopt, gelunched, nagels laten lakken".
zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 10:12:29 #78
43556 miss_dynastie
pi_120542918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef WRH het volgende:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
Jij hebt tenminste een leven. Je zal je dagen maar goed gevuld houden met het lakken van nagels zeg :')
  donderdag 20 december 2012 @ 10:19:45 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120543129
quote:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
Jij hebt wél hersens?
pi_120543225
Haha, uitgebreid vertellen wat je niet gezien hebt... :')
Jack does it in real time...
pi_120543230
quote:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
En dan vergeten we de pedicure, het laten harsen en al die andere dingen nog.... die niet alleen meer tijd kosten als je het zelf doet, maar ook vervelender zijn omdat je jezelf pijn doet ipv een ander die je molesteert.

Nou ja, voor dat laatste heeft ze Badr nu O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120543879
Krijg acuut zin om mijn nagels te laten doen, oh wacht, moet ik ze wel eerst hebben.
maar echt, hoe vermaken zulke vrouwen zich de godganse dag. die zijn volgens mij de hele dag bezig met zichzelf optutten voor die 2 uurtjes aan tafel met hun grote liefde. ehm, dus nu een hele week optutten voor dat ene uurtje met hun grote liefde.
dat is toch geen leven? (heb geen medelijden hoor)
  donderdag 20 december 2012 @ 10:50:56 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120544125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Haha, uitgebreid vertellen wat je niet gezien hebt... :')
Mooi is ie, hè?
"Nee, ik heb niet gezien dat Badr -zie je me licht geven?- die vervelende man met de vlakke hand heeft geslagen en dat er zich vervolgens een horde mannen op die man wierpen. Nee. ik heb ook niet gezien dat die man vervolgens hardhandig die knusse VIP-room werd uitgegooid. Bloed op de witte kleding van Badr -Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?- ? Nee, is me helemaal niets van opgevallen."
pi_120544213
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

zie je me licht geven?-
Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?-
pi_120544633
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi is ie, hè?
"Nee, ik heb niet gezien dat Badr -zie je me licht geven?- die vervelende man met de vlakke hand heeft geslagen en dat er zich vervolgens een horde mannen op die man wierpen. Nee. ik heb ook niet gezien dat die man vervolgens hardhandig die knusse VIP-room werd uitgegooid. Bloed op de witte kleding van Badr -Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?- ? Nee, is me helemaal niets van opgevallen."
Haha, ja zoiets... :')

En kijk, als ze nou de kaart trekt: 'ja, ik kon het heel slecht zien, want het was zo druk en er was een woordenwisseling, maar alles was in 30 seconden voorbij, toen zijn we weggegaan!'

Maar nee, expliciet zeggen in dat bericht dat ze alles verteld heeft wat ze niet gezien heeft, geniaal. :') Hoeveel duidelijker wil je het laten zijn dat die verklaringen helemaal op elkaar zijn afgestemd onderling...
Jack does it in real time...
pi_120545381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef WRH het volgende:
Krijg acuut zin om mijn nagels te laten doen, oh wacht, moet ik ze wel eerst hebben.
maar echt, hoe vermaken zulke vrouwen zich de godganse dag. die zijn volgens mij de hele dag bezig met zichzelf optutten voor die 2 uurtjes aan tafel met hun grote liefde. ehm, dus nu een hele week optutten voor dat ene uurtje met hun grote liefde.
dat is toch geen leven? (heb geen medelijden hoor)
Misschien heeft ze wel een FOK! account.

Er zijn ook genoeg thuisblijfmoeders die niet het budget hebben om te shoppen, manicure/pedicure te laten doen enz. en die vermaken zich ook wel, dus het verbaast me niet zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120548976
quote:
Badr Hari is de minst populaire bekende Nederlander. Slechts een enkeling geeft aan bevriend te willen zijn met de kickbokser met losse handjes. Dat blijkt uit een onderzoek van de VriendenLoterij naar vriendschap en populaire bekende vrienden.

Ilse DeLange is juist de ideale vriendin. Haar oprechtheid en vrolijke uitstraling maken dat Nederlanders het liefst met de populaire zangeres bevriend willen zijn. Zij is dan ook meer dan welkom om aan te schuiven tijdens de kerstdagen.

Voor driekwart van de Nederlanders (76%) draait het in echte vriendschap vooral om wederzijds vertrouwen. Ook acceptatie is voor ruim de helft van de Nederlanders (51%) een kenmerk van een goede vriendschap. Vrouwen (58%) hechten hier meer waarde aan dan mannen (44%). Een goede vriend ben je niet zomaar. Maar liefst 90 procent van de Nederlanders beschikt over maximaal vijf echte vrienden.
Ahhhh
  donderdag 20 december 2012 @ 13:48:52 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120549843
Al hád ze het gezien, dan had Badr haar nog kunnen wijs maken dat-ie Koen Everink een aai over z'n bol gaf :P "Nee schatje, niks aan de hand hoor!"
pi_120549927
Zal me niks verbazen als Fiq weer van zich laat horen een dezer dagen..
Tis toch ten hemel schrijend dat die klucht gewoon alles op elkaar hebben kunnen afstemmen idd, snap niet dat de rechtbank daar mee akkoord ging en hoop dat ze dat ook wel meenemen in de beslissing, dat de verklaring van Stel niet voor 100% betrouwbaar kán zijn, na alle gesprekken over het hele gebeuren, met Badr, Fiq Bram Evert Yves Eric,jezus the list goes on and on..

Dat is niet echt een onpartijdige verklaring lijkt mij...Dat er niet 1 iemand is die duidelijk kan vertellen wat er nu precies is gebeurd is toch ook te gek voor woorden, in zo'n kippehok niks zien is net zoiets als beweren dat Gerard Joling geen homo is...
pi_120550384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef barca1971 het volgende:
Zal me niks verbazen als Fiq weer van zich laat horen een dezer dagen..
Tis toch ten hemel schrijend dat die klucht gewoon alles op elkaar hebben kunnen afstemmen idd, snap niet dat de rechtbank daar mee akkoord ging en hoop dat ze dat ook wel meenemen in de beslissing, dat de verklaring van Stel niet voor 100% betrouwbaar kán zijn, na alle gesprekken over het hele gebeuren, met Badr, Fiq Bram Evert Yves Eric,jezus the list goes on and on..
Nou, dat ze Jezus aan hun kant hebben qua verhaal vind ik eerlijk gezegd niet in hun nadeel spreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120551733
De rechter is volgens mij niet gek om de verklaring van Estelle, die andere getuigen tegenspreken, als 100% waarheid aan te nemen, helemaal omdat ze een relatie met de dader heeft.
Ik vermoed dat haar verklaring, ikke niets gezien, zal zijn anders kan zij zich juridisch in een lastig pakket brengen.
pi_120552322
Het is natuurlijk maar de vraag wat de andere getuigen verklaard hebben, het verbaast mij niet als er meer aanwezigen waren die last hebben van een slecht geheugen in combinatie met een oogprobleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 14:55:41 #93
43556 miss_dynastie
pi_120552409
'Ik ben zo overstuur, ik kan me niets meer herinneren." *mantra herhaalt*
pi_120552534
Er werd toch al meteen tegen de vriendin van Koen gezegd toen zij met hem in de ambulance zat, ik heb niks gezien en jij maar beter ook niet...
Waarom zwijgen als iemand mank afgevoerd word? Mag toch hopen dat mensen last krijgen van hun geweten..enkel en alleen omdat het Badr is, ik zou juist op de barricades springen!
pi_120559718
Best wel een Mazzelpik die Gullit :P

Ruud Gullit verhuist naar nieuw liefdesnestje!

Ruud Gullit heeft eindelijk de woonruimte gevonden waar naar hij op zoek was voor zichzelf en zijn vriendin Margaritha. Sinds kort woont Ruud in een zeer luxe penthouse in Amsterdam, dat is gelegen aan het zogenaamde groene hart van Amsterdam bij het Amsterdamse bos en in de buurt van de bekende Zuid- As, waar ook Badr Hari lange tijd een appartement heeft gehad.

Het penthouse, dat op de vierde verdieping is gelegen van het kleinschalige complex, bestaat uit totaal vier kamers, waaronder drie slaapkamers en 1 badkamer met ligbad en douche. En dit is niet zomaar een douche; het is een inloop- douche met regendouche ofwel de meest luxe douche die een mens zich maar kan wensen.

Voldoende ruimte dus om zijn kinderen te laten logeren. De totale woonoppervlakte van dit appartement is 155 vierkante meter. Ruud beschikt ook nog eens over schitterend dakterras van 35 vierkante meter met een prachtig uitzicht. Helemaal luxe is dat het terras ook nog eens over een buitendouche beschikt!

Zeer makkelijk als Ruud en zijn vriendin Margaritha zomers op het dak zonnen en het warm krijgen. Even een heerlijke douche om af te kunnen koelen en daarna weer de zon is.Ook de auto parkeren vormt geen enkel probleem, want Ruud kan vrij snel twee parkeervergunningen krijgen.

Er bestaat voor deze plek namelijk geen wachtlijst. De huurprijs die hij per maand moet betalen is niet bekend. Wel dat de vraagprijs op 2975,– euro per maand, terwijl eerder het penthouse nog in de markt had gestaan voor een prijs van 3350,– euro.

Buiten deze kosten moet Ruud ook nog 238,– euro per maand aan servicekosten overmaken. Het penthouse is ook zeer gunstig gelegen. Met de auto is hij zo op de snelweg, want zijn appartement ligt vrijwel aan de ring van de A 10.
Als zijn nieuwe vriendin Margaritha in Nederland is, kan zij zich helemaal uitleven in de keuken.

Ruud’s nieuwe optrekje heeft namelijk een zeer luxe keuken met alle mogelijk denkbare apparatuur en een kookeiland. Kortom: een appartement/ penthouse waar iedereen van zal dromen.

http://www.bekendeburen.nl/?p=4721
pi_120560241
En dat allemaal in een paar maanden tijd.......
Is dat zo?
  donderdag 20 december 2012 @ 18:31:34 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120560254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef barca1971 het volgende:
Er werd toch al meteen tegen de vriendin van Koen gezegd toen zij met hem in de ambulance zat, ik heb niks gezien en jij maar beter ook niet...

Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 december 2012 @ 18:32:17 #98
163650 Greys
pi_120560281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef WRH het volgende:
grappig ook dat Santegoeds klaagt over dat alles toch binnen 24 uur op straat ligt en verhoren gelekt worden om dan vervolgens zelf even te vertellen wat Estelle waarschijnlijk bij het verhoor gezegd heeft.
oftewel, voor een ander lekt, lek ik zelf alvast even, zoiets?
Alsof iemand die man nog serieus neemt na zijn uitgelekte scriptje :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120563708
@Copy, dat nieuws kwam al in de eerste tijd na het incident naar buiten. De vriendin die bij koen in de ambulance reed werd opgebeld in de ambulance en kreeg te horen van iemand die ook in de box was geweest dat hij/zij niks had gezien en dat het beter zou zijn als zij ook niks had gezien. Dat werd toen nog breed uitgemeten. Was rond de tijd dat er ook angst was dat Badr of iemand uit zijn kring, getuigen zou gaan intimideren..
pi_120575057
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:47:27 #101
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120587079
Dat filmpje ken ik ook ja..is ook allemaal wel heel verdacht hé..van zichzelf is Badr een lange dunne slungel en nu is ie flink opgepomt, mét gratis erbij verkregen extra agressie, zelfs zijn hoofd is anders vergeleken bij toen...
pi_120598887
Paragnost voorspelt relatiebreuk Estelle
In het tijdschrift ParaVisie onthullen paragnosten een flink aantal voorspellingen voor 2013. Een van hen voorziet dat Estelle haar relatie met Badr Hari beëindigt.

ParaVisie wordt gezien als een toonaangevend tijdschrift op het gebied van spiritualiteit en gezondheid, aldus Het Parool. In de januari-editie van het maandblad nemen dertien bekende en gerenommeerde paragnosten 2013 onder de loep.

Op het gebied van showbizz levert dat een aantal concrete verwachtingen op. Zo zouden er nieuwe programma's komen in de categorie Boer zoekt Vrouw: Boerin zoekt man, BN'er zoekt partner, Asielzoeker zoekt vriend(in). Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen en Bram Moszkowicz zou een eigen televisieprogramma krijgen.

http://www.at5.nl/artikel(...)relatiebreuk-estelle

al is zo'n voorspelling onzin natuurlijk. Het gaat over "liefdeskoppel Estelle en Badr", dus moest het hier even plaatsen :P
pi_120599074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef kaatje50 het volgende:
Paragnost voorspelt relatiebreuk Estelle
In het tijdschrift ParaVisie onthullen paragnosten een flink aantal voorspellingen voor 2013. Een van hen voorziet dat Estelle haar relatie met Badr Hari beëindigt.

ParaVisie wordt gezien als een toonaangevend tijdschrift op het gebied van spiritualiteit en gezondheid, aldus Het Parool. In de januari-editie van het maandblad nemen dertien bekende en gerenommeerde paragnosten 2013 onder de loep.

Op het gebied van showbizz levert dat een aantal concrete verwachtingen op. Zo zouden er nieuwe programma's komen in de categorie Boer zoekt Vrouw: Boerin zoekt man, BN'er zoekt partner, Asielzoeker zoekt vriend(in). Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen en Bram Moszkowicz zou een eigen televisieprogramma krijgen.

http://www.at5.nl/artikel(...)relatiebreuk-estelle

al is zo'n voorspelling onzin natuurlijk. Het gaat over "liefdeskoppel Estelle en Badr", dus moest het hier even plaatsen :P
Dat durf ik ook nog wel te voorspellen :')
pi_120599521
Paragnosten, :').
3FM, :').
Giel Beelen, :').
pi_120599562
quote:
Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen
Alsof de AIVD hem ook maar in de buurt laat komen.
pi_120601377
79 kilo is ook niet veel voor iemand met die lengte met wat spiermassa, zelfs zonder ooit steroiden te gebruiken.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 16:55:22 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_120602914
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.

http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_120603022
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:

ik zie het net staan ja, _O- . nou ja, een baby is ook geen belemmering meer om uit elkaar te gaan ;)
krijgen beide paragnosten gelijk :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:58:13 #109
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120605083
Hoe harder iedereen roept dat ze uit elkaar gaan hoe meer zij bij elkaar zullen blijven om het tegendeel te bewijzen
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:00:09 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120605155
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Paragnosten, :').
3FM, :').
Giel Beelen, :').
Vastgeroeste PI's :') .
pi_120605160
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
79 kilo is ook niet veel voor iemand met die lengte met wat spiermassa, zelfs zonder ooit steroiden te gebruiken.
Lijkt me trouwens heel weinig. Ik ben zwaarder en een stuk kleiner. En allesbehalve dik.
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:01:41 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120605208
Hofstadtgruppe is een propje!
pi_120605408
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:01 schreef Copycat het volgende:
Hofstadtgruppe is een propje!
85 kilo spieren nga
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:14:58 #114
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120605615
Badr weegt ook echt geen 79 kilo, geloof ik niks van, je ziet het iig niet
pi_120608832
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef barca1971 het volgende:
Badr weegt ook echt geen 79 kilo, geloof ik niks van, je ziet het iig niet
Neh, zeker niet onder 90/95 met zijn lengte.
pi_120611272
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik zie het net staan ja, _O- . nou ja, een baby is ook geen belemmering meer om uit elkaar te gaan ;)
krijgen beide paragnosten gelijk :P
Badr gaat zelfs bij vrouwen weg die nog zwanger zijn, dus die voorspellingen gaan prima samen inderdaad!
pi_120628712
pi_120628717
vraag mij af of deze gast uberahupt na wel / geen gevangenisstraf ooit nog voort kan gaan met een serieuze sportcarrière. lichamelijk is hij er straks al een flinke tijd uit (laat staan als hij daadwerkelijk nog een tijdje achter de tralies verdwijnt) maar ook qua imago en handelingen vraag ik mij af of hij nog wordt toegelaten in het formele wedstrijdcircuit. lijkt mij een behoorlijk ongewenst persoon te worden als deze sport nog wil redden wat er te redden valt van hun eigen imago, gezien de laatste paar keer dat kickboksen in de schijnwerpers is geweest.

waar hij dan het geld vandaan moet halen om zijn fijne leefstijl, kinderalimentatie en dure vriendin van te onderhouden..
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:42:17 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120628962
Op dezelfde manier als andere ABC'ers....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 13:03:03 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120630336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:
Op dezelfde manier als andere ABC'ers....
Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.
pi_120630498
Sporten lijkt mij nog wel een optie als hij over max een jaar vrijkomt, een jaartje trainen met roids en hij kan weer vechten.
Zijn imago speelt in Azie echt geen rol en daar komen veel kijkers vandaan.

Daarna gewoon net als veel andere voormalige sporters uit die hoek bescherming en incassos voor ABC'ers gaan regelen, en dan doodgeschoten worden :Y
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:11:10 #122
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120637498
Zouden ze er in Japan geen eergevoel op na houden dan? ze zijn daar altijd zo strict en gewetensvol, lijkt mij dat ze toch een soort code hebben, of tenminste iemand royeren.
Zou wat zijn zeg, als wij deze feiten aan onze broek hadden hangen kwamen we ook nergens meer aan de bak en hij zou in de voorbeelfunctie die ze daar toch hebben, gewoon weer in mogen stappen?
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 17:51:51 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120638923
Nou, als jij na een misdaad een straf uitzit mag je ook alles weer gewoon doen, hoor. :)
Ik vind hem niet sympathiek overkomen en denk ook wel dat-ie snel recidiveert, maar op zich denk ik wel dat-ie na een eventuele gevangenisstraf weer gewoon mag sporten, hoor.
pi_120639573
wel mogen misschien maar het lijkt mij dat de hele kickboks scene niet echt op dit soort lui zit te wachten. er zullen toch ook nog wel serieuze sportieve normale sporters tussen zitten die hier totaal niet mee geassocieerd willen worden?
kan mij zo voorstellen dat een terugkeer naar de ring niet echt enorm bevorderd zal worden door de georganiseerde formele wedstrijden.
pi_120642101
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.
Oh hij kan prima aan de bak als Brilleman... Hij zal dan wel ook hetzelfde eindigen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:34:11 #126
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120644842
Als Badr geen officiele wedstrijden meer mag doen, zijn er nog genoeg andere legale mogelijkheden:
- trainer
- een eigen sportschool
- panellid van tv-spelletjes (samen met Estelle in de jury)
- sport-presentator

En anders verhuizen naar Marokko, daar wordt Badr aanbeden.

Hoe is het trouwens afgelopen met de rozenblaadjes? Badr zal d'r wel gezegd hebben dat te laten.
How can I make this topic about me?
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 20:44:48 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120645251
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de rozenblaadjes? Badr zal d'r wel gezegd hebben dat te laten.
Het is wel behoorlijk gay en Badr zal daar niet dol op zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 01:49:03 #128
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120659076
Die Badr heeft tijdens het kickboksen ook al zo vaak de regels overtreden en is vervolgens alsnog gewoon welkom. Ze gaan hem voor deze mishandelingen buiten de ring niets doen hoor.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 23 december 2012 @ 09:38:37 #129
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120662665
Dat zou ik zwaar belachelijk vinden hoor en maar roepen dat de sport in een kwaad daglicht staat. Hij gaat systematisch zijn boekje te buiten op een keer zou toch de grens bereikt moeten zijn lijkt me zo, al is het alleen maar om hem een les te leren, dat zijn gedrag niet acceptabel is. Mocht hij nooit meer gaan sporten lijken de bovengenoemde mogelijkheden als sportschoolhouder of trainer me bij lange na niet genoeg geld op te gaan leveren om Estelle te kunnen bekostigen, das toch een flinke hap minder in haar budget, wat eerder non existent was, waren haar eigen woorden in de Linda; Ik heb geen shop budget...tut tut
  zondag 23 december 2012 @ 10:47:27 #130
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120663372
[voorspelling]
Als Estelle minder budget van Badr kan krijgen, maakt ze het uit... Zo'n bitch lijkt het me wel.

Zorgt ze eerst sneaky dat ze een andere miljonair aan de haak slaat. En krijgen we plots uitgelekte foto's van haar in de roddelbladen, zittend op een duur jacht van een of andere BNer, ergens bij de Behama's.

Hoewel...Een zeer boze bedrogen Badr die even dat schip komt verbouwen is natuurlijk wel een gegeven dat de potentiele nieuwe vlam voorzichtig doet zijn.
[/voorspelling]
pi_120667878
oh dat lijkt mij leuk,
Gullit liet zich uiteindelijk erg makkelijk aan de kant zitten en inruilen, denk dat het ego van Badr dat niet aankan.
en zij kan dan wel vlot een inruil exemplaar voor hem gevonden hebben straks, maar welke idioot durft daar nu nog aan te beginnen zonder angst al zijn tanden kwijt te raken?
wat dat aangaat is ze nu wel echt damaged good maar dan anders.
  zondag 23 december 2012 @ 20:15:19 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120685368
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:

Ik hoef geen helderziende voor te zijn om te bedenken dat dit volgend jaar kan gebeuren.
1. Estelle wordt er niet jonger op.
2. Badr heeft al een baby, dus Estelle wil haar eigen mini-me voor Badr. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 23 december 2012 @ 21:20:55 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120689191
quote:
5s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
Dit is voor mij ook nieuws.
  maandag 24 december 2012 @ 15:59:23 #134
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120720917
zou het morgen wel bezoek zijn

~:)
  maandag 24 december 2012 @ 18:00:08 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120726817
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef barca1971 het volgende:
zou het morgen wel bezoek zijn

~:)
Ah, toch nog Kerst vieren, in de bak dan wel, maar het is niet anders.
Of,..... zou hij al stiekem vrijgelaten zijn, of verlof hebben gehad?!
  maandag 24 december 2012 @ 23:43:34 #136
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120743535
Denk dat Estelle zo heeft lopen dwepen met scenario onvoorwaardelijke liefde dat ze misschien wel een bezoekje mogen doen in een privé ( peeskamertje)

Zulks een grote immense liefde laat toch niemand ongeroerd?

*;
pi_120757455
raar dat we daar dan weer geen verslag van krijgen van goede oude Santegoeds.
waarom niet even een live kijkje (3 pagina's met foto's) van 'het dramatisch samenzijn: eenzaam en maar 5 minuten samen kerst' ofzo?
  dinsdag 25 december 2012 @ 20:55:42 #138
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120764965
Zou mooi zijn, echte tearjerker, en heel goed voor het scenario...ze willen ons allemaal tenslotte verblinden en voor de gek houden zodat we weer in sprookjes gaan geloven en hen alles vergeven zodat zij zich weer in de nederlandse showbizz kunnen begeven, i.p.v de paria's te zijn van diezelfde wereld...

pfff ik heb teveel gegeten...wat over is had ik eigenlijk naar zoetermeer moeten sturen, zouden die 23 kilo er meteen weer aanzitten ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:28:20 #139
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120859953
Je groeit toch automatisch uit elkaar als je elkaar maar 1x in de week ziet. Waar moet je het over hebben?

- "Alles goed met de kinderen?"
"ja hoor, ze hebben goede cijfers gehaald. En jij vermaak jij je een beetje in de bak?"
- "nee, 't is saai hier. Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht van de week?"
"ja schat, in de aanbieding waren ze, nog geen 800 euro. Een koopje. Vind je het erg als ik volgende week niet langskom? Ik wil graag er even uit, naar Bonaire, ik moet nodig een break, ik heb het zwaar met deze feestdagen".
- "Nee hoor schat, ga maar."
"Dank je lieverd. Ik houd van je . Nou ik ga maar weer, daaag"

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 28-12-2012 17:29:05 ]
pi_120860363
En hoe waren Estelle dr feestdagen? ;( ;( ;(

*O*
pi_120860425
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 december 2012 @ 14:19:36 #142
163650 Greys
pi_120862035
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Je groeit toch automatisch uit elkaar als je elkaar maar 1x in de week ziet. Waar moet je het over hebben?

- "Alles goed met de kinderen?"
"ja hoor, ze hebben goede cijfers gehaald. En jij vermaak jij je een beetje in de bak?"
- "nee, 't is saai hier. Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht van de week?"
"ja schat, in de aanbieding waren ze, nog een 800 euro. Een koopje. Vind je het erg als ik volgende week niet langskom? Ik wil graag er even uit, naar Bonaire, ik moet nodig een break, ik heb het zwaar met deze feestdagen".
- "Nee hoor schat, ga maar."
"Dank je lieverd. Ik houd van je . Nou ik ga maar weer, daaag"
Ze heeft helemaal geen tijd om te praten, ze zit alleen maar te shiiiiiinen en licht te geven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:20:09 #143
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120862059
Blinded by the light....
pi_120862921
Een heel item eraan gewend zelfs _O-

http://www.rtl.nl/%28/act(...)s-in-overtreding.xml
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:27:47 #145
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120870025
In de weekend;

Estelle weer in de pc hooft geweest en snel weer naar een premiere..

Omg, wat heeft ze toch in godsnaam op een premiere te zoeken met al die shit in haar leven. En maar bij hoog en bij laag beweren hoe oneerlijk het is dat ze dat pc imago maar niet kwijt raakt.
Moet je daar nu ook niet gaan lopen lieve schat, blijkt wel weer dat ze bereid is om alles te zeggen om zichzelf wat sympathieker over te laten komen...
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:41:50 #146
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120870758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef barca1971 het volgende:
In de weekend;

Estelle weer in de pc hooft geweest en snel weer naar een premiere..

Omg, wat heeft ze toch in godsnaam op een premiere te zoeken met al die shit in haar leven. En maar bij hoog en bij laag beweren hoe oneerlijk het is dat ze dat pc imago maar niet kwijt raakt.
"Estelle ontvlucht huis."
Zou ik ook doen, de muren komen immers op haar af, zo helemaal alleen. Vooral met kerst - de gezellige feestdagen - natuurlijk extra zwaar.

En van taarten bakken heeft ze inmiddels ook de buik vol. 't moet er allemaal weer afgefitnessed worden, die calorieen.
pi_120893150
Er is toch nog zo'n 'hippe' winkel- en terrassenstraat in Amsterdam-Zuid? Everhard Schuitenstraat of zoiets?
>:O
pi_120893759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

"Estelle ontvlucht huis."
Zou ik ook doen, de muren komen immers op haar af, zo helemaal alleen. Vooral met kerst - de gezellige feestdagen - natuurlijk extra zwaar.

En van taarten bakken heeft ze inmiddels ook de buik vol. 't moet er allemaal weer afgefitnessed worden, die calorieen.
Ze kan het hebben want ze was toch 20 kilo's afgevallen?
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:44:13 #149
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120904310
cornelis schuytstraat, lol..
Daar was ze al meteen weer gaan shoepen met Badr de eerste dag dat ie vrij was. Héél slim van ze, op dé sterrenstraat gaan lopen..met tasjes behangen liepen ze terug naar de auto, Badr zal wel weer schoenen voor haar hebben gekocht bij Shoebaloe, ff warm houden die hap
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 december 2012 @ 11:59:27 #150
22592 crew  Ole
pi_120904761
Maar wordt ze niet met de nek aangekeken op een premiere? Niemand wil haar toch meer kennen?
(ook sad trouwens hoor)
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2012 @ 12:02:12 #151
43556 miss_dynastie
pi_120904846
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef Ole het volgende:
Maar wordt ze niet met de nek aangekeken op een premiere? Niemand wil haar toch meer kennen?
(ook sad trouwens hoor)
Hoezo sad? Dat heeft denk ik niet zozeer te maken met wat Badr gedaan heeft, maar met hoe Estelle erover gelogen heeft en het goedpraat...
pi_120906327
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef barca1971 het volgende:
cornelis schuytstraat, lol..
Daar was ze al meteen weer gaan shoepen met Badr de eerste dag dat ie vrij was. Héél slim van ze, op dé sterrenstraat gaan lopen..met tasjes behangen liepen ze terug naar de auto, Badr zal wel weer schoenen voor haar hebben gekocht bij Shoebaloe, ff warm houden die hap
Wat armoedig toch als shoppen het summum van geluk is. ;(
pi_120911506
Oja, de Cornelis Schuytstraat. Maar ik zat in de buurt :+
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:05:15 #154
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120911622
Denk ook niet dat mensen zitten te wachten op Estelle op de rode loper, wat is de meerwaarde daarvan? Hoe komt ze erbij te denken dat ze daar hoort? Ze is geen voetbalvrouw meer maar het liefje van Badr, die voorheen ook geen landelijke bekendheid genoot, alleen bij de kickboks fans. Hij was niet op premiere's op andere gelegenheden te vinden. Dus Estelle moet zich daar nu maar aan aanpassen, ze heeft immers zelf ook geen carriere...maar dat zal ze zeer moeilijk te verkroppen vinden, geen publieke aandacht meer. Het idd best sad allemaal, als je je krampachtig aan iets vast probeert te houden wat passé is. Ga lekker met Badr in de vergetelheid leven en reis af en toe met hem mee naar zo'n ordinair kickboks gevecht...soit
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:12:32 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120911864
Je hebt er bijna een dagtaak aan haar níet in de vergetelheid te laten duiken.
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:12:35 #156
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120911868
En zo hip is die hele schuytstraat niet hoor, hoop gedoe om niks, was er laatst en zat op t terras met Regillio tuur achter me,pff nog zo'n wife beater. Judith osborn liep er ook te paraderen, heen en weer...my god zeg..
Wél een Ray Ban Wayfarer gescoord voor maar 60 euri, ikke kei blij, was die dag 50% korting.
Liep er zon troela die voor de hele familie brillen kocht waaronder een Chanel voor haar dochter van 12! Madness was dat, rekende ff 600 euro aan brillen af
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:56:29 #157
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120913379
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:45:07 #158
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120915314
Nu zal ze wel niet meer in ranking the stars durven, dan moet je nogal openhartig zijn, denk dat ze dan serieus aan de tand gevoeld gaat worden..
Zou wel weer leuk zijn om te zien

zaterdag 29 december 2012 @ 16:48:33 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120915448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
:)
pi_120917560
Je kan denk ik ook niet zomaar naar een premiere, ze zal er wel voor uitgenodigd zijn.
Don't you love her madly?
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:41:04 #161
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120917690
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:12:39 #162
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120921187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
Ruud? :P
pi_120945659
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt er bijna een dagtaak aan haar níet in de vergetelheid te laten duiken.
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 30 december 2012 @ 08:48:38 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120946068
quote:
Degene die haar uitgenodigd heeft?
Of denk je dat ze de party gecrashed heeft en dat niemand haar weg durfde sturen vanwege haar gevaarlijke vriendje?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120949298
quote:
Als je graag zeker wilt zijn van veel media-aandacht voor je premiere, dan is het uitnodigen van Estelle best een slimme zet hoor ;)
  zondag 30 december 2012 @ 12:12:06 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120949808
quote:
Ik zou haar laten meedoen met de natonale IQ test en dan kijken of ze Bonnie St. Claire gaat toppen.
  zondag 30 december 2012 @ 14:13:12 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120954624
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ruud? :P
Leico of een van haar goede vriendjes.
  maandag 31 december 2012 @ 22:14:33 #168
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121023673
Hoe vieren ze eigenlijk oud en nieuw in de bak? Als uitzondering met alle inmates in de grote zaal, voor de tv?
Of gewoon as usual zittend in de cel, waarbij het plotseling oplaaiende geknal buiten aangeeft dat het nieuwe jaar is aangebroken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 01:20:16 #169
163650 Greys
pi_121027497
Net in die Van Muiswinkel conference, op de melodie van 'Meisjes met rode haren':

Meisjessss van Badr Haaaaari
moet je niet krenken
want dat gaat mis
Er volgt een bloedbad
en een penarieeeeeee
(en een zin die ik vergeten ben maar iets met niet weten wat horeca is) :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121033114
quote:
Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Dat wordt nog een uitdaging: bij Badr blijven én een fris hoofd houden...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:17:43 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121051385
Dat er veel lucht in haar hoofd zit maakt het nog niet fris hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 10:52:46 #172
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_121064959
Rafael vd Vaart is wél vrij. Misschien een goed moment voor een transfer van Estelle?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:13:33 #173
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121072153
Als zelfs de brave Rafeal zijn vrouw een klap durft te verkopen, wat zou Badr dan wel niet doen als Estelle de pasta laat verbranden?

en goe's to show; hoe dikker en kleffer ze het er allemaal bovenop proberen te leggen..hoe nep het allemaal blijkt te zijn
pi_121084384
Wat zal Stellemans vandaag blij zijn, haar gate is ondergesneeuwd door de Uitvaart _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:12:57 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_121122588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal Stellemans vandaag blij zijn, haar gate is ondergesneeuwd door de Uitvaart _O-
Heeft Estelle nog tegoed.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 12:44:19 #176
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121147429
haha heb net het complete file gelezen van Evert met de scenario's erin.
Het is om je te bescheuren! Estelle heeft gewoon echt letterlijk dingen eruit overgenomen. 'de liefde is het ons waard, ik zal alles doen om Badr te helpen in het belang van hem en onze relatie '

Het is werkelijk beschamend om dat hele circus op touw te zetten enkel en alleen om het imago van een ex voetbalvrouw te redden. Er wordt zelfs gesteld dan maar voor de eerste mogelijkheid te gaan want daarin kan ook nog 'directe betrokkenheid worden ontkend '...

mag toch hopen dat de rechter dat document ook onder ogen krijgt..
pi_121151083
Estelle Cruijff blij met eenzijdige beeldvorming
Snol niet langer weggezet als veelzijdige duizendpoot

DOOR JOCHEM VAN DEN BERG EN DIEDERIK SMIT • DONDERDAG 3 JANUARI 2013, 12:03
Estelle Cruijff is blij met de eenzijdige beeldvorming rond haar persoon. Dat zegt het opportunistische voetbalvrouwtje in een interview met de Privé. “Het is terecht dat de media maar één kant van mij laten zien. Ook omdat ik maar één kant heb.”

Het afgelopen jaar deed Estelle Cruijff showbizzland op z’n grondvesten schudden. Gedurende een scheiding, een nieuwe relatie en verschillende rechtszaken, werd de snol op de voet gevolgd door de media. “Ik ben neergezet als een aandachtsgeile sloerie die aan de haal ging met een agressieve crimineel en haar kinderen verwaarloosde. Ik herken me volledig in dat beeld en ik voel me er ook goed bij. Het is verbijsterend hoe secuur en zorgvuldig de media het afgelopen jaar te werk zijn gegaan.”

In het verleden heeft Estelle naar eigen zeggen veel negatieve ervaringen gehad met de media: “Sinds mijn scheiding met Ruud word ik niet langer op een genuanceerde manier weggezet als veelzijdige duizendpoot. Vroeger werd steeds benadrukt dat ik naast voetbalvrouw ook nog werkte als ondernemer, actrice, ontwerpster en model, terwijl ik zoveel minder ben dan dat.”

De scheiding met Ruud Gullit en de affaires rondom haar nieuwe liefde Badr Hari zijn Cruijff niet in de koude kleren gaan zitten: “De media schetsen een bepaald beeld van me en daar laat ik me sterk door beïnvloeden. In de moeilijke periodes heeft de beeldvorming me er doorheen gesleept.”

Showbizzjournalist Albert Verlinde is niet verbaasd over de complimenten van Estelle. “De redactie heeft haar uiterste best gedaan om zo integer mogelijk met dat egocentrische wicht om te gaan. We hebben geprobeerd de onderste steen boven te krijgen, maar daar lag ‘ie al. De verleiding is groot zo iemand af te schilderen als veelzijdig persoon, maar daarmee doe je haar echt tekort.”
http://www.speld.nl/2013/(...)ijdige-beeldvorming/

# met dank aan Piet.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:31:19 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121157071
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed? 8)7

quote:
...Vroeger werd steeds benadrukt dat ik naast voetbalvrouw ook nog werkte als ondernemer, actrice, ontwerpster en model, terwijl ik zoveel minder ben dan dat.”...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:33:46 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121157206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed? 8)7

[..]

Speld.nl.......
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 16:33:52 #180
22592 crew  Ole
pi_121157214
Zie bron ;)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:35:27 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121157311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Ole het volgende:
Zie bron ;)
Er is iig sprake van een verklarende ondertitel :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:37:50 #182
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121157438
Ik doe mijn ondertitel dus weer eer aan... :D
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:38:52 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121157486
:Y
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:39:14 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121157503
Maar afijn, in deze gate gebeurt niet zo veel op dit moment. Het vuurwerk is bij de buren. ;)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:40:01 #185
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121157543
Heeft deze gate eindelijk wel een eindpunt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:43:16 #186
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121157696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Andromache het volgende:
jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:56:35 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121158294
Nah, de scheiding moet nog rond.... maar uiteindelijk zal het vanzelf doodbloeden, net als de Palinggate.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:00:07 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121158453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).
Ik ga wel een beetje van dat scenario uit. Hij is tenslotte ook al flink gestraft door de media.
pi_121170056
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:39:33 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121172753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
Ze hopen dat de media hun vergeet. En dat gaat ook gebeuren, als ze een beetje low-profile blijven...
Misschien een wat langere vakantie nemen dit keer dan die drie magere weekjes na het incident in de skybox.
De zon was toen nog niet op of Badr zat al business class naar Marokko.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 05-01-2013 00:33:46 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:25:35 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121174957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle belt Edwin gewoon dat ze Badr gaat halen... komt helemaal goed :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:50:36 #192
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121185661
Ik denk helemaal niet dat ze willen dat de media hen vergeet! Vooral Estelle niet, die is aan de aandacht gewend geraakt na al die jaren en kan niet zonder. Dat is ook de reden dat met man en macht geprobeerd wordt haar 'imago'te redden zodat ze weer overal welkom is. Denk niet dat Badr er echt op zat te wachten. Die kon hier gewoon zijn gang gaan ( dat bleek ook wel ) hij was niet bekend genoeg. En idd ze zorgt ervoor dat de pers er op cruciale momenten gewoon bij is. Is eerder toch ook al gebeurd/ Ze waren net samen en gingen bowlen; hele fotosessie van. Op vakantie naar Sardinie; hele serie van. Naar 'liefdesstad' Parijs; privé ging weer mee. Alles aan Estelle en haar relatie met Badr is bedacht en uitgezet, enkel en alleen om de schade te beperken zodat ze zich weer bij de Beau Monde kan scharen.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:15:51 #193
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_121293329
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk helemaal niet dat ze willen dat de media hen vergeet! Vooral Estelle niet, die is aan de aandacht gewend geraakt na al die jaren en kan niet zonder.
wat zal ze balen. Nu moet ze die "aandacht" delen met de Fakegate en Boulahgate :o

[ Bericht 1% gewijzigd door kaatje50 op 07-01-2013 23:17:10 (even de goede gate-namen opgezocht) ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:29:22 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121306505
quote:
Klacht Estelle tegen Moszkowicz
Toegevoegd: dinsdag 8 jan 2013, 12:18
Estelle Cruijff heeft een tuchtklacht ingediend tegen advocaat Bram Moszkowicz. Dat heeft haar nieuwe raadsman Nico Meijering bevestigd.

Moszkowicz was door Estelle Cruijff benaderd om haar bij te staan in de zaak van haar vriend, kickbokser Badr Hari. Het Openbaar Ministerie had Estelle opgeroepen als getuige.

Kort voor het verhoor vorige maand zette Estelle Moszkowicz aan de kant en stapte over naar advocaat Nico Meijering, kantoorgenoot van Bénédicte Ficq, die de raadsman van Badr Hari is. Estelle beschuldigt Moszkowicz nu van financieel wangedrag. Moszkowicz heeft volgens haar na de breuk hoge rekeningen gestuurd. Zo bracht hij 1500 euro (3 uur à 500 euro) in rekening voor de reistijd van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstelhotel, waar hij met Estelle afsprak.

Ook verwijt Estelle Moszkowicz het breken van zijn ambtsgeheim. Volgens haar heeft Moszkowicz vertrouwelijke informatie doorgespeeld aan de Telegraaf en RTL Boulevard.

Meijering heeft deken Germ Kemper van de Orde van Advocaten gevraagd om Moszkowicz bij de Raad van Discipline voor te dragen voor een onmiddellijke schorsing. De Raad besloot vorig jaar al dat Moszkowicz niet meer als advocaat mag werken, maar in afwachting van het hoger beroep dat naar verwachting dit voorjaar dient mag hij nog gewoon aan het werk blijven.

De gang van zaken rond Estelle Cruijff geeft volgens Meijering aan dat Moszkowicz niets heeft geleerd van zijn recente veroordelingen en nog steeds cliënten dupeert. Met de spoedprocedure kan worden voorkomen dat nog meer cliënten het slachtoffer worden, stelt Meijering.
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.html
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:38:02 #195
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_121306730
quote:
Wat is dat wijf erg zeg. :r . In mijn ogen is dit bepaald geen charme-offensief :N
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:42:10 #196
123170 alors
zlata1234
pi_121306823
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Wat is dat wijf erg zeg. :r . In mijn ogen is dit bepaald geen charme-offensief :N
Wtf :') Moszkowicz is gewoon een beroepsmongool. Dat had zij ook wel kunnen weten van tevoren aangezien er al veel gedoe over hem was toen. Maar als dit waar is, en dat zou mij niets verbazen, dan is dat niet haar schuld toch?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:43:54 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121306872
Nou is het verkeer in 020 best pittig, maar 3 uur reistijd van de Herengracht naar het Amstelhotel lijkt me wat overdreven....
Wrom kon ze niet gewoon op kantoor komen? Zouden ze daar niet voldoende gezien worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:47:35 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121306988
Nou ja, misschien hebben ze wel 3x afgesproken. Wel zielig dit van die advocaat, er vanuitgaande dat dit niet het idee van estelle is.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:47:41 #199
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_121306992
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef alors het volgende:

[..]

Wtf :') Moszkowicz is gewoon een beroepsmongool. Dat had zij ook wel kunnen weten van tevoren aangezien er al veel gedoe over hem was toen. Maar als dit waar is, en dat zou mij niets verbazen, dan is dat niet haar schuld toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
Nou is het verkeer in 020 best pittig, maar 3 uur reistijd van de Herengracht naar het Amstelhotel lijkt me wat overdreven....
Wrom kon ze niet gewoon op kantoor komen? Zouden ze daar niet voldoende gezien worden?
Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:51:49 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121307107
Grappig trouwens dat ze voor die ¤ 1.500 (ex) de publiciteit zoekt.... Ik had het in haar geval lekker laten gaan, zeker omdat de zaak erover met de nieuwe advocaat waarschijnlijk een veelvoud gaat kosten.

Maar misschien vinden ze het op het kantoor van Ficq gewoon lekker om een stok te hebben om Bram mee te kunnen slaan, en probeert Estelle op die manier het "Ik ben zo..... zucht...... zielig :'( " scenario nieuw leven in te blazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121307115
Ah, Stellie kwam aandacht tekort!
Is dat zo?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:56:19 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121307227
Ik denk eerder dat die claim ontsproten is aan het advocatenkamp van Badr, waartoe nu ook Estelle behoort. En Estelle laat zich als een mak, verlicht lammetje voor die wagen spannen.
pi_121307577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Andromache het volgende:
Zoals onze postmoderne filosoof Estelle zelf al zei in het wetenschappelijke tijdschrift Beau Monde: "Het is als bij een hardloopwedstrijd. je krijgt niet na 100 meter al een flesje water aangereikt. Nee, de mooiste prijzen liggen bij de finish".

Maar ik denk dat deze gate echt voorbij is als Badr en Estelle uit elkaar gaan. Binnen enkele jaren dus.
pi_121307686
pi_121307913
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Ik denk eerder dat die claim ontsproten is aan het advocatenkamp van Badr, waartoe nu ook Estelle behoort. En Estelle laat zich als een mak, verlicht lammetje voor die wagen spannen.
dit
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:26:27 #206
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_121308195
Estelle is echt een meesterbrein. :')
pi_121308411
Whehe, fantastisch dit zeg _O_ _O-
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 13:36:54 #208
43556 miss_dynastie
pi_121308628
Tja.... :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:38:17 #209
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121308689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef alors het volgende:

[..]

Dit dus.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:43:15 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121308898
Zoekt Estelle de publiciteit of doet haar 'raadsman' dat? Nuance.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 13:43:57 #211
43556 miss_dynastie
pi_121308922
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef Copycat het volgende:
Zoekt Estelle de publiciteit of doet haar 'raadsman' dat? Nuance.
Het zou stom zijn van die raadsman, want dat is nou net wat hij Moszko verwijt....
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:45:08 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121308973
Toch staat er echt dit:

quote:
Estelle Cruijff heeft een tuchtklacht ingediend tegen advocaat Bram Moszkowicz. Dat heeft haar nieuwe raadsman Nico Meijering bevestigd.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:22:30 #213
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121310415
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Toch staat er echt dit:

[..]

Maar dat zegt nog steeds niks. Een journalist kan via via over de klacht gehoord hebben en vervolgens contact hebben gezocht met Meijering.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:27:31 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121310618
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef hexje het volgende:

Maar dat zegt nog steeds niks. Een journalist kan via via over de klacht gehoord hebben en vervolgens contact hebben gezocht met Meijering.
Klopt. Maar het zegt in ieder geval helemaal niks over Estelle en haar zgn mediageilheid.
pi_121310728
De Telegraaf legt het verhaal meer in de mond van advocaat Meijering ipv Estelle
quote:
Klachten Estelle Cruijff tegen Moszkowicz AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, heeft bij de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten klachten ingediend tegen haar voormalige advocaat Bram Moszkowicz. Volgens haar huidige raadsman Nico Meijering beklaagt Cruijff zich over „excessief hoge declaraties” en over het feit dat Moszkowicz de media heeft ingeschakeld.

Cruijff is getuige in de strafzaak tegen Badr Hari, die wordt verdacht van een reeks mishandelingen, en heeft daarom bijstand van een advocaat. Vorig jaar besliste de Raad van Discipline in een tuchtzaak dat Moszkowicz uit de advocatuur moet worden gezet. In die zaak draaide het onder meer om contante betalingen van cliënten die Moszkowicz tegen de regels in niet bij de deken meldde. Ook hebben cliënten zich beklaagd over hoge voorschotten die moesten worden betaald.

Meijering zegt dat Moszkowicz telkens in het Amstel Hotel afsprak om besprekingen te voeren met Cruijff. „Hij rekende 1500 euro aan reiskosten voor de afstand van zijn kantoor aan de Herengracht naar het hotel”, stelt Meijering. Daarbij kwam het voor dat Cruijff werd opgewacht door journalisten met camera's. Volgens Meijering zijn zij getipt door Moszkowicz. „Dat is in strijd met zijn beroepsgeheim.”

Advocaat Meijering heeft, los van de zaak-Cruijff, de deken op persoonlijke titel gevraagd Moszkowicz bij de Raad van Discipline voor te dragen voor onmiddellijke schorsing. Dat is een speciale procedure. „Een aantal klachten tegen hem is gegrond verklaard en nu wordt er weer iemand slachtoffer van zijn fratsen”, aldus Meijering.„Het gaat wederom om overtredingen van de gedragsregels. Moszkowicz heeft de beroepsgroep nu wel genoeg geschaad, daarom wil ik dat hij direct wordt geschorst.”

Moszkowicz vecht de beslissing van de Raad van Discipline in de tuchtzaak van vorig jaar in hoger beroep aan bij het Hof van Discipline. Alleen die instantie kan hem nog voor de advocatuur behouden.

De Amsterdamse advocaat wilde niet inhoudelijk reageren op de nieuwe klachten die tegen hem zijn ingediend. Moszkowicz zei dat hij via de deken zal reageren.

† In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 14:30:17 #216
43556 miss_dynastie
pi_121310757
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef piglet het volgende:
De Telegraaf legt het verhaal meer in de mond van advocaat Meijering ipv Estelle

[..]

Ja, dat is dan dus echt extreem dom, als je je voorganger verwijt gelekt te hebben naar de media :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:31:19 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121310801
Wie zegt dat hij lekt? Dikkere kans dat hij antwoord geeft op gerichte vragen
pi_121311333
Ik geloof echt niet dat Estelle nou zo nodig aandacht moet omtrent deze zaak. Beetje dwepen in haar huisblaadje, ok, maar betwijfel of ze op publiciteit zit te wachten die de aandacht op de rechtzaak vestigt.
pi_121312157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat is dan dus echt extreem dom, als je je voorganger verwijt gelekt te hebben naar de media :')
Zoals ik het lees (zag op BNR ook nog een vergelijkbaar verhaal uit mond van de advocaat), gaat het hem er vooral om dat hij geschokt is door het gedrag van Moszkowicz en wil hij daar een punt van maken.

Overigens vind ik het ook nog wel een verschil of je bevestigd aan de media dat je namens je cliënt een klacht hebt ingediend of dat je de media tipt op welk moment je met je cliënt op een openbare plek hebt afgesproken :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:53:47 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121314107
Meijering denkt dat die journalisten door Bram getipt zijn, ik gok dat het behoorlijk wat moeite gaat kosten dat hard te maken, zeker omdat er anders nooit journalisten bij het Amstelhotel te vinden zijn.

Estelle had Bram ook thuis kunnen laten komen, of gewoon naar zijn kantoor kunnen gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121314712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
Meijering denkt dat die journalisten door Bram getipt zijn, ik gok dat het behoorlijk wat moeite gaat kosten dat hard te maken, zeker omdat er anders nooit journalisten bij het Amstelhotel te vinden zijn.

Estelle had Bram ook thuis kunnen laten komen, of gewoon naar zijn kantoor kunnen gaan.
Ik begrijp uit de artikelen dat het op verzoek van Bram was dat ze in het Amstelhotel hadden afgesproken. En dat Estelle niet zo slim is om te eisen dat ze niet op een openbare plek afspreken, tja...
Dat de journalisten de tip vervolgens niet van Bram gekregen hoeven hebben, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.

Bram ontkent sowieso ook dat de declaraties excessief hoog zijn (van rtlnieuws.nl):
quote:
Advocaat Bram Moszkowicz ontkent 'excessief hoge declaraties' bij Estelle Cruijff te hebben ingediend. Estelle diende eerder een klacht tegen de raadsman in, omdat hij extreem hoge reiskosten zou hebben gedeclareerd.
De advocaat van Moszkowicz, Gabriel Meijers, zegt de klacht van Estelle nog niet binnen te hebben gehad. "We wachten het eerst maar even af. Gezien het gewicht van de klacht verwachten we dat het wel mee zal vallen. De beschuldiging is in ieder geval niet juist."

Op de vraag of het dus niet klopt dat Moszkowicz 1500 euro aan reiskosten declareerde van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel Hotel, antwoordt Meijers: "Dat soort specifieke dingen weet ik niet. Maar Moszkowicz heeft geen excessief hoge declaraties ingediend."

Estelle Cruijff kreeg de afgelopen maanden juridische bijstand van Moszkowicz, omdat ze moet getuigen in de strafzaak tegen haar partner Badr Hari. Cruijff en Moszkowicz spraken af in het Amstel Hotel, een kilometer van het kantoor van Moszkowicz.
Om dat vetgedrukte moest ik wel erg lachen trouwens. Ik weet niet wat er specifiek gedeclareerd is maar wel dat het niet excessief hoog is :D

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 08-01-2013 22:43:58 ]
pi_121316168
Als iemand 1500 euro vraagt om naar het Amstel Hotel te komen, dan zegt 99,9% van de mensen:
nou weet je wat, ik kom wel naar jou toe..
Maar die mensen zijn wereldvreemd geworden door al dat glamour gedoe.
Hell To The Liars
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 17:00:48 #223
43556 miss_dynastie
pi_121317040
quote:
Op de vraag of het dus niet klopt dat Moszkowicz 1500 euro aan reiskosten declareerde van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel Hotel, antwoordt Meijers: "Dat soort specifieke dingen weet ik niet. Maar Moszkowicz heeft geen excessief hoge declaraties ingediend."
Maar de vraag is toch helemaal niet of hij dat bedrag in rekening heeft gebracht? Zelfs al bracht 'ie dat bedrag in rekening, dan kan dat toch volledig redelijk zijn, afhankelijk van de omstandigheden.

Ik stond ook wel raar te kijken toen ik voor het eerst de reiskosten van m'n advocaat gewoon 1 op 1 op de rekening terugzag, maar het hoort er gewoon bij, klaar :)
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 17:37:45 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121318714
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Maar met welke reden zou 'advocatenkamp Badr/Estelle' Bram aan willen pakken, die in feite toch al met z'n pootjes omhoog ligt? Een oude rekening? Een concurrent uit de weg ruimen? Of gewoon ouderwetse afgunst? :?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:39:08 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121318768
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Cynix ® het volgende:

Maar met welke reden zou 'advocatenkamp Badr/Estelle' Bram aan willen pakken, die in feite toch al met z'n pootjes omhoog ligt? Een oude rekening? Een concurrent uit de weg ruimen? Of gewoon ouderwetse afgunst? :?
Easy target? Afgunst? Geldingsdrang?

Ik weet het niet, maar het is wel een raar zaakje.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 17:39:15 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121318769
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef piglet het volgende:
Bram ontkent sowieso ook dat de declaraties niet excessief hoog zijn (van rtlnieuws.nl):
Nou, hij ontkent vooral dat de declaraties wél excessief hoog zijn. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 17:41:22 #227
43556 miss_dynastie
pi_121318848
quote:

[..]

Omdat het kan? Als een oude vijand met z'n pootjes omhoog ligt en je kan hem net ff verder de ellende in helpen......
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 17:41:41 #228
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121318859
quote:
...aldus Meijering.„Het gaat wederom om overtredingen van de gedragsregels. Moszkowicz heeft de beroepsgroep nu wel genoeg geschaad, daarom wil ik dat hij direct wordt geschorst.”
Ik vind dat Meijering zijn mening wel snel klaar heeft. Moet dat niet ff bewezen worden of zo?
Hij lijkt wel een FOK!ker. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:18:50 #229
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121320321
oops estelle dient een aanklacht in tegen Bram, declareert 1500 euro voor een kilometer en zou de pers getipt hebben over een afspraak met haar zodat er foto's gemaakt konden worden.
Lieve stel, je tipt de pers zelf ook als het je uitkomt..beetje de pot verwijt de ketel

Bovendien vindt ik dat ze nogal lef heeft. Ze ligt al mega onder vuur en ipv dat ze denkt ik hou me gedeisd, gaat ze vrolijk weer verder. En maar klagen dat de pers haar niet met rust laat...

Kan die doos niet permanent naar de kasbah verdwijnen?? En ruud maar verklaren dat de pers eens moet begrijpen dat er ook 2 kinderen mee gemoeid zijn, denk eerder Ruud dat je dat je ex eens even goed duidelijk moet maken
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:22:31 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121320430
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef Cynix ® het volgende:

Hij lijkt wel een FOK!ker. :')
:o
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 januari 2013 @ 18:29:27 #231
22592 crew  Ole
pi_121320643
Zou het zo bij BLVD komen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:31:22 #232
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121320707
jep komt bij boulevard..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 januari 2013 @ 18:32:59 #233
22592 crew  Ole
pi_121320759
Benieuwd of Albert het voor Bram opneemt.
  Admin dinsdag 8 januari 2013 @ 18:38:12 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121320923
Echt hoor, ze heeft concurrentie van Syl en moet zij nu ook weer in Het Nieuws?
Wat een hoogtij-dagen *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:39:38 #235
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121320974
kunnen we dit soort toestanden niet jaarlijks hebben, dan gebeurt er nog eens wat *)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:56:47 #236
123170 alors
zlata1234
pi_121321697
Die toon van Albert als het om zijn Brammetje gaat :') :r
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:58:14 #237
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121321763
Albert is boos!!! :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:58:53 #238
123170 alors
zlata1234
pi_121321806
Hahaha Albert maakt zichzelf echt compleet belachelijk _O-
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 januari 2013 @ 19:01:11 #239
22592 crew  Ole
pi_121321915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:32 schreef Ole het volgende:
Viel best mee toch O-)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:02:00 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121321951
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef alors het volgende:
Die toon van Albert als het om zijn Brammetje gaat :') :r
Eerlijk gezegd heeft Albert gelijk..Bram praatte nooit over zijn cliënten bij Blvd ! Heb ik vaak gehoord.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:02:46 #241
123170 alors
zlata1234
pi_121321982
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heeft Albert gelijk..Bram praatte nooit over zijn cliënten bij Blvd ! Heb ik vaak gehoord.
Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat hij achter de schermen wel informatie heeft gelekt?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:03:32 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121322019
Lijkt me ook logisch, met die beschuldigingen wordt immers ook Blvd in diskrediet gebracht.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:08:48 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121322237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:

Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat hij achter de schermen wel informatie heeft gelekt?
Moet je vragen :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 19:12:35 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121322370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:32 schreef Ole het volgende:
Dat was wel duidelijk.
Al is een herziening van zijn nu nog onvoorwaardelijke steun uiteraard altijd mogelijk als nieuwe feiten daartoe aanleiding geven. :7
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:17:03 #245
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121322563
quote:

[..]

Hij schaadt het aanzien van het vak.

quote:
Collega Ficq hekelt ‘volstrekt belachelijke’ verdediging Moskowicz

In NRC Weekend uiten Bénédicte Ficq en haar kantoorgenoten Nico Meijering, Marnix van der Werf en Leon van Kleef juist zware kritiek op Moszkowicz. De “rare fratsen” van Moszkowicz brengen de advocatuur schade toe. De raadsman moet zich net als alle andere advocaten aan de regels houden, zeggen Bénédicte Ficq en haar kantoorgenoten.

Ficq hekelt de “volstrekt belachelijke” verdediging van Moszkowicz: het argument dat hij voor de tuchtrechter staat omdat hij Geert Wilders bijstond:

“Daarmee diskwalificeert hij de hele rechterlijke macht. Alsof rechters je later op een onprofessionele manier terugpakken voor iets wat je op zitting hebt gezegd.”

Met verbazing constateerden Ficq en haar kantoorgenoten dat Moszkowicz afgelopen week niet kwam opdagen om zich te verdedigen voor de raad van discipline. Van Kleef: “Als je echt zo’n topadvocaat bent, kom je zelf uitleggen waarom je meent je op je beroepsgeheim te kunnen beroepen.” Onbegrijpelijk ook dat Moszkowicz zich beroept op zijn geheimhoudingsplicht, zegt Van der Werf:

“Die geldt niet naar de deken toe. Hij is er juist om toezicht te houden, in het belang van cliënten en de hele beroepsgroep. Bij de deken is alle ruimte om in vertrouwelijkheid zaken uit te kunnen leggen.”

Advocate Marielle van Essen neemt het op voor Moszkwicz. Zij zegt dat het voor “advocaten van een bepaald kaliber” niet werkbaar is om contante betalingen boven vijftienduizend euro te melden bij de deken, zoals gedragsregels voorschrijven. “Collega’s houden hun mond over zulke betalingen, uit angst voor een boekenonderzoek.” Volgens Van Essen delen veel advocaten haar mening.
Bron:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-pure-karaktermoord/
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 19:19:32 #246
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121322672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef hexje het volgende:
Hij schaadt het aanzien van het vak.
Bron:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-pure-karaktermoord/
Mja. Kan. Misschien. Wellicht. Hmm.
pi_121323039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Droopie het volgende:
Als iemand 1500 euro vraagt om naar het Amstel Hotel te komen, dan zegt 99,9% van de mensen:
nou weet je wat, ik kom wel naar jou toe..
Maar die mensen zijn wereldvreemd geworden door al dat glamour gedoe.
Ik denk niet dat hij dat van te voren aangekondigd heeft hoor.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:28:35 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121323101
Juist dat het Ficq en haar kantoorgenoten zijn die deze kritiek uiten, doet mij een dubbele agenda vermoeden. De vorige advocaat was slecht, reken svp Estelle daar niet op af. Zoiets.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:34:18 #249
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121323381
Misschien lekte stellemans het wel zelf en wil de 'hetze'die fiq en haar kantoor tegen Bram hebben,het naar buiten brengen als ware het Bram die de foto momentjes lekte.
Stel deed het eerder al zó veel, overal waar ze met Badr was was ineens ook pers en werden mooie plaatjes geschoten, dat vond ze toen ook niet erg, nu ook niet zeuren dan..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:24:51 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121325891
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:28 schreef Copycat het volgende:
Juist dat het Ficq en haar kantoorgenoten zijn die deze kritiek uiten, doet mij een dubbele agenda vermoeden. De vorige advocaat was slecht, reken svp Estelle daar niet op af. Zoiets.
Dit.

Daarbij is Ficq sowieso al geen fan van Bram, dus het leek nog even alsof Estelle werkelijk haar belang verdedigd wilde hebben door geen advocaat van het kantoor van Badrs' advocaat te nemen maar, kennelijk is haar belang inmiddels ook ondergeschikt aan zijn belang.

Het zou me ook niets verbazen als ze nog boos zijn omdat ze door Bram niet zo geadviseerd is als hen het beste uitkwam voor de verdediging van Badr.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:07:08 #251
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121331645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat van te voren aangekondigd heeft hoor.
Maarja, je weet ook dat Bram gewoon duur is (terecht of niet).
En Estelle kan het makkelijk betalen, dat is het ook niet. Raar ook om in een hotel af te spreken ipv gewoon bij Estelle zelf thuis, of bij Bram op kantoor. Vreemd gedrag.
pi_121333754
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, hij ontkent vooral dat de declaraties wél excessief hoog zijn. ;)
Ik zag net dat ik inderdaad in de snelheid een klassieke dubbele ontkenning in mijn zin had staan. Lekker slim :')

Heb het snel aangepast in mijn post :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:00:08 #253
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_121334358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:07:03 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_121334685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:47 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

[..]

Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..
Had zo het vermoeden (toen ik dit hoorde vandaag) dat zij misschien denkt punten te scoren bij de collega's van Bram, om te helpen hem in een kwaad daglicht te stellen. Hoopt hiermee clementie voor haar zaak.
Ik vraag me af wat er precies waar is van het verhaal. Zal wel meer achter steken. Kan me niet voorstellen dat Bram zo dom is, als hij al onder een vergrootglas ligt, zulke fratsen uit te halen. We zullen het wel horen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:01:20 #255
251975 kissaa
fka: kissa
pi_121338949
Bram lijkt mij geen domme man, integendeel.
Ik mag hem wel :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:03:22 #256
251975 kissaa
fka: kissa
pi_121338997
Kamp Bram dus!
En kamp Raf!
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 05:03:56 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121340809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.
Eeh, dat was dus een nep-artikel, he? (8>
pi_121340945
Cruijff: Ik kreeg een factuur van 10 mille
Estelle - Muze van Moszkowicz!

Waarom wilde Bram Moszkowicz steeds afspreken met Estelle Cruijff in het chique Amstel Hotel en niet bij hem op kantoor? Het blijft een raadsel, dat de raadsman voorlopig zelf niet zal beantwoorden. Wel is duidelijk dat Estelles kopjes koffie daar naar haar gevoel te duur moesten worden betaald!

Het waren kennelijk dure kopjes koffie die Estelle Cruijff dronk met haar advocaat Bram Moszkowicz! Weliswaar pakte de charmante raadsman na zijn ontmoetingen met haar in het Amstel Hotel met een groots gebaar de rekening van het schoteltje, naderhand kreeg Estelle de fikse nota alsnog gepresenteerd. En niet alleen voor de genoten consumpties in het voorname etablissement!

Een kleine tienduizend euro diende Estelle maar liefst, volgens haar eigen zeggen, te voldoen aan het beroemde kantoor van de advocaat in de ’gouden bocht’ aan de Herengracht. Een kantoor dat, ondanks alle grandeur die het hoekpand uitstraalt, kennelijk niet geschikt was voor de gesprekken met Estelle. Want keer op keer stelde Bram voor die te laten plaatshebben in het prestigieuze hotel aan de Amstel.

Estelle had deze zomer de hulp van Moszkowicz ingeroepen in de zaak van haar vriend Badr Hari. Die is een van de verdachten in de zaak van de zware mishandeling van reisondernemer Koen Everink in de Amsterdam ArenA, op 9 juli. Sindsdien zit hij, met een kleine en veelbesproken onderbreking in november, in voorarrest.

Justitie wilde Estelle als getuige horen, maar na alle verwikkelingen rond haar scheiding en de Badr-zaak werd zij daarvoor medisch ongeschikt verklaard. Eind september deelde de rechtbank de mening van een door Bram ingeschakelde psychiater dat zij niet kon getuigen.

Pas voor een dag in december kreeg zij een nieuwe oproep. Maar toen was het Bram die roet in het eten dreigde te gooien. Die was verhinderd en had de rechtbank inmiddels laten weten dat het verhoor opnieuw niet zou kunnen doorgaan.

Inzinking

Estelle was verbijsterd. Zij was haar tijdelijke inzinking allang te boven en was juist blij eindelijk haar verhaal te kunnen doen. Toen Bram vertelde dat hij deze afspraak wilde uitstellen, wist Estelle niet wat zij hoorde!

„Met of zonder Bram, ík ga getuigen”, zei zij. En met menig criticaster, werkzaam in de media, was zij van mening dat het allemaal al lang genoeg had geduurd.

Zij stapte over naar advocaat Nico Meijering van het kantoor van Badrs advocaat Bénédicte Ficq. En dezelfde week ging het verhoor, zonder Bram, alsnog door! Twee uur lang verbleef Estelle in de Amsterdamse rechtbank en beantwoordde zij, naar verluidt, alle vragen van de rechtercommissaris en de officier van justitie.

Meijering na afloop: „Mijn cliënt had er wel tegenop gezien, maar het is allemaal goed en respectvol gegaan. En ja, ze is opgelucht dat het nu achter de rug is.”

Schorsen

Bram moet ziedend zijn geweest dat Estelle ’overliep’ naar een van zijn grootste tegenstanders in het grote onderzoek dat de Amsterdamse deken van advocaten naar hem heeft lopen en waarvan de behandeling in hoger beroep volgende maand dient. Over enkele weken zal duidelijk worden of Moszkowicz advocaat mag blijven… Als het aan Meijering ligt in elk geval niet. Hij heeft de deken gevraagd hem meteen te schorsen.

De twee strafpleiters steken hun afkeer jegens elkaar niet onder stoelen of banken. Meijering deed dat gisteren door uitgebreid te citeren uit Moszkowicz’ declaratie en de daarin opgevoerde kostenposten. En Moszkowicz nam zijn confrères Ficq en Meijering op RTL4 de maat, toen Badr Hari na onder voorwaarden twee dagen op vrije voeten te zijn geweest, alweer werd opgepakt wegens contact met getuigen en het bezoeken van een horecazaak.

De problemen tussen Estelle en Bram, die elkaar al jaren kennen uit de Amsterdamse ’beau monde’, ontstonden toen laatst de rekening op haar deurmat viel wegens bewezen diensten. Ook al was het tot een daadwerkelijk verhoor van haar, door toedoen van Moszkowicz, nooit gekomen.

Daarnaast zou Bram steeds de indruk hebben gewekt haar voor een ’vriendenprijsje’ bij te zullen staan en is er volgens Estelle nooit gesproken over een vergoeding van zo’n vijfhonderd euro per uur. Maar van een speciale prijs was kennelijk geen sprake meer, toen zij onderdak had gevonden bij Brams aartsrivaal Meijering.

Die ontdekte naar zijn zeggen ook nog dat Bram flinke reiskosten had gerekend om zich van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel te verplaatsen. Bram, een liefhebber van snelle auto’s nota bene, deed volgens Meijering wel erg lang over die ene kilometer. Alleen daarvoor bracht hij in totaal al vijftienhonderd euro in rekening, zo beweert Brams rivaal.

Estelle zal nooit hebben gedacht nog eens zo lijnrecht tegenover de man te komen staan die haar juist zou helpen. En die haar bijna als een muze behandelde door zich met haar te laten fotograferen in en bij het Amstel waar zij, om welke reden dan ook, ’overleg’ moesten hebben.

Misverstand over opname in ziekenhuis

Even leek het er gisteren op dat strafpleiter Bram Moszkowicz met gillende sirenes was afgevoerd naar het ziekenhuis. Maar dat bleek te berusten op een groot misverstand. Iemand die in het bezit is van het oude mobiele nummer van de advocaat was het zó beu voortdurend te worden gebeld voor Moszkowicz dat die reageerde met de woorden: „Hij kan niet aan de telefoon komen, want hij is afgevoerd naar het ziekenhuis.” Daarop brak een stroom aan berichtgeving op internet los. De strafpleiter, die zelf per telefoon kon vertellen kerngezond te zijn, dacht aanvankelijk dat iemand een „vieze grap” met hem uithaalde. En al was het dan misschien niet uit de hoek waaruit hij het verwachtte, uiteindelijk bleek het wel zo te zijn...

„Ik heb geen klacht gehoord”

„Absolute onzin”, noemt advocaat Bram Moszkowicz de aantijgingen van zijn voormalig cliënte Estelle Cruijff aan zijn adres. Hij is ervan overtuigd dat het initiatief voor de klacht die Estelle indiende bij de Orde van Advocaten ligt bij haar nieuwe advocaat, Nico Meijering: „Een verklaard vijand van mij.”

Volgens Moszkowicz heeft hij Estelle al vóór hun breuk „een gemodereerde rekening” gestuurd. „Die heeft ze per omgaande en via de bank aan mij betaald. Ik heb geen klacht gehoord.” Moszkowicz wil niet zeggen hoe hoog de rekening was, „want dan heb ik zo een nieuwe klacht aan mijn broek wegens schending van mijn beroepsgeheim”. Na lang aandringen wil hij alleen kwijt dat het „een bedrag tussen de vijf- en de achtduizend euro” betrof.

Op haar verzoek

De ontmoetingen buiten zijn advocatenkantoor vonden plaats op haar verzoek, zegt Moszkowicz. „Ze wilde niet bij een advocaat gezien worden. Toen heb ik het Amstel Hotel voorgesteld.” Dat hij voor de korte afstand ernaartoe 1500 euro zou hebben gedeclareerd, wijst hij verontwaardigd van de hand.

Moszkowicz: „Ik heb inmiddels contact gehad met deken Germ Kemper van de Orde van Advocaten. Die heeft gezegd dat ik me bij hem moet verdedigen en niet in de publiciteit.”

Een woordvoerder van de Orde van Advocaten bevestigt het contact. „Moszkowicz mag schriftelijk reageren op de klacht, waarna de deken zal besluiten of hij een zogenoemd dekenbezwaar indient bij de Raad van Discipline.”

Dat is een procedure die meerdere weken in beslag neemt. Van een onmiddellijke schorsing van Moszkowicz, waarom Meijering had gevraagd, is volgens de woordvoerder geen sprake. „Dat gebeurt alleen in heel ernstige gevallen. In alle andere gevallen gaat de Raad van Discipline over de vraag of een advocaat moet worden geschorst.”

bron
  Trouwste user 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 07:33:04 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_121341243
AMSTERDAM - Albert Verlinde heeft zich dinsdag woedend uitgelaten over de insinuaties van Nico Meijering, de raadsman van Estelle Cruijff.

De advocaat van Estelle riep in het NRC Handelsblad dat Bram Moszkowicz publicitaire spelletjes heeft gespeeld met zijn voormalig cliënte.

Estelle en advocaat Meijering hebben bij de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten klachten ingediend tegen Bram Moszkowicz. Volgens Meijering beklaagt Cruijff zich over „excessief hoge declaraties” en over het feit dat Moszkowicz de media heeft ingeschakeld.

Meijering verdenkt Moszkowicz ervan bevriende media als De Telegraaf en RTL Boulevard te hebben getipt toen hij met Estelle in het Amstel Hotel was om daar over de zaak van haar vriend Bard Hari te praten. „Hij rekende 1500 euro aan reiskosten voor de afstand van zijn kantoor aan de Herengracht naar het hotel”, stelt Meijering. Daarbij kwam het voor dat Cruijff werd opgewacht door journalisten met camera's. Volgens Meijering zijn zij getipt door Moszkowicz.

Albert Verlinde nam het dinsdag op voor Moszkowicz. ''Dat de nieuwe advocaat een persoonlijke vete wil uitvechten met Bram Moszkowicz moet hij zelf weten, maar hoe durft hij te suggereren dat Bram tips doorspeelt aan RTL Boulevard en De Telegraaf”, riep hij in RTL Boulevard.

''Als wij tijdens uitzendingen discussies aan tafel hadden over Badr Hari en Estelle, wilde Moszkowicz niets zeggen en dat zegt al genoeg. Ik steek ervoor mijn hand in het vuur, want ik weet zeker dat Moszkowicz nooit heeft geklikt over Estelle.''

Verlinde is ook boos op het NRC Handelsblad. Hij overweegt een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek omdat het artikel, zonder wederhoor te plegen bij Boulevard, is geplaatst. Daarnaast wil hij een brief schrijven aan de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten en het op deze manier opnemen voor Bram Moszkowicz.

Cruijff is getuige in de strafzaak tegen Badr Hari, die wordt verdacht van een reeks mishandelingen, en heeft daarom bijstand van een advocaat. Vorig jaar besliste de Raad van Discipline in een tuchtzaak dat Moszkowicz uit de advocatuur moet worden gezet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:49:34 #260
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121342027
Het zal me niet verbazen als dit een omweggetje is om straks nog meer strafvermindering te krijgen voor Badr. Als er immers ook al publicitaire spelletjes zijn gespeeld met haar dan heeft Badr helemaal geen schijn van kans gehad. Dat is de nieuwe tactiek van Fiq.Badr als het gewezen slachtoffer neer te zetten en te laten blijken dat de media hem bij voorbaat al kapot heeft gemaakt. Tel daarbij dit voorval van zijn vriendin met nota bene haar advocaat...

Men de rechter; U ziet nu toch ook wel dat deze mensen geen schijn van kans hebben met zoveel tegenwerking van pers en advocaat, zij zijn al genoeg veroordeeld..

Komen ze nog mee weg ook waarschijnlijk
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:34:37 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121342935
Ze doen iig aardig hun best de aandacht te verleggen van Badr naar Estelle.
Als we daar even met z'n allen schande over gaan spreken dan stellen die corrigerende tikjes van Badr niets meer voor.

En uiteraard hebben de geliefden over een jaar geen andere keus dan naar het buitenland te gaan omdat de media er alles aan doen hun relatie kapot te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:39:32 #262
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121343043
Denk niet dat estelle permanent naar het buitenland verkast hoor. L.A vond ze toch ook niks, terwijl Ruud nog wel zo'n mooie villa had gekocht. Het appartement van Ruud op Ibiza daar is ze wel graag maar ze roept overal zo hard dat dit haar thuis is dat ik niet geloof dat ze bv met Badr in Marokko gaat wonen. Ze was wel lyrisch over het huis van Badr in Marrakesh maar geloof nooit dat ze daar zou gaan wonen
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:44:17 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121343157
Hee, dit is echte liefde hè, zo'n liefde die nooit meer voorbijgaat.

Insert I will follow him YouTube.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 10:19:23 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_121344050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:34 schreef Leandra het volgende:
Ze doen iig aardig hun best de aandacht te verleggen van Badr naar Estelle.

En naar andere randverschijnselen

pi_121344067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:44 schreef Leandra het volgende:

Insert I will follow him YouTube.
_O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:29:28 #266
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121344258
Zelfs evert zei gisteren bij shownieuws dat het plan om Bram aan te pakken voor lekken naar de pers van de de advocaat van Estelle kwam.. Zoals Fiq dus al herhaalde malen probeerde aan te halen in de verdediging van Badr...dat ze er niet bij vermelden dat Estelle zelf ook een 'mega lekker' naar de pers is schuiven we even naar de achtergrond. Ze willen gewoon voortborduren op al voeldoende gestraft door pers, dus vrijuit die hap.

Aanstaande dinsdag wordt er weer een poging gedaan om Badr vrij te krijgen, de getuigen zijn inmiddels verhoord dus dikke kans dat hij volgende week weer in de villa van Ruud kan slapen en dan is het wachten op de zo broodnodige zonnige vakantie die ons liefdeskoppel weer nader tot elkaar moet brengen mét bijbehorende fotoreportage in de privé...

De klucht wordt vervolgd
pi_121344608
Badr Hari doet opnieuw een verzoek tot vrijlating

Badr Hari heeft nog steeds de hoop dat hij de zaak die het OM tegen hem aanspande voorlopig thuis mag afwachten. De kickbokser heeft, precies zes maanden na het incident bij Sensation White, een nieuw schorsingsverzoek ingediend bij de Amsterdamse rechtbank.

Het verzoek om zijn voorarrest op te heffen wordt volgende week door de rechter behandeld.

De vriend van Estelle Cruijff zit sinds eind juli vast. Hij wordt verdacht van negen misdrijven. Dit blijkt uit de dagvaarding die hem eerder is overhandigd. Acht zaken zijn geweldsdelicten, waaronder de poging tot doodslag tegen zakenman Koen Everink, één geval is een verkeersovertreding.

In november kwam hij vrij, hij diende zich wel aan enkele voorwaarden te houden. Hari had binnen drie dagen echter alweer zijn horecaverbod geschonden en had bovendien contact gehad met een getuige. Na slechts één weekend thuis werd hij dan ook weer opgehaald door de politie.

Op 11 december deed Hari's advocaat Bénédicte Ficq wederom een schorsingsverzoek, zodat haar cliënt de feestdagen thuis zou kunnen doorbrengen. Dit werd door de rechtbank afgewezen

bron: www.ad.nl

Poging nummer 3 (drie keer scheepsrecht?)
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 10:46:00 #268
43556 miss_dynastie
pi_121344700
Drie keer recht is minachting van het recht... Kom op he, is Ficq vergeten dat ze zelf heeft verklaard dat dit kansloos is? :')
pi_121344906
Ze zal vast estelle als reden aanvoeren. die zit er doorheen na haar akkefietje met bram
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:09:32 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121347407
Ik hoop dat zowel Badr als Estelle nooit meer door ook maar iemand serieus genomen worden. Dit is een gebed zonder end en ipv de consequenties te aanvaarden en gewoon te blijven zitten tot ze je eruit laten blijven ze maar sarren en proberen.
Verban ze liever tot een wereld zonder glitz en glamour uitgekotst door de zogenaamde beau monde en veroordeeld tot een baantje als trainer van de volgende belofte in het kickboksen..

kijken of ze dan nog bij elkaar blijven...zou mijn ogen uit mijn kop schamen door alle acties die op touw gezet worden om maar straffen te ontlopen of te verminderen en de acties om Estelle maar beter uit de verf te laten komen...dit is toch ten hemeltergend?
Zelf tegen Bram zeggen dat je niet op een advocatenkantoor gezien wil worden en vervolgens boos zijn als je showbizz advocaat je daarvoor gewoon declaraties stuurt???
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:06:26 #271
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121349211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop dat zowel Badr als Estelle nooit meer door ook maar iemand serieus genomen worden. Dit is een gebed zonder end en ipv de consequenties te aanvaarden en gewoon te blijven zitten tot ze je eruit laten blijven ze maar sarren en proberen.
Verban ze liever tot een wereld zonder glitz en glamour uitgekotst door de zogenaamde beau monde en veroordeeld tot een baantje als trainer van de volgende belofte in het kickboksen..

kijken of ze dan nog bij elkaar blijven...zou mijn ogen uit mijn kop schamen door alle acties die op touw gezet worden om maar straffen te ontlopen of te verminderen en de acties om Estelle maar beter uit de verf te laten komen...dit is toch ten hemeltergend?
Zelf tegen Bram zeggen dat je niet op een advocatenkantoor gezien wil worden en vervolgens boos zijn als je showbizz advocaat je daarvoor gewoon declaraties stuurt???
:')
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:09:41 #272
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_121349313
Tja, als je als fotograaf logisch nadenkt, dan kun je een heel eind komen om foto's te maken van Estelle in Amsterdam. Daar heb je niet per se iemand voor nodig om uit te lekken waar ze precies is.
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:20:51 #273
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121349693
Dat bedoel ik..zo idioot om dan maar wéér eens de schuld bij iemand anders te leggen. Ze gaan toch verdorie zelf de hele tijd de hort op! zelfs als meneer koud uit de bak is en elk normaal mens lekker binnen zou blijven gaan zij weer ergens een broodje eten en op de cornelis boodschappen doen of all places... te pas en te pas lichten ze mensen in waar ze zijn en nu het ze even niet uitkwam is het plotseling de schuld van iemand ánders!! kom op zeg het is allemaal zo doordacht als wat en wat erger is ze beledigen onze intelligentie door te denken dat we en nog intrappen ook..
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:34:55 #274
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121350155
De klacht gaat vooral over de hoge declaraties.
pi_121350569
quote:
Mazzeltje voor dochter Estelle van onze redactie
AMSTERDAM - Een mazzeltje voor Joëlle Gullit (15): nu haar moeder Estelle Cruijff kilo's is afgevallen, heeft ze er een heleboel spijkerbroeken bij.

Dat vertelt Joëlle in het tijdschrift Fashionista, waarin ze haar enorme kledingkast showt. Haar kasten - gerangschikt op thema en favoriete items - zijn overvol. Maar als de krullenbol even niet weet wat ze moet aantrekken, duikt ze de walk-in closet van moeder Estelle in.

"Ik mag alles lenen wat ik wil, ook al ben ik er niet al te voorzichtig mee. Als ze ergens op is uitgekeken of een miskoop heeft gedaan, schuift ze het door naar mij. Ik heb al haar oude spijkerbroeken gekregen omdat ze zo is afgevallen. En we hebben dezelfde schoenmaat, dus ik hoef nooit hakken te kopen", vertelt Joëlle.

De dochter van Estelle en voetballegende Ruud Gullit showt in het blad ook de Lanvin sneakers die Badr Hari, de nieuwe vlam van haar moeder, voor haar heeft meegenomen uit Parijs.

De leegheid :')
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 13:48:20 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_121350635
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

De leegheid :')
Nou, die kast puilt anders uit :D
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:49:09 #277
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121350662
Dat is de klacht van Estelle idd, maar aan iemand als Bram hangt natuurlijk een prijskaartje, dat had ze natuurlijk best wel kunnen weten ware het niet dat het natuurlijk wel om Estelle gaat..advocaten zijn nu eenmaal duur, maar misschien is ze zo bleu dat ze dat zelfs niet wist, of dacht ze wel dat Bram haar een free ride zou geven omdat ze elkaar nou eenmaal al privé kenden..

Wat betreft het lekken van afspraken, die komen geheel uit de koker van kantoor Fiq, aangezien die al een hetze aan het voeren waren tegen Bram, wel of niet terecht, en hetzelfde smoesje ook al gebruikten bij de rechter om Badr in de zielige hoek te duwen aangezien hij zo werd belaagd door de pers sinds hij wat met Estelle had. Dit kan fiq dan ook weer gaan gebruiken om aan te geven dat helemaal NIEMAND in deze zaak objectief kan zijn ( zelfs de advocaat van Estelle niet, want hij lekte aan de pers voor foto's volgens hen)...Fiq en consorten willen van hen de slachtoffers maken en hebben weer wat extra materiaal om Bram nog eens even mee te pakken..hoe doorzichtig
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:50:42 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121350726
En de stupiditeit om met zo'n puberblaatverhaaltje toch weer de publiciteit te zoeken....
Als je geschoren wordt moet je stilzitten, en niet via een puberblaadje nog even laten weten dat je zoveel afgevallen bent dat je oude spijkerbroeken niet meer passen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:52:55 #279
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121350808
wat moet een kind van 15 met Lanvin sneakers? is adidas niet veel cooler?
Van die kids komt ook al niks terecht..geen gesprek over waarom mama zo is afgevallen?
En waarom moet dit kind ineens in de publiciteit? hoort dat weer misschien bij het plan? voor als Estelle echt niet te redden is, dan maar de volgende generatie voorzichtig naar voren schuiven...

puh-leaze

:6
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 13:53:09 #280
43556 miss_dynastie
pi_121350818
Oh my, ze is nog slanker dan haar vadsige dochter, is ze niet geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig? :') :r
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:54:01 #281
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121350862
Schijnt ook dat het wicht van Estelle en Ruud op dieet moest...
pi_121350925
Ik vind het vreemd dat Estelle hier toestemming voor geeft. Ze is zo bezorgd om de gevolgen voor haar kinderen maar stelt ze vervolgens wel bloot aan media-exposure door dergelijke artikelen en aanwezigheid in de rechtzaal.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:14:01 #283
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121351598
Ze is ook helemaal niet bezorgd joh..dat zegt ze om dat dat het juiste ding is om te zeggen.
Als ze echt bezorgd was had ze wel andere beslissingen genomen, waar over nagedacht was. Dan had ze niet gelogen en het opgenomen voor een man die om niks mensen in elkaar slaat, dan had ze even wat maandjes gewacht voor ze haar nieuwe liefde aan haar kids had voorgesteld zodat ze zelf op haar gemak kon uitzoeken of het kans van slagen had, dan had ze niet papa eruit, Badr erin gedaan maar had ze eerst haar kinderen laten wennen aan het feit dat er een scheiding kwam en niet meteen een week later met de nieuwe liefde op vakantie, dan had ze niet haar 14 jarige dochter met haar moeder mee laten gaan naar de rechtbank (!) waar Badr voor moest komen..kan nog wel ff doorgaan ..dat zijn geen acties van een moeder die nadenkt, anders had ze wel andere beslissingen genomen
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:16:06 #284
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121351703
http://lockerz.com/gallery/7461017

Hier plaatst het wicht ook allemaal foto's, vanzichzelf maar ook de eerste date van Ruud en Estelle..dat moet je als moeder toch niet willen dat dat allemaal maar op het internet gegooid wordt door een kind?
pi_121352201
Als ik Estelle was zou ik me eerder druk maken om het spraakgebrek van mijn dochter. En haar tatoo :N
Spoilers!
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:32:48 #286
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121352436
Die gaat het net zo doen als haar moeder, slaat over een jaar of wat een voetballer aan de haak, ze heet immers gullit dus iets anders won't do en de geschiedenis herhaalt zich..
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 14:33:47 #287
43556 miss_dynastie
pi_121352476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik Estelle was zou ik me eerder druk maken om het spraakgebrek van mijn dochter. En haar tatoo :N
Zou 'ie echt zijn? :o
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:38:31 #288
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121352669
Ze zetten toch geen tattoo als je onder de 18 bent? of was het 16?
Anyway, ze is beiden nog niet, krijg ook het idee dat Estelle zich meer als een vriendin opstelt dan als moeder..just a feeling, zal ik maar zeggen, wat denken jullie
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:41:44 #289
123170 alors
zlata1234
pi_121352816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef barca1971 het volgende:
http://lockerz.com/gallery/7461017

Hier plaatst het wicht ook allemaal foto's, vanzichzelf maar ook de eerste date van Ruud en Estelle..dat moet je als moeder toch niet willen dat dat allemaal maar op het internet gegooid wordt door een kind?
wtf :') als zulke kids geen rijke ouders hadden dan lagen ze ook al lang in de goot.
know'm sayin?
word? word.
pi_121352866
Estelle zonder leco:

† In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 14:43:08 #291
43556 miss_dynastie
pi_121352875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef barca1971 het volgende:
Ze zetten toch geen tattoo als je onder de 18 bent? of was het 16?
Anyway, ze is beiden nog niet, krijg ook het idee dat Estelle zich meer als een vriendin opstelt dan als moeder..just a feeling, zal ik maar zeggen, wat denken jullie
16 jaar en ouder: ga je gang
Tussen 12 en 16 jaar: met toestemming van de ouders
http://www.rijksoverheid.(...)ing-of-tatoeage.html

Dus hij kan echt zijn als hij in Nederland gezet is, daarnaast heeft dat kind volgens mij de halve wereld al gezien, wie weet wat voor regels in andere landen gelden. Maar ik hoop op een nepding, want hij is ook nog eens lelijk :X
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:46:50 #292
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121353048
Kan best echt zijn dan, als estelle het cool vind, zag tijden het intervieuw met Evert dat ze zelf ook iets had aan de binnenkant van haar pols, marokkaanse letters waren het dus misschien hebben ze het wel samen laten zetten..moeder dochter bonding

Idd zag die foto ook, zonder Leco is ze net zo gewoon als jij en ik...dus die poeha is nogal overdreven
pi_121353128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef alors het volgende:

[..]

wtf :') als zulke kids geen rijke ouders hadden dan lagen ze ook al lang in de goot.
Denk niet dat rijkdom daar veel mee te maken heeft. Gullits oudere zoon is ook ontspoord (geweest).
De media-exposure, de normen en waarden die ze meekrijgen (waarin criminele gedragingen ok zijn) en de afwezigheid van een stabiele gezinssfeer lijken me meer van invloed.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:49:27 #294
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121353171
Zo had Estelle trouwens rond moeten lopen toen Badr op weekend was, lekker binnen, ruuds badjas aan, eitje koken want dat schijnt ze tegenwoordig nodig te hebben voor de proteïne..dan hadden ze gewoon kerst samen kunnen vieren...just saying estelle..denk dat je toch eens fok moet gaan lezen..

:Y
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:13:01 #295
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121354142
Criminele gedragingen die ok bevonden worden...check...als mama's vriend het mag dan is het toch niet zo'n probleem?
o|O
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:42:30 #296
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121355363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef barca1971 het volgende:
Criminele gedragingen die ok bevonden worden...check...als mama's vriend het mag dan is het toch niet zo'n probleem?
o|O
Date Christina Pensa een crimineel?
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:45:46 #297
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121355514
Nee joh...ik bedoel mama Estelle... ik weet niet wat Christina Pensa tegenwoordig uitvreet of wie ze doet..is ook in de vergetelheid geraakt denk ik
pi_121355875
quote:
OM nog niet klaar met getuigen Badr Hari AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam is nog niet klaar met de reeks getuigenverhoren in de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari. Justitie heeft onlangs bij de rechter-commissaris een verzoek voor verhoren van zes getuigen ingediend, meldde een woordvoerder woensdag desgevraagd. De onderzoeksrechter heeft er nog niet over beslist.

De wensen van het OM zouden een nieuw verzoek tot voorlopige vrijlating van Hari kunnen vertragen. Zijn advocaat Bénédicte Ficq liet woensdag weten dat verzoek na de laatste getuigenverhoren volgende week woensdag te willen indienen bij de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam. Het is niet waarschijnlijk dat de zes door het OM gevraagde, nieuwe getuigenverhoren dan al zijn afgewerkt.

Badr Hari zit vast omdat justitie hem verdenkt van een aantal forse mishandelingen. De meest bekende zaak is die van zakenman Koen Everink in een skybox in de Amsterdam Arena tijdens dancefeest Sensation op 8 juli. Het Openbaar Ministerie beschuldigt de kickbokser van poging tot doodslag.

De rechter liet de vechtsporter begin november al eens vrij maar verbond daar wel een aantal voorwaarden aan. Zo mocht hij geen horecagelegenheden bezoeken en geen contact opnemen met slachtoffers en getuigen.

Enkele dagen later werd hij alweer opgepakt omdat hij de voorwaarden overtrad. Zo had hij contact met een getuige; een goede vriend kwam bij Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff langs voor een ontbijtje. En het koppel werd ook gespot in twee restaurants.

Hari liet op een zitting begin december nog weten dat hij de afspraken niet bewust had genegeerd. De rechters zeiden toen niet zwaar te tillen aan de overtreding van het horecaverbod, maar dat ligt voor hen anders bij het verbod getuigen te spreken. Als hun verhoren zijn afgerond, ligt de weg open voor een hernieuwd vrijlatingsverzoek, zo redeneert Ficq.

De advocate zegt dat ze het verzoek tot vrijlating ook doet op gronden die ze eerder al aan de orde stelde. Zo heeft de zaak grote impact op Hari en zijn carrière. De kickbokser zou sinds zijn arrestatie meer dan 20 kilo zijn verloren.

woensdag 9 januari 2013 @ 15:58:16 #299
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121356034
Nog steeds mensen niet gehoord??/ jezus dan weet je toch ook niet meer precies hoe het ook weer zat zeg...waarom duurt dat zo lang, zijn ze allemaal niet in staat om te getuigen..
pi_121356230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef barca1971 het volgende:
Nog steeds mensen niet gehoord??/ jezus dan weet je toch ook niet meer precies hoe het ook weer zat zeg...waarom duurt dat zo lang, zijn ze allemaal niet in staat om te getuigen..
Misschien alle getuigen van alle zaken?
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:01:34 #301
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121358650
http://c0013855.r32.cf1.rackcdn.com/x2_711fb70

Zo. Ze is in ieder geval wel trots op haar moeder. :Y :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')