Het is wel behoorlijk gay en Badr zal daar niet dol op zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de rozenblaadjes? Badr zal d'r wel gezegd hebben dat te laten.
Ik hoef geen helderziende voor te zijn om te bedenken dat dit volgend jaar kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.
http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
Dit is voor mij ook nieuws.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
Ah, toch nog Kerst vieren, in de bak dan wel, maar het is niet anders.quote:
Ze heeft helemaal geen tijd om te praten, ze zit alleen maar te shiiiiiinen en licht te geven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Je groeit toch automatisch uit elkaar als je elkaar maar 1x in de week ziet. Waar moet je het over hebben?
- "Alles goed met de kinderen?"
"ja hoor, ze hebben goede cijfers gehaald. En jij vermaak jij je een beetje in de bak?"
- "nee, 't is saai hier. Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht van de week?"
"ja schat, in de aanbieding waren ze, nog een 800 euro. Een koopje. Vind je het erg als ik volgende week niet langskom? Ik wil graag er even uit, naar Bonaire, ik moet nodig een break, ik heb het zwaar met deze feestdagen".
- "Nee hoor schat, ga maar."
"Dank je lieverd. Ik houd van je . Nou ik ga maar weer, daaag"
"Estelle ontvlucht huis."quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef barca1971 het volgende:
In de weekend;
Estelle weer in de pc hooft geweest en snel weer naar een premiere..
Omg, wat heeft ze toch in godsnaam op een premiere te zoeken met al die shit in haar leven. En maar bij hoog en bij laag beweren hoe oneerlijk het is dat ze dat pc imago maar niet kwijt raakt.
Ze kan het hebben want ze was toch 20 kilo's afgevallen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Estelle ontvlucht huis."
Zou ik ook doen, de muren komen immers op haar af, zo helemaal alleen. Vooral met kerst - de gezellige feestdagen - natuurlijk extra zwaar.
En van taarten bakken heeft ze inmiddels ook de buik vol. 't moet er allemaal weer afgefitnessed worden, die calorieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |